BG's 2e Sportquiz

N6bMndz.png

Na het grote succes van de 1ste Sportquiz zijn we nu toe aan de 2de.
Zelfde systeem, géén true/false antwoorden en 15 vragen deze keer.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Om voor ons het wat gemakkelijker te maken vragen we gewoon een bericht na te laten hieronder van deelname.
  • "ik doe mee" / "deelname" / of gewoon een berichtje achter laten...
  • dezelfde nickname van hier op de Kahoot
Kunnen we gemakkelijker iemand taggen en weten we wie het is. Geen bericht = geen deelname

-AFGESLOTEN-
zie eindstand verder in deze topic

Open tot woe 10 maart

Veel succes!
-Jonas89, Lemme, vishnusixclix

Laatst bewerkt door een moderator:
Wist dat ik hier niets te zoeken had, was eens benieuwd naar de soort vragen. Laatste keer dat ik meedeed haha ;)

Succes iedereen!

Zelf ook meegedaan, maar op het einde afgezet aangezien ik zelf ook een paar vragen heb gemaakt.
Ik zie alvast sterke scores!

EDIT: Blijkbaar is mijn score toch genoteerd. Maar sta meer dan ver genoeg van de eerste plaats.

Laatst bewerkt:
haal de twee halve gokvragen er uit en je hebt een prima quiz - twee stomme fouten (eerste vraag over BE voetballer en misklikt bij de BE wielrenner) waardoor ik wellicht nog uit de top 5 zal donderen :cry:

Ja zo'n gokvragen over de doormeter van een bal of hoe ver de palen vaneen moeten staan vind ik ook nogal onnozel. Verder wel erg gevarieerd ;)

Gokvragen over cm etc vind ik idd lastig. Bijhorende foto's hebben me al vaak te snel laten (verkeerd) antwoorden.

Ik las hier dat hij véééél moeilijker was dan de eerste dus ik hield mijn hart al vast maar halfweg stond ik zowaar aan de leiding.
In de eerste helft zaten een pak vragen die ik gewoon face up wist zonder zelfs eerst de antwoorden te zien, de meeste anderen kon je door middel van eliminatie vaak wel redelijk goed raden. De 2de helft waren dan weer quasi allemaal vragen die ik gewoon hard moest gokken zonder dat je bij voorbaat dingen kon elimineren omdat de antwoorden allemaal dicht bij elkaar lagen.

En 1 vraag heb ik gewoon gebotched omdat ik eerst de vraag verkeerd gelezen had en dan in paniek snel iets gekozen heb zonder er echt over na te denken.

15/41 uiteindelijk nog :p

Laatste vraag doet me das om.
Stond eerste tot dan toe.
Toch tevreden met score.

Tag me maar voor de volgende quiz.

Terug
Bovenaan