Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom mannen, quote hem allemaal eens, dan krijgt em notifications en denkt em dat het likes zijnNog geen enkele like op de eindscore. Normaal farm ik zo wat puntjes![]()
.De moeilijkste vraag was degene over de Carcassonne uitbreidingen.
5 personen hadden dit volledig correct. 13 deels correct.
Ook Kahoot leggen in Scrabble bleek een moeilijke. 7 mensen hadden dit correct.
De vraag over de Qwirkle-tegels was het eenvoudigst. 29 personen hadden deze juist.
Ook de vraag over Macchiavelli deed het goed met 28 juiste antwoorden.

Booka heeft niks met bordspellen. Ik verschiet van duck en Xerpes, dat zijn hevige board gamers uit mijne 'inner circle'. Kga nieuwe vrienden moeten zoeken denk ik.De vraag van Carcasonne was ook de enige vraag die ik zelf mis zou geantwoord hebben als ik de vragen nog eens herbekijk.
Note to self: bij volgende edities mogen er makkelijkere vragen inzitten zodat ook @Booka Shade wat punten kan scoren - ergens wel bewonderenswaardig dat je op 15 multiple choice vragen 14 keer fout kunt gokken ook![]()

Uw "true/false" heeft mij al genekt door 3-maal "true" te zettenDe vraag van Carcasonne was ook de enige vraag die ik zelf mis zou geantwoord hebben als ik de vragen nog eens herbekijk.
Note to self: bij volgende edities mogen er makkelijkere vragen inzitten zodat ook @Booka Shade wat punten kan scoren - ergens wel bewonderenswaardig dat je op 15 multiple choice vragen 14 keer fout kunt gokken ook![]()

Amai, Close call nog. De volle 60 puntjes, kwestie van een seconde verschil ofzo?De scores van de 9de bordspelquiz:
Rank Player Total Score (points) Correct Answers Incorrect Answers 1 @Wacko Santa 11872 11 4 2 @Matthias04 11812 10 5
Maar toch altijd veel goeie antwoorden he, ge zijt gewoon te traag preciesIk blijf steeds mooi in het midden morrelen.

Dat is omdat hij de antwoorden zit te Googlen ondertussenMaar toch altijd veel goeie antwoorden he, ge zijt gewoon te traag precies![]()

Hoe ... hoe doet gullie dat dan?Dat is omdat hij de antwoorden zit te Googlen ondertussen![]()

.
.Ik heb mij herpakt bij quiz 10. Ik vond 9 echt wel moeilijkBooka heeft niks met bordspellen. Ik verschiet van duck en Xerpes, dat zijn hevige board gamers uit mijne 'inner circle'. Kga nieuwe vrienden moeten zoeken denk ik.