BG's eerste Sportquiz

Sportquiz_Voetbal.png

Na het grote succes van StanTem en zijn bordspelquiz in Games General/Card & Board Games, kon Sport niet achter blijven.

20 vragen.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Gelieve eerlijk te spelen en dezelfde nickname te gebruiken van hier op het forum.

-AFGESLOTEN-
zie eindstand verder in deze topic

Verwacht niet het zelfde tempo van nieuwe quizes online, want tegen de machine van StanTem kan niemand op. 😅
Deze zullen op regelmatige basis online komen op Sport/Voetbal.

Veel succes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar bestaat het inderdaad, ik had er nog nooit van gehoord, wat meteen vragen oproept om mij als "kenner" te benoemen :p . Mea culpa.

Oprecht benieuwd naar hoe zo'n zevenkamp indoor bij de vrouwen eruit ziet :) .

Voor de rest niet te snel aangevallen voelen t was niet bedoeld als hahahahaha ziet dienen stomme kloot die weet niet dat zevenkamp indoor niet gedaan wordt door vrouwen (al een chance overigens want dan had ik me wel belachelijk gemaakt).

Ik heb hem in testfase gespeeld, zat heel tof in mekaar.
Had de laatste F1 vraag fout (ken daar echt weinig van) en per ongeluk misklikt bij die NBA vraag (die wist ik echt!).

Ik kijk iig uit naar meer! Bravo @Jonas89

Merci voor de quiz, 't was plezant om te doen. Ik ben ook heel goed geëindigd: namelijk niet als laatste. Net niet waarschijnlijk :p.

Godverdikke! Heb hem ook net ingevuld, op het einde nog een paar keer gestruikeld waar ik had kunnen scoren... Maar zo is het leven, zeker.
Fijne quiz!

Goed begonnen en dan plots wat mindere topics en 2 vragen die ik wist, verkeerd geklikt in een poging om heel snel te zijn voor punten :'(

Biljart scoort hier toch een 19/20 ofzo. Alle vragen waar ik moest gokken had ik spijtig genoeg verkeerd. Zie je ook wel dat je veel gaten kan hebben in je kennis.

14de
Chance dat er F1 vragen waren. De rest wist ik amper iets van, wel een aantal keren goed gegokt :)

Leuke quiz, middelmatige score maar kan daar best mee leven. Paar sporten waar ik echt niets van ken.

Wel jammer dat je op het einde niet je eindpositie en enkel top 5 kan zien, of vergis ik me?

Kan je de stand achteraf nog zien eigenlijk?
Op het einde posten we hier een eindstand.
leuke, maar moeilijke quiz wat mij betreft
7e plek met 9.291 punten
Ja, mss iets té moeilijk. Maar met al die kenners dacht ik: "ik leg de lat wat hoger"
In het vervolg ga ik iets minder moeilijk maken. Er kroop nog best veel tijd in om te maken, heb er toch 5u aan bezig geweest als ik eerlijk ben. Ook omwille dat ik nog nooit zoiets gedaan had (platform Kahoot en quiz maken)

Bwa ja ik vond deze (ondanks veel fouten) ook nog ideaal qua moeilijkheid. Ben geen fan van juist of fout vragen (met niet eens heel veel geluk heb je daar Drie-Vier vragen correct terwijl je geen idee hebt). Maar voor de rest top :) .

Terug
Bovenaan