BG's vierde bordspelquiz

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden. Heel wat nieuwe zaken dus.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol. De vorige quiz werd door 37 personen ingevuld dus ik verwacht niet direct problemen hiermee.

Deelnemen kan hier:

Als ge alles onder de halve seconde beantwoord is dat 15.000 denk ik :p
Dat lijkt mij niet mogelijk :p. Op vragen met meerdere juiste antwoorden kan je al meer dan 1000 punten pakken
denk dat het 1000 pntn is per juist antwoord, alleen geen idee meer hoeveel er zo zijn :p

Dat lijkt mij niet mogelijk :p. Op vragen met meerdere juiste antwoorden kan je al meer dan 1000 punten pakken
denk dat het 1000 pntn is per juist antwoord, alleen geen idee meer hoeveel er zo zijn :p
Ja net gekeken, 1000 punten per juist antwoord inderdaad.

Ik maak vooral heel veel fouten door punten te willen pakken met snelheid :LOL: Volgende keer toch wat meer mijn tijd nemen dus.

Hoe bevallen de nieuwe functies van het betalend account?
  • afbeelding die stuk na stuk wordt getoond
  • meerdere antwoorden kunnen geven
  • afbeeldingen als antwoord
  • antwoorden op juiste plaats zetten

Amai, hier heb ik mijn laatste plaats echt verdiend... Ik wist er gewoon véél te weinig. Ik was wel blij dat ik de laatste wist, maar dat spel heb ik hier en ik was nog niet 100% zeker :D

Terug
Bovenaan