Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is ze wel juist hoor.

Zal PM sturen.Bij V. staat er toch geen Deluxe achter, er zijn 2 versies van dat spel.
.Niets voorbereiding, volgens mij gewoon teveel tijd om die dingen gewoon af en toe op te volgen en een geheugen dat goed is in het opslaan van dergelijke nutteloze informatieIk denk dat Wacko Santo wel onklopbaar is, bereid jij je voor?

Lol dieIk heb geen Lacerda games omdat ik die altijd net iets te ingewikkeld en te duur vind voor m'n persoonlijke collectie, dus die vraag had ik geen enkel idee. Ik heb ook geen permanente blik op de BGG top 10 in mijn hoofd, maar voor de rest best wel goed gescoord. Voorlopig tweede, afwachten of dat zo blijft.
Ik denk dat Wacko Santo wel onklopbaar is, bereid jij je voor? Volgende keer ga ik ook eens op BGG kijken naar de laatste top zoveel.
. Tenzij je bedoelt dat iemand grondstoffen kan kopen van je en je er geld voor krijgt en dat geld is dan punten waard? of dat je met een gele/paarse kaarten in ronde 3, punten kunt krijgen als je die kaarten legt. Maar dat is het antwoord: punten scoor je door geld en door gele kaarten en niet door grondstoffen, toch?Niet. Enkel wat je aangeeft dus.De vraag over 7 wonders. Hoe scoor je rechtstreeks punten met optie 1 grondstoffen.

NeeVoorlopig tweede, afwachten of dat zo blijft.
Inderdaad. Mensen zitten precies wel een pakje closer als vorige ronde
. Ik voel een hete adem 
Hoe?Ouch, de deze ging heel wat moeilijker.
Het antwoord op 7 Wonders vind ik wel fout. Met grondstoffen kunt ge wel punten scoren op het eind van het spel.
Zijn er geen kaarten die u punten / grondstofkaart geven? Of ben ik nu aan het verwarren met Duel
Vuistregel die ik in elke versie van deze quiz tot nu toe gehanteerd heb:
De meeste populaire tv-programma's hebben eerder wél dan niet een bordspel-versie. Marginaliteit zoals bij Temptation Island is geen belet, gewoon zorgen dat de regels dan niet te moeilijk zijn voor de mensen die het dan toch nog kopen.