BG's vierde bordspelquiz

Ik durf er wel eens instinkers insteken ja. Ben daar wel goed in en de meeste trappen er nog in ook :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ik durf er wel eens instinkers insteken ja. Ben daar wel goed in en de meeste trappen er nog in ook :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Probleem is dat bij een instinker in een ja-nee-vraag, iedereen bijna per definitie weet dat ge zo'n danig absurd idee niet kunt bedenken dus dat het wel "ja" zal zijn.

Er zal al in elke quiz zo eentje, trouwens :p

(En nu ben ik u aan het primen om in de volgende een te steken waar het antwoord "nee" is #psychologie.)

((Maar door dat toe te geven gaat het nu toch terug eentje met ja zijn #psychologieenlevenservaring))

Probleem is dat bij een instinker in een ja-nee-vraag, iedereen bijna per definitie weet dat ge zo'n danig absurd idee niet kunt bedenken dus dat het wel "ja" zal zijn.

Er zal al in elke quiz zo eentje, trouwens :p
Ja, en ooit heb ik jullie bij jullie kl*ten :p

Ik probeer soms ook hints in de foto's enzo te steken.
Bij de vorige quiz stond er bij de vraag over Great Western Trail (of je er pluimvee in verhandelt) een tegel met een koe op. Maar niemand die het bekijkt door te snel te willen zijn :p
Bij de vraag over Monopoly stonden zowel de huizen als de hotels erop, waarbij je duidelijk kon zien dat het een groter is dan het ander. En toch waren er heel veel foute antwoorden.

Ik probeer soms ook hints in de foto's enzo te steken.
Bij de vorige quiz stond er bij de vraag over Great Western Trail (of je er pluimvee in verhandelt) een tegel met een koe op. Maar niemand die het bekijkt door te snel te willen zijn :p
Bij de vraag over Monopoly stonden zowel de huizen als de hotels erop, waarbij je duidelijk kon zien dat het een groter is dan het ander. En toch waren er heel veel foute antwoorden.
Die van monopoly had ik just, 'k heb al genoeg een groentje door een roodje vervangen als mensen naar het wc waren om dat niet fout te beantwoorden.

Grondstofkaarten zijn geen onderdeel bij het scoren van het spel.
FYI kben er nog es door gelopen met ne fake naam (dus die moogt ge eruit filteren).

De vraag is "Met wat kan je punten scoren in 7 Wonders?".
Awel met resources kan je dus punten scoren...
Voor de punten maakt 't mij niet uit hoor, ksta sowieso maar int midden :p.

Temptation Island Is nog een leuk spel hoor. Wie het meest gevogeld heeft op het einde van het spel is de winnaar
unsure.gif

Laatst bewerkt:
FYI kben er nog es door gelopen met ne fake naam (dus die moogt ge eruit filteren).

De vraag is "Met wat kan je punten scoren in 7 Wonders?".
Awel met resources kan je dus punten scoren...
Voor de punten maakt 't mij niet uit hoor, ksta sowieso maar int midden :p.
Is geen onderdeel bij het scoren, dus nee. Als we uw redenering volgen, kunt me met alles punten scoren in 7 Wonders :p

Is geen onderdeel bij het scoren, dus nee. Als we uw redenering volgen, kunt me met alles punten scoren in 7 Wonders :p
Euhm exact ja... maar dan moet ge uw vraag just stellen eh :p.
De vraag zegt letterlijk "met wat kan je punten scoren". Indeed bijna alles dus.
En mij helpt 't niet hoor, mijn antwoord is sowieso fout.
Mijn gedachtengang was indeed "awel alles toch? Colonies? Kweeni wat dat is, ma ge kunt met alles scoren dus ik zal dat maar aanduiden" :p.

De vraag zegt letterlijk "met wat kan je punten scoren". Indeed bijna alles dus.
Mijn gedachtengang was indeed "awel alles toch? Colonies? Kweeni wat dat is, ma ge kunt met alles scoren dus ik zal dat maar aanduiden" :p.
Er zijn geen kolonies in het spel 🤣

Er zijn geen kolonies in het spel
🤣
Exactly my point, dat begreep ik achteraf ook :ROFLMAO:. Daarmee dat ik zeg dat mijn antwoord sowieso fout is.

Ps: kheb nog spoiler tags toegevoegd in die 3 seconden dat gij mij hebt ge quote (impressive), misschien de quote uit uw bericht verwijderen.

@StanTem als pedagoog moet ik lint gelijk geven, maar anderzijds. ik maak de quizjes niet op en ben je meer dankbaar voor al je tijd die je er in steekt, dan een dubbelzinne vraag). SIZE=13px][/SIZE]

@StanTem als pedagoog moet ik lint gelijk geven, maar anderzijds. ik maak de quizjes niet op en ben je meer dankbaar voor al je tijd die je er in steekt, dan een dubbelzinne vraag). SIZE=13px][/SIZE]
🥳
Maar hetzelfde hoor, nog steeds bedankt voor al de tijd die ge erin steekt !! (y)
Ik kan gewoon nogal een pietje-precies zijn, beroepsmisvorming.

Terug
Bovenaan