Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem is dat bij een instinker in een ja-nee-vraag, iedereen bijna per definitie weet dat ge zo'n danig absurd idee niet kunt bedenken dus dat het wel "ja" zal zijn.Ik durf er wel eens instinkers insteken ja. Ben daar wel goed in en de meeste trappen er nog in ook![]()
![]()
![]()

Ja, en ooit heb ik jullie bij jullie kl*tenProbleem is dat bij een instinker in een ja-nee-vraag, iedereen bijna per definitie weet dat ge zo'n danig absurd idee niet kunt bedenken dus dat het wel "ja" zal zijn.
Er zal al in elke quiz zo eentje, trouwens![]()

Die van monopoly had ik just, 'k heb al genoeg een groentje door een roodje vervangen als mensen naar het wc waren om dat niet fout te beantwoorden.Ik probeer soms ook hints in de foto's enzo te steken.
Bij de vorige quiz stond er bij de vraag over Great Western Trail (of je er pluimvee in verhandelt) een tegel met een koe op. Maar niemand die het bekijkt door te snel te willen zijn
Bij de vraag over Monopoly stonden zowel de huizen als de hotels erop, waarbij je duidelijk kon zien dat het een groter is dan het ander. En toch waren er heel veel foute antwoorden.
We zullen de mogelijke overwinning dan delen, want nu hebt ge mijn boardgamershart doen bloeden!Wacko Santa wint deze dus omdat we op een kutplaneet leven.

Welja, zoals ik dus zei, gij wint omdat we op een kutplaneet levenAan de andere kant, het antwoord verandert niet omdat je hoopt dat het niet is wat ge denkt![]()

FYI kben er nog es door gelopen met ne fake naam (dus die moogt ge eruit filteren).Grondstofkaarten zijn geen onderdeel bij het scoren van het spel.
.FYI kben er nog es door gelopen met ne fake naam (dus die moogt ge eruit filteren).
De vraag is "Met wat kan je punten scoren in 7 Wonders?".
Awel met resources kan je dus punten scoren...
Voor de punten maakt 't mij niet uit hoor, ksta sowieso maar int midden.

Niet. Enkel wat je aangeeft dus.
Dus ik snap je opmerking niet echt?![]()
Ah zo zou gij het doenquiz gaf (volgens mij) die vraag fout aan, omdat ik grondstoffen vergeten aan te duiden was? *unsure*

Is geen onderdeel bij het scoren, dus nee. Als we uw redenering volgen, kunt me met alles punten scoren in 7 Wonders
.
.Er zijn geen kolonies in het spelEuhm exact ja... maar dan moet ge uw vraag just stellen eh.
De vraag zegt letterlijk "met wat kan je punten scoren". Indeed bijna alles dus.
En mij helpt 't niet hoor, mijn antwoord is sowieso fout.
Mijn gedachtengang was indeed "awel alles toch? Colonies? Kweeni wat dat is, ma ge kunt met alles scoren dus ik zal dat maar aanduiden".

Exactly my point, dat begreep ik achteraf ookEr zijn geen kolonies in het spel![]()
. Daarmee dat ik zeg dat mijn antwoord sowieso fout is.Euhm exact ja... maar dan moet ge uw vraag just stellen eh.
De vraag zegt letterlijk "met wat kan je punten scoren". Indeed bijna alles dus.
En mij helpt 't niet hoor, mijn antwoord is sowieso fout.
Mijn gedachtengang was indeed "awel alles toch? Colonies? Kweeni wat dat is, ma ge kunt met alles scoren dus ik zal dat maar aanduiden".
@StanTem als pedagoog moet ik lint gelijk geven, maar anderzijds. ik maak de quizjes niet op en ben je meer dankbaar voor al je tijd die je er in steekt, dan een dubbelzinne vraag). SIZE=13px][/SIZE]