Bier en fritten voor onze royals op de Nationale feestdag

Beseft BG wel voldoende hoe Belgisch onze royals wel niet zijn?

d0e5a6e3-36dd-4123-abb2-77311afde248.jpg

Onze prins Emmanuel is zeer bekend met de uitdrukking "een frietje STEKEN"

61b29bc8-f252-4a52-9e8e-0bcb533fd0df.jpg

"Kroonprinses Elisabeth lust een biertje" => Drinkt bier op de meest depressieve manier mogelijk.

3004d9f0-aa0c-4258-9b89-e21cb9e042bd.jpg

Onze koningin eet ook ZEER SMAKELIJK haar frietjes op hoor!

Willen we allemaal ook ons bier en frietjes beginnen eten als onze royals aub?

Elisabeth aan dat pintje :love:
Ik herinner me nog mijn eerste pintje op de examenuitblaas, moet ongeveer hetzelfde gezicht getrokken hebben toen ik daar van dronk :lol:

"kijk eens naar ons, wij zijn normaal zoals jullie"
't is hier zwam he... niet te serieus.

maar kom, langs de andere kant: met zo'n foto's: 't zouden toch gewoon de buren van @Tomski kunnen zijn he. De afgeborstelde buurvrouw die klaagt over de tengels die de rand van hare hof ontsieren. De papa is niet mee op de foto want die moet zijne pas in orde laten maken.

't is hier zwam he... niet te serieus.

maar kom, langs de andere kant: met zo'n foto's: 't zouden toch gewoon de buren van @Tomski kunnen zijn he. De afgeborstelde buurvrouw die klaagt over de tengels die de rand van hare hof ontsieren. De papa is niet mee op de foto want die moet zijne pas in orde laten maken.
Dit begint hier wel allemaal veel te toevallig te worden. Die buurman van Tomski pakt ook een ander vliegtuig dan zijn gezin en de koninklijke familie vliegt ook nooit samen.
Subiet gaan we nog horen dat @zwarten de koning is. :wtf:

nu vraag ik me wel af: zouden die ooit naar het frituur gaan of een fastfoodrestaurant gaan Ik bedoel: Trump besteld ook Big Macs he. Dan moet ne koning toch minstens af en toe ne Burger King zijn eten.

nu vraag ik me wel af: zouden die ooit naar het frituur gaan of een fastfoodrestaurant gaan Ik bedoel: Trump besteld ook Big Macs he. Dan moet ne koning toch minstens af en toe ne Burger King zijn eten.
Gaan mss niet, maar kan toch niet anders dan dat ze dat eens laten afkomen? Zo hele dagen van die dure brol waarmee je niet gegeten hebt, lijkt me ook niets.

Terug
Bovenaan