Misschien een domme vraag maar ik heb hier een héél krat bier staan (ooit eens gekregen jaren geleden). Ik wil dit weggooien want ik kan niet meer tegen bier en ik heb al rondgevraagd bij vrienden maar die willen dat ook niet hebben omdat dat hier al jaren staat en ..
Maar hoe gooi ik dit dan weg? Er zit nog inhoud in de bierflesjes dus dat mag natuurlijk niet bij het glas.
Door de afwasbak/gootsteen dan maar? Maar is dat niet schadelijk als ik zo tientallen flesjes erin gooi? Idem voor de WC.
Ik heb even op google gezocht, maar daar ook géén antwoorden gevonden.
Ik wil wel ermee naar het containerpark rijden maar mag je dat daar dan wel ergens dumpen? Ik denk niet dat je dit bij het groot afval mag gooien?
Bedankt voor de info!
Maar hoe gooi ik dit dan weg? Er zit nog inhoud in de bierflesjes dus dat mag natuurlijk niet bij het glas.

Door de afwasbak/gootsteen dan maar? Maar is dat niet schadelijk als ik zo tientallen flesjes erin gooi? Idem voor de WC.
Ik heb even op google gezocht, maar daar ook géén antwoorden gevonden.
Ik wil wel ermee naar het containerpark rijden maar mag je dat daar dan wel ergens dumpen? Ik denk niet dat je dit bij het groot afval mag gooien?
Bedankt voor de info!