Big Brother 2021

Big Brother 2021

Drie die vertrekken? Wauw..... Nouja. Kan de show alleen maar leuker maken haha. Nominaties om de twee weken zou wel top zijn. Weekje mindfuck.

BB heeft gewoon letter gevraagd wie ook wou vertrekken omdat de sfeer beneden alle peil was. Ik hoop nu wel op een hechte groep zonder kampjes.

"Door de heersende negativiteit in het huis besliste Big Brother om zaterdagnamiddag de bewoners de keuze te geven: of ze bleven en deden hun best om constructief te zijn, of ze pakten binnen de vijf minuten hun spullen. Zowel Nederlanders Jowi (25) als Nathalie (23) beslisten haast onmiddellijk om voor een exit te kiezen. Na een rondje twijfelen volgde ook de Nederlandse Danielle (40). Saillant detail: zij waren alle drie lid van het ‘bondje’ om de Belgische kandidaten uit het spel te stemmen."

Is gewoon een enorme zwakke en zure reactie omdat hun plan mislukt is ! Meer niet, bijzonder zwak vind ik het en krijg meer en meer een degout van zo'n mensen, dat en een gebrek aan respect. Enfin, laat ze het maar afbollen, salut en de kost ! Voor de volgende keer mogen ze BB gewoon weer NL en België apart doen. Ik snap dat ze een groot publiek willen bereiken maar dat NL vs BE gedoe is gwn een drama.

Damn, zo gek ff 3 man weg.
Zal toch ff wennen zijn, maar wat een losers die 3, Danielle had nu nog zo slecht niet geweest als ze was gebleven zonder Jowi en Nathalie.
Had haar goed gedaan waarschijnlijk.

Wat een klucht. En dan gaan ze ook nog eens een uur later uitzenden vanaf maandag.
Oké, dan kijkt he-le-maal niemand meer. Wie beslist zoiets?

Verder wel geweldig dat ze eruit zijn. Iets met boomerang, gezicht en slechte verliezers.
Beetje zuur zitten doen in plaats van te accepteren dat het een spel is en je terug integreren in de groep.

Dag en bedankt. Totaal niet BB-waardig.

Oké, dan kijkt he-le-maal niemand meer. Wie beslist zoiets?

Verder wel geweldig dat ze eruit zijn. Iets met boomerang, gezicht en slechte verliezers.
Beetje zuur zitten doen in plaats van te accepteren dat het een spel is en je terug integreren in de groep.

Dag en bedankt. Totaal niet BB-waardig.
De kijkcijfers zullen dan hoogstwaarschijnlijk al vrij laag liggen. Dat is vaak de enige reden om een programma op een later uur te zetten.

Het zijn heel schommelende uren. Maandag 22u40, dinsdag 22u15, woensdag 22u30, donderdag 21u30, vrijdag 22u45.

Ik vind ook de volgorde van het monteren & uitzenden vervelend. Els wordt eruit gestemd op donderdag, en het eerste wat we vrijdagavond te zien krijgen, is die vragenronde en dat (zinloos) fietsen met Patrick en.... Els. (Beelden die de kijker dus niet meer kan meenemen in zijn beslissing.)
Jowi die de kookplaat breekt. De borsten- & tepelcheck van de ladies... Iedereen die zich klaarmaakt voor de live show. En opnieuw dezelfde beelden van Els die vertrekt. En dan pas nog een paar minuutjes de morning after en that's it. Voor de rest moeten we wachten tot zondagavond.

En die pubquiz, daar zenden ze een drietal tweets uit, blijken het er volgens de scores die Liese gaf in de dagboekkamer minstens 30 geweest te zijn. Een ervan moet volgens een verslag van een live stream ergens blijkbaar nogal triggerend gewerkt hebben op Nathalie (obviously), maar dat tonen ze dan niet. :/

(En dan op de livestream zitten Liese & Zooey op de grond 2x met elkaar te worstelen :p, blijft de regie de camera grotendeels vasthouden op de gezichten van diegene die erop zitten te kijken. . . . :cautious: Beeldt u in dat we teveel actie te zien zouden krijgen zeg, .... )

Kut van Jowi die vertrekt, maar daar was hij blijkbaar al een tijd mee bezig, ook in de dagboekkamer. Zwak van Nathalie & Daan die op 5 minuten dan maar beslissen mee te gaan omdat ze voelen dat ze toch niet meer konden winnen omdat ze er een voor een uitgestemd zouden worden (letterlijk het omgekeerde van hun eigen plan, boo-fucking-hoo dus...), heel sportief allemaal... Beter af zonder dan maar I'd say.

Naar het schijnt was er bij de vorige seizoenen nog een soort borgsom die ze zouden verliezen als ze vrijwillig het spel zouden verlaten, nu niet.

Laatst bewerkt:
Zijn ergens beelden van heel dat incident waardoor de 3 opstappen?

Echt een flop deze editie, al meer mensen die zelf opstappen dan dat er uitgestemd worden.

Zijn ergens beelden van heel dat incident waardoor de 3 opstappen?

Echt een flop deze editie, al meer mensen die zelf opstappen dan dat er uitgestemd worden.
Van die opstappers is gewoon zwaar hun eigen fout! Dat ze daarna te zwak/zielig zijn om het spel toch te spelen maar liever opgeven is jammer..

Er kan wel wat beter, maar het opstappen is geen fout van de productie vind ik..

Het zijn heel schommelende uren. Maandag 22u40, dinsdag 22u15, woensdag 22u30, donderdag 21u30, vrijdag 22u45.
Alleen op donderdag blijft het dus zoals het was omwille van de live samen met Nederland.
Ik vind ook de volgorde van het monteren & uitzenden vervelend. Els wordt eruit gestemd op donderdag, en het eerste wat we vrijdagavond te zien krijgen, is die vragenronde en dat (zinloos) fietsen met Patrick en.... Els. (Beelden die de kijker dus niet meer kan meenemen in zijn beslissing.)
Jowi die de kookplaat breekt. De borsten- & tepelcheck van de ladies... Iedereen die zich klaarmaakt voor de live show. En opnieuw dezelfde beelden van Els die vertrekt. En dan pas nog een paar minuutjes de morning after en that's it. Voor de rest moeten we wachten tot zondagavond.
Het monteren trekt inderdaad op geen kloten, soms, het is zelfs niet altijd in chronologische volgorde (iets wat je uiteraard alleen maar merkt wanneer je geregeld de livestream volgt)

Pas op maandagavond zien we nieuwe beelden, op zondag is gewoon een weekoverzicht van de afgelopen week, daar tonen ze niks nieuw.

De productie had gewoon op voorhand moeten zeggen dat opstappen geen optie is, dus wie er zich voor wou inschrijven zou het dan tenminste direct weten.

Als ik de livestream zo wat half volg, komt er blijkbaar mogelijks iemand terug heel binnenkort (behalve van de 3 die het net afgetrapt zijn).

Er komt inderdaad 1 (of meerdere) nieuwe bewoners, ik ben benieuwd. En de uitzendingen op tv zijn vanaf maandag later, maar via de website van goplay (vroegere vier.be) kan je toch al kijken om 21u30. Volgens mij omdat ze het in Nederland ook rond dat uur uitzenden.

Terug
Bovenaan