Big Brother 2021

Big Brother 2021

Dan was dat die vorige seizoenen ook al dikke onzin. In het eerste seizoen heb ik daar niks van gezien hoor.
Maar nu maken ze het echt wel bont zo lijkt. Al 6 nieuwe bewoners? Is dat ook al geweest? Dat noem ik niet meer big brother.
O wacht er zit blijkbaar al meer volk in dat huis dat er niet vanaf dag 1 in zit dan de rest. Like wtf wat een concept.
Geen wonder dat niemand interesseert.
Ja zelfs in het eerste seizoen is er iemand later op het seizoen bijgekomen in het huis (gestart 3 sept, persoon bijgekomen 29 oktober, 12 november ook weer weggestemd). Dat was meestal zo, de nieuwe die er bij kwamen bleven er ook niet lang in.

Er zijn er in totaal al 8 bij gekomen sinds het begonnen is, maar van die 8 zijn er ook al 2 terug moeten vetrekken, weggestemd.
En waarom is dat geen big brother meer? Het concept van big brother is een hoop mensen opgesloten in een huis afgesloten van de buitenwereld 24h op 24h, 7 op 7 gefilmd. Dat is nog altijd het geval.

Het is niet de fout van de makers dat er ondertussen al 4 mensen van de originele groep vertrokken zijn.

Het valt toch serieus op dat de hot tub veel meer gebruikt word door iedereen sinds Els weg is.
Ook de sauna lijkt trouwens meer gebruikte te worden door de bewoners die nu overblijven.

En sinds die drie andere vertrokken zijn is de sfeer echt wel terug in orde, ze zitten veel samen in groep te praten ipv in kleine groepjes afgezonderd te zitten.

Dan de nieuwe bewoners die aangekondigd zijn op die schermen in de keuken, de mannen zijn blauw, de vrouw is roze, maar dan heb je ook nog een paars gekleurde, zou dat een transgender kunnen zijn? Blijkbaar hebben de bewoners daar nog niet over nagedacht, of ik heb het toch nog niet gehoord.

Het is ook niet dat hij de enige is die complimenten krijgt, dat gebeurd ook bij andere bewoners.
Ik zie dus niet in waarom je commentaar geeft op het feit dat Thomas complimenten krijgt, maar niet als anderen complimenten krijgen?

Dat is niet "een gitaar", dat is Thomas zijn gitaar, zoals die ring van Jill (ring van haar grootmoeder)
Na die opdracht dat ze dat lied moesten maken heeft hij zijn gitaar terug moeten afgeven en nu heeft hij die dus wel gekregen.

Het is ook niet dat hij de enige is die complimenten krijgt, dat gebeurd ook bij andere bewoners.
Ik zie dus niet in waarom je commentaar geeft op het feit dat Thomas complimenten krijgt, maar niet als anderen complimenten krijgen?

Dat is niet "een gitaar", dat is Thomas zijn gitaar, zoals die ring van Jill (ring van haar grootmoeder)
Na die opdracht dat ze dat lied moesten maken heeft hij zijn gitaar terug moeten afgeven en nu heeft hij die dus wel gekregen.
How how kalm. Zijt ge voorzitter van de Thomas fanclub? Het viel me gewoon op op korte tijd. Is helemaal niet zijn eigen gitaar trouwens.

Wat Bubba zegt dat bedoel ik dus: weinig uitdaging, weinig op de proef gesteld, veel moeten ze ook niet doen.

En tja, 100 dagen in het BB en er komen nieuwe mensen bij, ergens wel begrijpelijk maar aan den andere kant is idd dat 100 dagen concept ook vd pot gerukt want we zitten hoever al nu? 5-6 weken ofzo?

Idd, den hottub gebruiken ze zelf veel meer nu, terwijl ze Els zaten te verwijten dat die daar vaak in zat. Die Liese daar zou ik in het echte leven ambras mee krijgen en mss wel in het huis ook dan , hypocriet mens en arrogant njah. Ook toen ze genomineerd werd zo'n kinderlijke reactie van oops i did it again, de manier waarop ze dat zei, zo'n vrouwen bweuk, niks voor mij.

Ze zeggen altijd dat vrouwen volwassener zijn dan mannen maar dat blijkt toch ook vaak niet te kloppen vind ik.

Er zit wel serieus een nieuw bondje te ontstaan met Thomas, Patrick, Jill en Zoey (?), die de nieuwkomers snel aan hun kant willen zodat ze in de meerderheid zijn. Ik hoop dat Nick hier niet het slachtoffer van wordt want hij is zowat de voornaamste reden dat ik kijk. De Ontploffing uit In De Gloria in zijn dansje verwerken 😍

Ik ben ook wel blij om te zien dat Naomi helemaal openbloeit en het is ook mooi hoe Julie en Michel naar elkaar aan het toegroeien zijn.

Wat Bubba zegt dat bedoel ik dus: weinig uitdaging, weinig op de proef gesteld, veel moeten ze ook niet doen.

En tja, 100 dagen in het BB en er komen nieuwe mensen bij, ergens wel begrijpelijk maar aan den andere kant is idd dat 100 dagen concept ook vd pot gerukt want we zitten hoever al nu? 5-6 weken ofzo?

Idd, den hottub gebruiken ze zelf veel meer nu, terwijl ze Els zaten te verwijten dat die daar vaak in zat. Die Liese daar zou ik in het echte leven ambras mee krijgen en mss wel in het huis ook dan , hypocriet mens en arrogant njah. Ook toen ze genomineerd werd zo'n kinderlijke reactie van oops i did it again, de manier waarop ze dat zei, zo'n vrouwen bweuk, niks voor mij.

Ze zeggen altijd dat vrouwen volwassener zijn dan mannen maar dat blijkt toch ook vaak niet te kloppen vind ik.
Hier dacht ik ook van, wat een belachelijke opmerking.

Maar mijn vriendin zei toen van (had een stuk live gezien), ze zegt dat waarschijnlijk omdat ze in loop van die dag gelinkt werd met Britney spears. Ze had blijkbaar haar, haar zo in zelfde model als britney spears, bij een modeshow. Ze zal waarschijnelijk in die dag nog wel meerdere britney spears opmerkingen gegeven hebben.

Ik denk dat ie een verschijning kreeg toen ie zei dat ie Nathalie wel hot vond. Ik had er bijna spontaan een barfke door gelegd :LOL:

Aan die Julie vind ik ook maar weinig aan, tatoos, irritante stem en deels van plastiek, nee dank u
Haha oké, maar op basis van deductie blijft er niet veel ander soeps over, toch?

Maar er komen dus drie nieuwe mensen waarvan twee door de bewoners gekozen en ééntje tijdens de live?

Gaat de groepsdynamiek serieus veranderen. Niet slecht want het is toch echt veel te saai geworden.

Ow ow, mijn excuses mensen: ik verwarde lekkere Julie met die Jill haha.

Ik had het dus over die Jill dat die geen groot licht is, ik zeg zoiets niet snel maar ze is een beetje minder slim om het zo te benoemen, niet dat ik een heel intelligent persoon ben ofzo maar die Jill njah, over eierkoeken zo simpel zitten doen enzo uhmmmm, ook haar raar gelach en hysterische gedoe altijd , nee, bij zo'n vrouw zou ik nooit blijven.

Die Julie vind ik een lekker kippetje, de mooiste die in BB mee doet, mooi gezichtje, mooi lichaam enz... en op Zoey val ik al helemaal niet en ik heb zelf tattoo's dusja, i don't care :).

Terug
Bovenaan