Big Brother 2021

Big Brother 2021

Thomas tegen Jerell: "neem gewoon 1 ding van mij aan: als ik met iets zit, dan zeg ik het."

Also Thomas, als Jill & Matt hem vragen waar hij mee zit als hij zichtbaar geïrriteerd rondloopt in het huis en hem buiten afzondert: "nikske..."

Nie belangrijk, viel me wel op :)

BB staat idd wel ferm te kakken nu en terecht... Jerrel mag je gerust labiel noemen imo.
Idd wel een labiel persoon Jerrel.
Heel emotioneel discussiëren met Naomi. Bijna kwaad, dan bijna wenen terwijl hij op dezelfde moment vertelt, met toch wel vreselijke make-up op: "ik ga niet voor schut staan op televisie; ik hou mezelf sterk." :thinking:

Krijg er bijna medelijden mee...

Gerucht: Michel zou verklapt hebben dat als hij het BB contract doornam, er een regel in stond dat er 1 Nederlander en 1 Belg in de finale moest komen. Redactie zei dat ze dat wel zo zouden forceren someway somehow.

En argh, wat een leep, onuitstaanbaar, polariserend, vals kerelke, Jerrel.
Bij het kiezen van de boodschappen tegen Jill (hadden maar 5 minuten om te kiezen): "jij bent huismeester, doe je ding. Volg je gevoel."
Achteraf na de heisa toen bleek dat hometrainer maar 1 dag mocht blijven (ergens misverstand?), Jerrel vangt huilende Jill op. Vraagt wat ze dan uiteindelijk heeft gekozen, hometrainer & puzzels; "ik vind het fakking stupid, maarja..." Hoezo, stupid? Bij het kiezen weerhield ge u van een mening te geven, dus hou nu ook uw bek. Meanwhile, over de rest "zo vals iedereen hier!"

En hij ging verder: "Weet je wat ik zou doen? Als ze mogen kiezen tussen 3 varkens of kippen en ze willen elk een kip, ik geef ieder een varken, want ik zit hier niet voor hun kippetjes". Meanwhile, over Michel: "wat een dominant typetje, wil altijd zijn ding doen."

Wenende Jerrel omdat Michel tegen hem geschreeuwd zou hebben, maar ik vind nergens beelden van geschreeuw terug.

Jerrel, wenend, "je moet mensen met respect behandelen".
Also Jerrel:

Jerrel, "ik volg niets over het programma"
Also Jerrel, "ik heb àlles bekeken, àlle comments online gelezen..."

Ik krijg er hoofdpijn van....
En ocharme Jill laat haar gewoon brainwashen door hem...
Cursusmateriaal voor psychologen & psychiaters die schminkdoos...

Gerucht: Michel zou verklapt hebben dat als hij het BB contract doornam, er een regel in stond dat er 1 Nederlander en 1 Belg in de finale moest komen. Redactie zei dat ze dat wel zo zouden forceren someway somehow.

Bwa, gerucht... Over die regel is er al wel meermaals gesproken hoor in het huis dus ben er ook wel vrij zeker van dat dat ook effectief zo is. De beslissing van deze week zal dan ook wel daar mee te maken hebben.

Aangezien de bewoners het gewoon op voorhand al wisten, is het ook niet oneerlijk ofzo imo.

Het verklaart bovendien ook wel een beetje de tactiek van Thomas om samen te werken met de NL'ers en te stemmen op andere Belgen.

Zoey is alles wat goed is in een mens... zegt Thomas tegen Jerrel.

giphy.gif

Hebben ze eigenlijk al een omvattende term voor Jerrel zijn persoonlijkheid?
Een manipulatieve narcistische pathologische leugenaar met een saus dunning-kruger.

Idd wel een labiel persoon Jerrel.
Heel emotioneel discussiëren met Naomi. Bijna kwaad, dan bijna wenen terwijl hij op dezelfde moment vertelt, met toch wel vreselijke make-up op: "ik ga niet voor schut staan op televisie; ik hou mezelf sterk." :thinking:

Krijg er bijna medelijden mee...

U filmkes haperen als zot

Echt dieje ferrel man. Had die al lang klappen gegeven. “Regel nr1 niet schreeuwen tegen mij” maar zelf in iemands oor fluiten en boeren int gezicht. Wa ne mafketel

Ik snap echt niet hoe BB dit kan blijven tolereren. Heel de LBGTXYZ-community haalt men hiermee toch door het slijk?
Waar is de BB van een paar weken geleden die "rust" wou in het huis? Straks gaan mensen doof of met een blauw oog naar huis.

Wat mij betreft is een figuur als Theo hier niks tegen. Die is tenminste direct en to the face. Nu hebben ze een manipulatieve sociopaat lol.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dat een algemene regel is bij alle producties die BE-NL zijn. Indien de finale bijvoorbeeld enkel met Nederlanders gespeeld wordt loop je het risico zeer veel kijkers uit België te verliezen.

Filmpkes werken op mijn smartphone zoals het moet. Gewoon even ter info.

En den Jerell is liever lui dan moe.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is niet eerlijk dat de 3 nieuwe niet genomineerd mogen worden.Als Nick en Els erin kwamen konden ze wel genomineerd worden.Die verflaag jerrel mag voor mijn part de hoogste boom in,wat een irritante kwezel.

Jerrel.... vreselijke kerel... kging minder haten op mensen maar gvd man, da is echt ne kerel met ne hele grote zwier over die omheining te stampen, smijten en wa nog allemaal.... nuja, volgende week ligt ie er uit.

Met die regel ivm nominaties deze week, word het tijd dat die bewoners daar eens een "spillietje" doen imo :)
Rebellie in het huis en op het dak gaan zitten! :D

Terug
Bovenaan