Big Brother 2021

Big Brother 2021

Momenteel zitten ze een voor een samen in bed hun levensverhalen te vertellen aan elkaar. Volgens mij spontaan en geen opdracht.
Wel heftige verhalen, ik zou zoiets eigenlijk nooit in groep durven vertellen en al zeker niet als dat op tv komt.
Wat zoal?

Nu zie je eens bij de brei opdracht wie de handige zijn in het huis.Niemand!Allemaal een grote bek,maar handen dat verkeerd staan.Dit is wat anders dan plaatjes draaien.

Dat ding was gewoon gedoemd van het moment dat ze besloten er Belgen en Nederlanders samen in te steken. Je mag zeker zijn dat binnen een paar weken enkel nog Jill, Nathalie, Jowie en Danielle overblijven.

Moet zeggen dat ik ook wel fan ben van Jill. Was lachen toen ze daar zo gek aant dansen was voor de spiegel (ik vond da grappig :giggle:)

Bijhouden? Iemand moet hem ten allen tijde vasthouden dan?
Want toen Jowie hem had dacht ik dat die niet geknoopt was en dus lucht kon lossen bij het loslaten, maar niet dus, die is gewoon toe.
Ja vasthouden. Het creatieve team achter de opdrachten is toch ook geen fameuzen.

Big Brother 2001

Verbreek wereld records, organiseer een festival, loop een marathon in een opgelegde tijd

Big Brother 2021
Houd een balloneke vast.

En dan verbazen ze zich erover dat ze dagelijks hun kijkcijfers zien slinken 😆

Ik herinner mij nog dat ze BB aankondigde met 150 nieuwe camera's, overal op't wc en douche voor eventuele onderonsjes maar dan steken ze er geen enkele single tussen, aleja toch geen single dat niet dik is. Wat hadden ze verwacht van deze bewoners eigenlijk?

Bij de eerste aflevering zat het over het miljoen kijkers, right?

Dit was de stand op woensdag 13 januari:
16.Big BrotherVIER292.859

Om effe te kaderen...herhalingen van Sara halen nog boven het half miljoen kijkers.
Wow, dat is zelfs nog erger dan ik verwachtte.

Terug
Bovenaan