Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ja daar volg ik ook in, had daar ook wel +5000 ofzo verwacht of iets positief.
Juist ne alleen omdat het zo'n risico is om dat laatste positieve te laten liggen gaat het allerlaatste zeker niet negatief zijn.
Maar goed op zo'n moment wil je dan wat zekerheid als je geen risiconemer bent :D

Er zijn daarnet (tijdens een game die we niet konden zien?) drie bewoners bij de groep gekomen?

Een Nederlandse kerel, een Belgische blondine en "den Patrick", de Antwerpenaar die twee weken geleden in de dozen met nieuwe bewoners zat en niet gekozen werd.

Vooral deze laatste lijkt me wel voor de nodige animo te kunnen gaan zorgen op zowel positief als negatief vlak. Heeft ook alles kunnen volgen tot nu toe en weet dus alles wat gebeurd is (afgaand op feiten over sport die hij momenteel vertelt, heeft hij tot en met gisteren nog actualiteit kunnen volgen) Vandaag gaat hij nog eerlijk antwoorden als bewoners vragen hebben, vanaf morgen speelt hij het spel. Ik denk dat er bewoners nu dus aardig met de poepers zitten :D

Kvind dat ze wel mogen stoppen met daar constant bewoners bij te steken... Maar ja, tis nog lang en als ge aan pakweg dag 85 zit en ge zit daar nog met 3, dan zijn het wel lange dagen. Maar toch ben ik er niet zo voor dat er weer 3 nieuwe bij komen.

Wat Nathalie betreft: heb gisteren op de instagram van Big Brother eens de reacties bekeken op een filmpje van Nathalie (waar ze elke keer dat mottige 'snap je' zegt), tis duidelijk dat veel mensen haar kots- en kotsmoe zijn... Dus de kans is groot dat ze er binnenkort aanhangt en hopelijk ook uitligt.

Er zijn daarnet (tijdens een game die we niet konden zien?) drie bewoners bij de groep gekomen?

Een Nederlandse kerel, een Belgische blondine en "den Patrick", de Antwerpenaar die twee weken geleden in de dozen met nieuwe bewoners zat en niet gekozen werd.

Vooral deze laatste lijkt me wel voor de nodige animo te kunnen gaan zorgen op zowel positief als negatief vlak. Heeft ook alles kunnen volgen tot nu toe en weet dus alles wat gebeurd is (afgaand op feiten over sport die hij momenteel vertelt, heeft hij tot en met gisteren nog actualiteit kunnen volgen) Vandaag gaat hij nog eerlijk antwoorden als bewoners vragen hebben, vanaf morgen speelt hij het spel. Ik denk dat er bewoners nu dus aardig met de poepers zitten :D

Mijn berekening op 9lives was dus correct, aleja 1tje er naast :cool:

Sowieso als ge berekent 100 dagen = 3 maanden = 12 weken, momenteel zijn er maar 10 kandidaten

Als er elke week één zou afvallen, zitten we de laatste 2 weken zonder. (Tenzij er een week wordt geslagen of fake exits)

Maar dan nog, in de finale week moet ge minstens 3 over hebben, en hoogstwaarschijnlijk zullen het er 5 zijn, anders is het een volle week voor enkel 3 personen sinds laatste exit.

Dus hebt ge momenteel enkel 5 eliminaties, wat dus wil zeggen dat er nog een goeie 6 moeten bijkomen?
crazy.gif
Tenzij de finale week met 3 is, dan 4 nieuwe

Ben zelf niet zeker of er deze week al iemand afvalt. Misschien een fake exit

Haha die Els na dertig seconden livestream

Nou, ik heb mijn vaste kern, ik ga geen energie meer steken in nieuwe mensen.

De regel zou moeten zijn dat de bewoners de nieuwe niet zouden mogen uitvragen hoe ze overkomen op tv.

Op dat vlak is men idd wel heel mild dit jaar. In vorige edities stonden er geloof ik sancties op zulke zaken, zelfs op het praten over nominaties stonden er in het verleden zo schijnt sancties terwijl er nu bewoners zijn die bijna over niks anders bezig zijn.

Exact. Drie douchecabines kleedhokjes en melkglas ervoor. Wie met dat idee is afgekomen o_O. Ik zie graag een huismeester komen die daar een ban op zet.
Vergeet niet dat de regels van de huismeester eerst langs BigBrother moeten gaan om goedgekeurd te worden, dat gaat nooit gebeuren.

Ik hoop vooral dat Nathalie het niet gaat gebruiken want dan haat ik ze nog meer... In het begin van de uitzending had ik echt zoiets van: ja ok, nu ik heb echt een stronthekel aan Nathalie... Dan ook een 5-tal keer weer die 'snap je' en 'weet je'... Mijn hersencellen waren aant afsterven...

Ik zou die token toch zo snel mogelijk proberen zelf te bemachtigen. Toch ook wel frappant dat de sfeer daar eigenlijk niet zo top is maar niemand het openlijk durft te communiceren. Iemand moet toch eens een deftig aanval doen richting dat blok dat samenzweert.

Het viel me idd wel op dat er veel afgesproken was met de nominaties..
Ik denk idd dat de sfeer echt ondermaats is daar..

Terug
Bovenaan