Monkytiger
Well-known member
Zullen wel eens sancties komen met al die afspraken, gekonkelfoes, gefluister etc
Waarom blijf ik eigenlijk kijken en mijn tijd er aan spenderen
Waarom blijf ik eigenlijk kijken en mijn tijd er aan spenderen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat gaat niet gebeuren, dat kan je helaas ook niet tegenhouden (ook al ben ik er ook geen voorstander of fan van). Het is wel duidelijk, de NL's duidelijk afgesproken om Liese en Naomi te stemmen, maar dan hebde 1 simpele ziel die daar met meedoet: Thomas..Zullen wel eens sancties komen met al die afspraken, gekonkelfoes, gefluister etc
Waarom blijf ik eigenlijk kijken en mijn tijd er aan spenderen![]()
Bwah, niet gebeuren geen idee.Dat gaat niet gebeuren, dat kan je helaas ook niet tegenhouden (ook al ben ik er ook geen voorstander of fan van). Het is wel duidelijk, de NL's duidelijk afgesproken om Liese en Naomi te stemmen, maar dan hebde 1 simpele ziel die daar met meedoet: Thomas..
Is een blondine uit het brusselse.Die twee nieuwe mannen die er bij zijn gekomen in het huis heb ik al gezien op de livestream, maar die vrouw nog niet??
Was gistereavond veel in beeld. Toen vroeg ik mij bijvoorbeeld af waar Thomas zat omdat die nooit in beeld kwam.Ja, dat had ik al ergens gelezen, maar heb haar tot nu toe nog niet op de livestream gezien, steekt die haar weg voor de camera's of wat?
Das zoals Zoey. Precies of die is daar nooit buiten gisteren om dan.Was gistereavond veel in beeld. Toen vroeg ik mij bijvoorbeeld af waar Thomas zat omdat die nooit in beeld kwam.
Die twee nieuwe mannen die er bij zijn gekomen in het huis heb ik al gezien op de livestream, maar die vrouw nog niet??

Wanneer gaan ze eigenlijk een sanctie krijgen als ze fluisteren?Allez tis weer het bleit uurtje,pussies
Hopelijk zenden ze dat uit. Vandaag nog niets kunnen zien.Gedaan met fluisteren, Patrick heeft daarnet gewoon het feit dat er complotten zijn op tafel gegooid voor de hele groep waarna er natuurlijk een klein bommetje ontplofte.
Hopelijk zenden ze dat uit. Vandaag nog niets kunnen zien.