Radbraker
Well-known member
Was net hetzelfde aan het denken toen ik het zag.Aan de andere kant, er zouden eens 2 mannen zo ter plekke moeten bezig zijn over een vrouw in het nabije douchehokje, er zou nogal een shitstorm incoming zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was net hetzelfde aan het denken toen ik het zag.Aan de andere kant, er zouden eens 2 mannen zo ter plekke moeten bezig zijn over een vrouw in het nabije douchehokje, er zou nogal een shitstorm incoming zijn.
fixed itOm te wenen over hoe hard hun leven was/is tegen iemand anders dan degene die het niet meer willen horen?
(( Kheb heel de livestream nog bekeken na de uitzending, die is zo eerlijk en ontwapenend. Mag ook gerust BB winnen wat mij betreft. Zo kut dat ze onwel werd (had idd wel redelijk wat gedronken), gelukkig ze al weer beter en mag ze het huis nog in.Waarom zou Jill de winnaar mogen zijn? Ik zie niet direct haar meerwaarde.Pfff Jill toch !(( Kheb heel de livestream nog bekeken na de uitzending, die is zo eerlijk en ontwapenend. Mag ook gerust BB winnen wat mij betreft. Zo kut dat ze onwel werd (had idd wel redelijk wat gedronken), gelukkig ze al weer beter en mag ze het huis nog in.

Das een extra kost om te ondertitelen.Waarom zou Jill de winnaar mogen zijn? Ik zie niet direct haar meerwaarde.
Ook niet meteen de snuggerste als ik haar bezig hoor!
Als ik het 1 persoon zou gunnen dan zou ik Nick nemen ook al is zijn accent hatelijk.
Verder vind ik het discriminerend dat er geen enkele West-Vlaming meedoet!![]()
. Al is ze idd niet de meest snuggere van den hoop 
Das graag gedaanIemand die hier "soy boy" zei op Thomas vond ik wel goed, heb het moeten opzoeken want kon de benaming niet en nu denk ik er altijd aan als ik hem bezig zie![]()

Hebben ze vannacht nog gedaan. Er is daar een heel lang gesprek en discussie over gevoerd. Tis uiteindelijk begonnen met de discussie van hoe en wat waarbij Daniëlle het lastig begon te krijgen, meer begon te plooien en het uiteindelijk gezegd heeft. Dan ook uitgelegd waarom en hoe en blabla. Heb nog tot 3u zitten kijken naar de livestream.Zie ze daar allemaal zitten,een bende levende lijken.De sfeer is er ook niet op verbeterd.Blijkbaar is de token terug in het doosje.
Na pakweg 24 uur krijgen we op die manier dan toch enkele, meer intieme camerahoeken te zien..Ik had hem ingeslikt, voor de neus van iedereen... kom hem maar halen![]()

Misschien wel maar zal toch veel Vlaamse fans hebben ook, want Nickske is relatief bekend op fb vanwege zijn vele soms echt grappige, soms directe post (met een boodschap vol waarheid). Is ook wat bekend door LowRiderz en Ronny Retro. Nuja, we zullen zien. Alleen al voor zijn sappig Kempisch accent mag em winnen xDDomme move van Nick met zijn "we zitten met een rat" uitspraak. Gaat hem nominaties kosten denk ik vanuit het Nederlandse kamp.
"hoe meer ambras, hoe meer eten"Misschien wel maar zal toch veel Vlaamse fans hebben ook, want Nickske is relatief bekend op fb vanwege zijn vele soms echt grappige, soms directe post (met een boodschap vol waarheid). Is ook wat bekend door LowRiderz en Ronny Retro. Nuja, we zullen zien. Alleen al voor zijn sappig Kempisch accent mag em winnen xD