Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uuugghhh, ik hoor het BB zo zeggen.."Jerrel, de kijker heeft beslist. Jij bent de minst geliefde persoon in het huis. Daarom krijg jij volgende week het huismeesterschap, zo kan jij tonen aan de kijkers dat je ook heel wat in je mars hebt, benut deze kans dus ten volle!" zou dus zomaar een mogelijkheid kunnen zijn![]()
Maar ja, Jerrel allesbehalve geliefd bij het publiek en ook wel hele slechte reclame voor de holebi en LQGBT+ gemeenschap....Die poederdoos doet de hele dag niets anders en gaat mensen vermoorden omdat ze zijn schmink hebben verstopt.Gisteren even aan het zappen geweest en die hollander met zijne schmink (jerrel zeker?), was dat voor een opdracht of schminkt die zich altijd zo?

Meende da nu ?........ Oh god.....Die poederdoos doet de hele dag niets anders en gaat mensen vermoorden omdat ze zijn schmink hebben verstopt.
Na anderhalve dag huilen blijkt het gewoon in zijn jaszak te zitten![]()
Natuurlijk vertrekt die niet vrijwillig, komen toch altijd gelukkig eruit. Beelden van familie, nu van zijn kleinkind waarschijnlijk.Patje en Thomas komen allebei te gelukkig uit de gameroom.
Ik zie 'm vertrekken. Shit... wat een klucht dan zoveel volk vrijwillig naar huis.
Hij heeft al meerdere keren gezegd dat het allemaal goed is nadat hij zijn kleinkind aan de TV kan laten zien.Natuurlijk vertrekt die niet vrijwillig, komen toch altijd gelukkig eruit. Beelden van familie, nu van zijn kleinkind waarschijnlijk.
Ah, dat is idd wel een goeie zaak. Patje doet ook veel in het BB huis zelf, zou zonde zijn om hem te zien weg gaan. Thomas is dan weer ne foemp die eindelijk ne keer het deksel op de neus mag krijgen.Hij heeft al meerdere keren gezegd dat het allemaal goed is nadat hij zijn kleinkind aan de TV kan laten zien.
Finale is het hem ook niet om te doen en hij gunt het de andere meer dan hemzelf. We zullen zien.
Ben wel al lang blij dat hij de meisjes nu weer terug wat meer gaat vertrouwen in plaats van die Zoey en Jerrlul.
En een mooi stukje drama. Zo heb ik het nog niet gezien haha.,EINDELIJK kan ik het drama live meemaken!