Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er nog beelden van gister avond de bekendmaking van bompa patje? Ontroerend.
Bedoel je de video hierboven? Is een internet stream gecaptured met OBS of iets dergelijks. Mensen nemen het op omdat niet iedereen altijd kan kijken. In de TV-uitzendingen komen de sappigste dingen vaak niet aan bod. Ik skip ze tegenwoordig ook behalve nu Jerrel wat terror komt zaaien. Wel interessant om te zien hoe ze dat toch spinnen op een bepaalde manier zodat hij niet helemaal gebroken thuis moet komen.Schitterend. Je tv filmen om het dan in een filmpje op het net te plaatsen.
Thanks, spijtig dat de knuffel en tranen met Michelle er niet op staat, was later aan tafel.
De beelden van de ruzie in de woonkamer'
Michel versus Jerrel deel 1 - 11 februari 2021.Michel versus Jerrel deel 2 - 11 februari 2021.Michel versus Jerrel deel 3 - 11 februari 2021.
Credits voor de mensen op FOK, daar zijn sommigen echt wel extreem intensief bezig met al die zaken

Hoe heviger die wordt, hoe aantrekkelijker ik haar vind; dunno why...'k Vond haar nogal aantrekkelijk als ze Jerrel op zn plaats zette![]()

Ja sameHoe heviger die wordt, hoe aantrekkelijker ik haar vind; dunno why...![]()

ja straf, had het toch ook anders verwacht. Ook naar het tactische en de bondjes/stemmen valt dit wat tegen voor volgende week vrees ik.Lap, Patrick eruit en diene pannenkoek van een Thomas mag erin blijven... :-/
Spijtig. Vooral die Thomas en Jill-show begint mij echt de nek uit te hangen. Gaat nog lang duren nu...ja straf, had het toch ook anders verwacht. Ook naar het tactische en de bondjes/stemmen valt dit wat tegen voor volgende week vrees ik.
.