Big Brother 2021

Big Brother 2021

Matt is toch echt jaloers, alsnog thomas a.k.a tweezak samen met jill is komt die zich ook altijd moeien
Ja die sok sluit niet echt goed aan met de rest van de groep, is veel te jong voor dit. Heeft nog geen karakter gekweekt.
Hij weet het ook dus kans is best groot dat hij samen met Jerrtroll op de slachtbank zit volgende week :D

Komaan Thomas tegen Patrick, was toch wel heel duidelijk dat Patrick deze strijd zou verliezen.
Had Thomas tegen Nick of Michel gezet en de kans was veel groter geweest dat Thomas d'r uit zou gaan.

Ik moet wel zeggen, dat feestje nu is toch ook maar magerkes.
Bwoah alle polls gaven toch aan dat het héél close was hoor. Nederlanders verstaan hem niet... dat breekt 'm zuur op nu.
De Belgen hadden inderdaad beter Michel kunnen riskeren maar tsja voor ons is het gemakkelijk praten natuurlijk.

Julie heeft veel inhoud, ook echt een harde werkster. Daar heb ik echt véél respect voor. Nu apprecieer ik eigenlijk de meesten wel daar, behalve Jerrel. Naomi bv vind ik ook wel een geestige, best aanstekelijk soms.

Wel efkes een welgemeende FUUUUUCK dat Thomas er nog in zit. Heeft zn goeie kanten maar da matennaaien en bondjes gedoe verpest het wel ferm.

Het siert Michel wel enorm dat ie er toch wat mee zit dat ie zo deed tegen Jerrel, wel terecht dat ie Jerrel op zijn plaats zette.

Die Jartelle daar scheelt toch iets aan ze, daar zijn zeer zware kosten aan.
En geloof het of niet, der zijn er dan nog een kleine groep van mensen op social media die dien Jerell nen topper vinden lol: joepie: constant andermans woorden verdraaien en keet schoppen, in mensen hun gezicht boeren en luid fluiten, niet luisteren ook als iemand wat zegt, je staat tegen een muur te praten.

Mezelf kennende, mocht ik daar zitten, voor mijn eigen goed doen zou ik het zoveel mogelijk ontlopen of ik zou durven uithalen.

En Julie is een lekker kippetje. ;).
Volgens mij was dat ook part of zijn game om de alpha uit zijn kot te lokken en dan vanuit een slachtofferrol de opperhand te halen.
De meeste hebben dat natuurlijk instant door en de kijkers haten hem inmiddels kapot. Exposed als zielige narcistische faalhaas.

Spijtig voor naive mensen (bv. een Naomi) die in iedereen wel iets goed zien en door zulk tuig toch gemanipuleerd kunnen worden. Heerlijk dat er mensen zijn zoals Michel met een ruggengraat die hem letterlijk te kakken zetten met sublieme communicatie. Wat mij betreft mag hij met de pot naar huis.

Respect voor wie jij bent en waar jij voor staat maar het gaat om je gedrag. Ik moet er van kotsen.

Jerrel die 20 keer op een dag vertelt dat hij de meest oprechte persoon is omdat hij diep van binnen weet dat hij eigenlijk meest neppe is.

Hij gaat dan mensen gaan beoordelen op hun uiterlijk maar verstopt zichzelf dan wel achter 10 lagen shmink en nep tanden. Het verwondert mij niet dat hij enkel zijn vriend en hond heeft, als ge ziet hoe hij is in een groep vreemden.

En dan nog het meest belachelijke is dat hij zijn afkeer naar Michel steekt op de trauma's van vroeger. Kan goed zijn, maar dan gebeurt dit onbewust. Hij gebruikt dit doelbewust als excuus.

Den ene keer zegt hij ook dat hij het als "lief muisje" bedoelde en zeker niet negatief. De andere keer zegt hij dat dit door zijn afweringsmechanisme naar dominante heteros is. Make up your mind.

Jerrel die 20 keer op een dag vertelt dat hij de meest oprechte persoon is omdat hij diep van binnen weet dat hij eigenlijk meest neppe is.

Hij gaat dan mensen gaan beoordelen op hun uiterlijk maar verstopt zichzelf dan wel achter 10 lagen shmink en nep tanden. Het verwondert mij niet dat hij enkel zijn vriend en hond heeft, als ge ziet hoe hij is in een groep vreemden.

En dan nog het meest belachelijke is dat hij zijn afkeer naar Michel steekt op de trauma's van vroeger. Kan goed zijn, maar dan gebeurt dit onbewust. Hij gebruikt dit doelbewust als excuus.

Den ene keer zegt hij ook dat hij het als "lief muisje" bedoelde en zeker niet negatief. De andere keer zegt hij dat dit door zijn afweringsmechanisme naar dominante heteros is. Make up your mind.

Minstens vijf checks:
  • Impulsiviteit of onvermogen ‘vooruit te plannen'
  • Roekeloze onverschilligheid voor de veiligheid van zichzelf of anderen
  • Prikkelbaarheid of agressiviteit
  • Gebrek aan berouw, zoals blijkt uit de ongevoeligheid voor of het rationaliseren van het feit anderen gekwetst, mishandeld of bestolen te hebben
  • Ziekelijk liegen

Een heel specifiek verschijnsel is in bepaalde gevallen het ziekelijk liegen. Een patiënt kan een uitgebreid web van leugens vertellen ten behoeve van zijn eigen voordeel of plezier. Het komt voor dat het liegen zodanig een tweede natuur geworden is, dat de personen in kwestie liegen terwijl zij er geen concreet plan of doel voor hebben. Opvallend is voorts dat zij zich enerzijds in de slachtofferrol kunnen opstellen en anderzijds zich voor kunnen doen als iemand met succes.

Schande van de regie om zo'n persoon te casten na gesprekken met psychologen. Sommige personen moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Jill en Thomas hebben hem trouwens door in de hottub volgens mij :devilish: ze gaan hem gebruiken en dumpen.

Laatst bewerkt:
Weet nog toen de namen op bord stonden, dat michel zei dat hij jerrel wel een leuke gozer vondt. How the tables have turned

Minstens vijf checks:
  • Impulsiviteit of onvermogen ‘vooruit te plannen'
  • Roekeloze onverschilligheid voor de veiligheid van zichzelf of anderen
  • Prikkelbaarheid of agressiviteit
  • Gebrek aan berouw, zoals blijkt uit de ongevoeligheid voor of het rationaliseren van het feit anderen gekwetst, mishandeld of bestolen te hebben
  • Ziekelijk liegen

Een heel specifiek verschijnsel is in bepaalde gevallen het ziekelijk liegen. Een patiënt kan een uitgebreid web van leugens vertellen ten behoeve van zijn eigen voordeel of plezier. Het komt voor dat het liegen zodanig een tweede natuur geworden is, dat de personen in kwestie liegen terwijl zij er geen concreet plan of doel voor hebben. Opvallend is voorts dat zij zich enerzijds in de slachtofferrol kunnen opstellen en anderzijds zich voor kunnen doen als iemand met succes.

Schande van de regie om zo'n persoon te casten na gesprekken met psychologen. Sommige personen moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Jill en Thomas hebben hem trouwens door in de hottub volgens mij :devilish: ze gaan hem gebruiken en dumpen.

Maar als ze hem gebruiken door bv Michel en/of Nick eruit te krijgen, is dat natuurlijk niet positief en zit hij er nog een tijdje in.

Belangrijkste pion lijkt me momenteel Mike te zijn, het wordt redelijk bepalend met welk groepje hij mee gaat stemmen en als dat met Jill, Thomas, Zoey en de nieuwelingen is dan bepalen zij wie er genomineerd zal zijn.

Dikke foemp Thomas blijkbaar ook degoutant zitten doen gisteren. Eerst zitten slijmen tegen Nick en Michel in de zetel, dan blijkbaar naar de hot tub gegaan en daar o.a. gezegd dat het 6-5 is..... Zum kotsen !

Dikke foemp Thomas blijkbaar ook degoutant zitten doen gisteren. Eerst zitten slijmen tegen Nick en Michel in de zetel, dan blijkbaar naar de hot tub gegaan en daar o.a. gezegd dat het 6-5 is..... Zum kotsen !
Zoey is even erg alleen heeft niemand die door. Probeert bij de 2 kampen goed te staan en zit constant te roddelen maar ze doet het heel genieperig en in groep discussies houdt ze zich altijd afzijdig. Vanmorgen nog met Thomas wat liggen roddelen over Michel & co.

Zoey is even erg alleen heeft niemand die door. Probeert bij de 2 kampen goed te staan en zit constant te roddelen maar ze doet het heel genieperig en in groep discussies houdt ze zich altijd afzijdig. Vanmorgen nog met Thomas wat liggen roddelen over Michel & co.
Zoey steekt mij ook enorm tegen... Kmoet mij tegenwoordig echt inhouden als ik BB kijk... nu met Jerrel is echt te erg aant worden... Gelukkig zijn er nog o.a. Michel, Nick, Naomi, Liese, Julie, Jill

Zoey steekt mij ook enorm tegen... Kmoet mij tegenwoordig echt inhouden als ik BB kijk... nu met Jerrel is echt te erg aant worden... Gelukkig zijn er nog o.a. Michel, Nick, Naomi, Liese, Julie, Jill

Zoey is bij deze ook huismeester geworden voor komende week, op haar kan dus alvast niet gestemd worden.

Als Nick er uit vliegt dan hoeft het voor mij niet meer.
Dan krijgen we een kleutertuin, een schminkpop en een serpent in de finale.

Als Nick er uit vliegt dan hoeft het voor mij niet meer.
Dan krijgen we een kleutertuin, een schminkpop en een serpent in de finale.
Jammer dat dit programma uitdraait op ergernis, ik kan er soms wel van genieten, bv gwn om Naomi, Julie, Michel, Nick, Liese en zo bezig te zien en te horen. Maar bepaalden zijn zo rot dat het nu direct overslaat naar een mega ergernis.

Terug
Bovenaan