Big Brother 2021

Big Brother 2021

Zoey is bij deze ook huismeester geworden voor komende week, op haar kan dus alvast niet gestemd worden.
De kans dat ze genomineerd ging zijn was toch al miniem. Er is niemand die op haar stemt... Laatst stemming alleen Nick denk ik? En hij zei dat hij op haar gestemd had omdat ze toch geen stemmen ging krijgen. Ze heeft zelf vandaag nog gezegd, voor de proef, dat ze nu geen nood heeft aan huismeester zijn en immuniteit. Ze is het liever later in het spel.

Tenzij er rare dingen gaan gebeuren gaan het dus Nick en Michel worden voor de volgende nominaties.

Het vrouwen Belgen bontje lijkt dat nog niet te beseffen. Michel kan dus beter Sjarel zijn voorstel om tegenover elkaar te staan aannemen.

Patje is gelukkig.
3abb6869e6a0043a6f0b573c50c1a163.png

Waarom zou Nick genomineerd worden? Het zal toch alleszins al Jerrel zijn vermoed ik
Bondje Thomas, jerrel, Jill, Zoey en Matt. Tegenover Michel, Julie, Nick, Liese, Naomi.
En dan is het 5 vs 5. Hoop dat Mike aansluit bij die laatste groep

Maar ik vrees dat ze niet beseffen dat Zoey niet te vertrouwen is..

Bondje Thomas, jerrel, Jill, Zoey en Matt. Tegenover Michel, Julie, Nick, Liese, Naomi.
En dan is het 5 vs 5. Hoop dat Mike aansluit bij die laatste groep

Maar ik vrees dat ze niet beseffen dat Zoey niet te vertrouwen is..
Mike gaat gewoon bij de eerste groep aansluiten. Dat is toch al vrij duidelijk geweest uit de gesprekken die hij gehad heeft met Matt en de anderen.

Heeft Nick iets gewonnen met die cupcake challenge?

Moest er een nieuweling winnen (of iemand die geen huismeester was) dan hadden ze nooit hoeven te snowboarden.

Moest er een nieuweling winnen (of iemand die geen huismeester was) dan hadden ze nooit hoeven te snowboarden.

En zo kunnen ze alles draaien hoe het in hun kraam past. Het is alsof het met de week slechter wordt en toch blijf ik deze topic en livestream met momenten in de gaten houden voor het drama dat af en toe passeert.

Laatst bewerkt:
Als Nick er uit vliegt dan hoeft het voor mij niet meer.
Dan krijgen we een kleutertuin, een schminkpop en een serpent in de finale.
Dan heeft de productie echt gefaald in mijn ogen. Met al hun manipulatie mogen ze dat ook rechtzetten anders gaat het helemaal naar de klote.

Michel mag van mij gerust winnen maar het interesseert mij geen reet meer als de competitie niveau eerste kleuterklas is.

Ik vrees er ook voor dat al de leuke mensen er nu 1 voor 1 zullen uitvliegen.

Als Mike slim is dan zal hij aansluiten bij Thomas, jill, Mat, Jerrel en Zoey. Daar heeft hij dan immers de meeste kans om Bigbrother te winnen. Hij zal het nooit halen van een Nick, Michel of Naomi. Maar wel van de kleutertuin.

Volgende week Nick tegen Michel. Dan is het 6-4. Dan pas zal Jerrel vliegen want dan staan ze nog aan kop met 5-4. Daarna vliegen Julie, Liese, Naomi en Nick eruit. Dan zal Zoey bedankt worden voor haar diensten en laatste die vliegt is Mat. De finale is dan met Thomas, Jill en Mike.

Als Mike slim is dan zal hij aansluiten bij Thomas, jill, Mat, Jerrel en Zoey. Daar heeft hij dan immers de meeste kans om Bigbrother te winnen. Hij zal het nooit halen van een Nick, Michel of Naomi. Maar wel van de kleutertuin.

Volgende week Nick tegen Michel. Dan is het 6-4. Dan pas zal Jerrel vliegen want dan staan ze nog aan kop met 5-4. Daarna vliegen Julie, Liese, Naomi en Nick eruit. Dan zal Zoey bedankt worden voor haar diensten en laatste die vliegt is Mat. De finale is dan met Thomas, Jill en Mike.
Mja toen Els eruit vloog hadden we ook zo'n scenario onder ogen. Zullen nog wel twists komen met immuniteit, dubbele nominaties, drie genomineerde, twee vertrekkers,... Alhoewel... Ik wacht ook nog op de eerste toffe niet kermis opdracht. Het is wel duidelijk dat Thomas en Jill de favorietjes van BB zelf zijn.

Mja toen Els eruit vloog hadden we ook zo'n scenario onder ogen. Zullen nog wel twists komen met immuniteit, dubbele nominaties, drie genomineerde, twee vertrekkers,... Alhoewel... Ik wacht ook nog op de eerste toffe niet kermis opdracht. Het is wel duidelijk dat Thomas en Jill de favorietjes van BB zelf zijn.
Laten we hopen dat er nog enkele twists komen want anders denk ik dat er veel kijkers zullen afhaken. Geweldig zou zijn dat als het deze week Michel vs Nick zal worden ook de dames beseffen dat ze genaaid zijn door Zoey en ze beseffen dat ze 1 per 1 vliegen en daardoor iedereen spontaan vertrekt. Dan zit bigbrother daar nog 60 dagen ofzo met enkel de kleutertjes :D

Thomas, Jill en Mike finale... dat is op Matt na de slechtste finale van alle kandidaten.

Doe dat en je hebt volgend jaar geen helemaal geen kijkers meer.

ik denk niet dat het nog voor herhaling vatbaar is eigelijk, zeker niet met dit soort kandidaten..

Zet daar eens een nuchtere West-Vlaming in de plaats.

Mensen zijn toch veel versoft , in niets te vergelijken met het eerste seizoen ,

Ook gwn beter een BB Vlaanderen en Nederland apart doen . Ga je toch al minder bondjes hebben

Thomas, Jill en Mike finale... dat is op Matt na de slechtste finale van alle kandidaten.

Doe dat en je hebt volgend jaar geen helemaal geen kijkers meer.
Ik ben er vergeten rekening mee te houden dat er een moment komt dat de 2 groepen uiteindelijk tegenover elkaar zullen komen te staan.. Degen die dus overblijft van Groep Nick heeft dan eigenlijk de meeste overwinngskans.

Terug
Bovenaan