Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit er ook maar bij voor decoratie ze.. als hij niet af en toe in beeld komt, zou ik hem helemaal vergeten zijnIk vond het wel verrassend, ik dacht eigenlijk dat Peter beter in de groep lag. Ik vind dat Vera ook maar weinig meerwaarde heeft in de groep.

Kitty krijgt in ‘Big Brother’ te horen dat haar vader is gestorven
![]()
Kitty krijgt in ‘Big Brother’ te horen dat haar vader is gestorven
‘Big Brother’-bewoonster Kitty heeft vrijdag het zware nieuws te horen gekregen dat haar vader is gestorven. Kitty koos ervoor om het huis niet te verlaten, omdat ze op voorhand al afspraken had gemaakt met haar familie en kinderen over de situatie. Ze hoopt wel de livestream van de uitvaart te...www.hln.be
Ik zou maken dat ik dat huis uit ben?![]()
Ieder kiest zijn eigen manier om te rouwen, maar toch vind ik het wat vreemd om dit live op de tv te doen.Ze wist op voorhand dat de kans reëel was dat hij zou overlijden tijdens haar verblijf en had op voorhand ook al afgesproken met de redactie dat ze in dat geval zou mogen bellen met haar moeder en ook de uitvaart zou mogen volgen via videostream. Een ander situatie dus dan wanneer dit totaal onverwacht zou zijn gebeurd.
Ze wist op voorhand dat de kans reëel was dat hij zou overlijden tijdens haar verblijf en had op voorhand ook al afgesproken met de redactie dat ze in dat geval zou mogen bellen met haar moeder en ook de uitvaart zou mogen volgen via videostream. Een ander situatie dus dan wanneer dit totaal onverwacht zou zijn gebeurd.
Die zit er ook maar bij voor decoratie ze.. als hij niet af en toe in beeld komt, zou ik hem helemaal vergeten zijn

Die nieuwe Kim (?) daar is ook aan gewerkt precies. Die heeft precies zo’n duck face laten installeren.