Bizarre fetisjen...

Er zal een verschil zijn tussen fetisj en fantasie... flikflooien op een plek waar je betrapt kan worden zal onder de noemer fantasie vallen?

Numer 4,6, 10, 11 en 12 zijn not my cup of tea... Waarbij ik 11 en 12 zelfs afkeur (4,6 en 10 zijn onschuldig). 11 wegens gevaarlijk en 12 wegens ronduit bizar (en 4% van alle Vlamingen zou die hebben... verontrustend).

Vrouwelijke voeten! Niets seksueels ofzo maar trekt sowieso mijn aandacht. De fase dat ik ze eens wou aanraken is gelukkig voorbij. Maar kan toch nog steeds fameuze afknapper zijn.

Vrouwelijke voeten! Niets seksueels ofzo maar trekt sowieso mijn aandacht. De fase dat ik ze eens wou aanraken is gelukkig voorbij. Maar kan toch nog steeds fameuze afknapper zijn.
Gebruikte jij dan ook zo'n tekeningen zoals de Gentse voetenman?

IAunjLO.png

Eventjes in de war nu, plas-en poepseks staat wél in de top 10 maar op publieke plaatsen je eens laten gaan, niet? 🤔
Er staat enkel pipi seks, ik zie nergens iets van kaka seks. 🤔🤔🤔

9. Plasseks, op elkaar urineren (9 procent)

Leg het maar uit Mulan. Zou je graag eens een drol draaien in Tonerider zijn airfryer?

Er staat enkel pipi seks, ik zie nergens iets van kaka seks. 🤔🤔🤔

9. Plasseks, op elkaar urineren (9 procent)

Leg het maar uit Mulan. Zou je graag eens een drol draaien in Tonerider zijn airfryer?
Mijn geweldige leerkracht Nederlands op de 3e graad middelbaar heeft mij geleerd dat dat coprofilie heet. Het seksueel opwindend vinden om op elkaar te ontlasten, of elkaar te bekijken tijdens de ontlasting. Zelf haalde hij het voorbeeld aan om onder een glazen salontafeltje te liggen, waarbij de partner zich dan ontlast op het salontafeltje.

Niet te verwisselen met coprofagie. Dat is elkaar insmeren met ontlasting.

Mijn geweldige leerkracht Nederlands op de 3e graad middelbaar heeft mij geleerd dat dat coprofilie heet. Het seksueel opwindend vinden om op elkaar te ontlasten, of elkaar te bekijken tijdens de ontlasting. Zelf haalde hij het voorbeeld aan om onder een glazen salontafeltje te liggen, waarbij de partner zich dan ontlast op het salontafeltje.

Niet te verwisselen met coprofagie. Dat is elkaar insmeren met ontlasting.
Is coprofagie niet kaka opeten, want -fagie betekent opeten.

Eén van de duurste koffiesoorten ter wereld is civetkatkakkoffie. Ja, ik moet het niet hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan