Black Friday deals 2024

Voor mooie deals en tooltjes kijk 👇🏻👇🏻 👇🏻

Edit Crew: 🙏 graag via onze referrals naar de website gaan en pas dan het product in je mandje zetten.

Dan vangen wij namelijk een percentje dat integraal naar onze werking gaat en waar we weer een tijdje mee verder kunnen!

Goede deals:
Carrefour heeft goede BF deals in het algemeen en in het bijzonder de PS5:
* PS5 Slim aan €309 netto
* PS5 Slim+Disc aan €389 netto
* PS5 Pro aan €649 netto
(Met dank aan ViperHD)
Alleen online te kopen als je in België woonachtig bent.

Mediamarkt PS5 slim met Fortnite €369

Roborock Qrevo Robotstofzuiger €619
(Met dank aan kil911ler)

Voor al uw televisies etc Frans DeSmet
(Met dank aan Koonut, zaj en Fabian die erbij zweren: goede deals en goede service (afgetopt met een ouderwets ogende site)).

Onder het kopje plezierige kleine meepakker vanaf 25€, 5€ korting met de code 5EURO.
(Met dank aan Renegadexxripxx)

Fijne tooltjes: plugin "pricebuddy" en “keepa” en app ideallo (Duitsland)

Laatst bewerkt:
Misschien wel de moeite om hier te vermelden nog: voor de mensen die toegang hebben tot Benefits@Work. Meestal zijn die kortingen geen echte kortingen maar momenteel staan de prijzen op de website van Sony hetzelfde als die van alle grote retailers en krijg je nog 10% extra op alle Black Friday promo's via het platform.

Voor alle duidelijkheid: het gaat over hoofdtelefoons, earbuds, TV's, schermen etc... geen Playstation related zaken.
Ik ben via deze weg in blijde verwachting van Sony WF-1000MX5 earbuds voor 186 EUR om mijn zieltogende MX4's te vervangen.

Bij Carrefour krijg je er bovenop nog eens €60 aankoopbon (voor eender wat in de winkel) door BF actie: €20 aankoopbon per €100 uitgegeven aan electro/multimedia.
Ik kan de aanbieding niet vinden maar als die voor me hebt (mail) dan zet ik die er boven bij.

Kan je ‘ niet bestellen, afrekenen en kiezen voor afhalen/bezorgen? Hoe je niet bang te zijn dat je misgrijpt.
Er staat 'niet beschikbaar', dus kan hem precies zelfs niet bestellen.
Ik ga gewoon vrijdag eens passeren, dan weet ik het zeker

Misschien wel de moeite om hier te vermelden nog: voor de mensen die toegang hebben tot Benefits@Work. Meestal zijn die kortingen geen echte kortingen maar momenteel staan de prijzen op de website van Sony hetzelfde als die van alle grote retailers en krijg je nog 10% extra op alle Black Friday promo's via het platform.

Voor alle duidelijkheid: het gaat over hoofdtelefoons, earbuds, TV's, schermen etc... geen Playstation related zaken.
Los daarvan krijg je bij Benefits@Work sowieso 6% korting bij bonnen voor bol.com (en ik dacht 10% bij vandenborre etc). En die zijn combineerbaar met blackfriday deals.

Terug
Bovenaan