Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is alleszins een afbeelding van een CFI 1016A (disc), maar ik zou toch eerst eens gaan kijken - want voor zelfde geld is het in de praktijk toch anders.

Jezus, je ziet zoveel mensen op 2dehands die bezig zijn met shit te reseller.

Het ligt er vingerdik op dat ze 1+1 actie voor een speaker gebruikt hebben met 5 alt-accounts. Benieuwd of ze hun stock verkocht krijgen. 😅

Jezus, je ziet zoveel mensen op 2dehands die bezig zijn met shit te reseller.

Het ligt er vingerdik op dat ze 1+1 actie voor een speaker gebruikt hebben met 5 alt-accounts. Benieuwd of ze hun stock verkocht krijgen. 😅
Dan kan je beter een maandje wachten en hem voor 50€ verkopen (hello secret santa)

Het is alleszins een afbeelding van een CFI 1016A (disc), maar ik zou toch eerst eens gaan kijken - want voor zelfde geld is het in de praktijk toch anders.
idd en wat een crappy website.

zoals andere users al aangaven: als je hem dan effectief willen bestellen, is het toch de volle prijs.

Welke 1+1 actie ?
Bij bol.com kon ge twee stuks JBL FLIP 6 (bluetooth speaker, speciale uitvoering van Martin Garrix) kopen voor de prijs van 1 oftewel €129.

Zoek even op 2dehands en *plots* zijn er tientallen mensen (sinds enkele dagen)die eentje gloednieuw verkopen voor €100 of €120.

Nu ja, zelfs als blackfriday voorbij is zijn er via werkgevers veel kortingsplatformen waarbij je sowieso 20% korting krijgt op alles uit de JBL webshop.

Er was ook een actie bij AH voor een speaker van Harman Kardon aan €120 die effectief veel duurder uitkomt normaal en natuurlijk staat het er vol mee op marktplaats en 2dehands

Bij bol.com kon ge twee stuks JBL FLIP 6 (bluetooth speaker, speciale uitvoering van Martin Garrix) kopen voor de prijs van 1 oftewel €129.

Zoek even op 2dehands en *plots* zijn er tientallen mensen (sinds enkele dagen)die eentje gloednieuw verkopen voor €100 of €120.

Nu ja, zelfs als blackfriday voorbij is zijn er via werkgevers veel kortingsplatformen waarbij je sowieso 20% korting krijgt op alles uit de JBL webshop.

Er was ook een actie bij AH voor een speaker van Harman Kardon aan €120 die effectief veel duurder uitkomt normaal en natuurlijk staat het er vol mee op marktplaats en 2dehands
Ah ok, Die Onyx had ik zien passeren, maar niet mijn ding.

Niet iedereen heeft die actie gezien natuurlijk. Al is het dan nog altijd idioot aangezien je met een simpele google search op flip 6 ze voor 79€ nieuw kan aankopen. https://www.amazon.com.be/-/nl/Draa...1&psc=1&mcid=69bd22a48ede3d46a01e9b25d6c74823

Waarom mensen dan 100 - 120€ zouden betalen op 2de hands. Ik zie het niet. Noch of ze veel geïnteresseerden hiervoor gaan krijgen.

Minder dan een kwart van Black Friday-kortingen is écht een goede deal

Als je zo al een tijd de prijs volgt van sommige producten is die black friday idd echt pure oplichting.
En totaal niet te vergelijken met black friday in Amerika. Daar kun je echt zotte koopjes doen.

Ben aan het zien voor een thermostaat met wifi module, ik wil vanop afstand kijken naar mijn temp en/of bijregelen. Zijn er goede deals? Heb niet specifiek een voorkeur voor een bepaald merk. (Bulex ketel)

Misschien is het hier al eens gepost, maar via Tweakers kan je wel makkelijk nagaan hoe goed of slecht de deals zijn :

Black Friday is goed imo voor als je echt iets specifiek wil. Als je de prijzen al een tijd in de gaten houdt kan je wel snel zien of je een deal voor handen hebt of niet.

Laatst bewerkt:
Black Friday is goed imo voor als je echt iets specifiek wil. Als je de prijzen al een tijd in de gaten houdt kan je wel snel zien of je een deal voor handen hebt of niet.
Nieuwe loopschoenen voor de Makila. Nieuwprijs 190 euro. Standaard al enkele maanden in promo voor 133 euro (wegens nieuw model) Nu met Black Friday 93 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan