Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Juntoo lopen momenteel wel dikke kortingen voor mensen die wat meubilair zoeken.
ter info: eind oktober een tafel gekocht bij Juntoo en op enkele euro's na dezelfde korting gekregen zoals nu aangekondigd staat, gewoon op een andere manier. Zijn zo van die winkels waar er altijd grote kortingen zijn.

ter info: eind oktober een tafel gekocht bij Juntoo en op enkele euro's na dezelfde korting gekregen zoals nu aangekondigd staat, gewoon op een andere manier. Zijn zo van die winkels waar er altijd grote kortingen zijn.
Inderdaad. Juntoo is Overstock van vroeger. Die geven altijd korting. Overstock was trouwens een heel slecht gekozen naam want de leverdatum haalt die winkel zelden of nooit (in mijn ervaring).

Ik houd gewoon héél het jaar de prijs in het oog. Ik kijk ook op bijvoorbeeld tweakers naar de prijsevolutie.

Dan zie ik staan: De laagste prijs sinds 2020 = 99€.
Momenteel staat er dan bijvoorbeeld: "artikel X aan 139€ (doorstreept) en dan in koeieletters: BLACK FRIDAY DEAL 129€ !"
Dan koop ik dat artikel dus NIET want dat is dan helemaal géén goeie deal, want het stond wat eerder 30€ goedkoper.

Of course .. nu met Covid is het soms lastiger. Prijzen zijn gestegen en een prijsevolutie toont dan soms prijzen die niet meer haalbaar zijn.

Maar goed, de raad die ik kan meegeven is zoals elk jaar: Houdt de prijs in het oog, zo kan je het beste oordelen of de deal een goeie deal is of niet ;)

Na controlechecks van oa testaankoop en een wetswijziging is het al gebeterd, want zo stond er dus ooit een TV in promo tijdens black friday maar in praktijk was de prijs dan eerst duurder gemaakt, ze hadden dan die prijs doorstreept en de nieuwe promoprijs was nog steeds duurder dan de oorspronkelijk prijs. Van die trukjes deden ze dan hé!

Inderdaad. Juntoo is Overstock van vroeger. Die geven altijd korting. Overstock was trouwens een heel slecht gekozen naam want de leverdatum haalt die winkel zelden of nooit (in mijn ervaring).

Ah, geen idee betreffende die kortingen, was zelf toevallig op de site beland bij het zoeken naar een nieuwe tafel. Was allemaal wel in orde uiteindelijk, ook levertijd (beginner's luck? :unsure: ). En idd, bij mijn betaling zag ik dat die naar Overstock gericht was.

Mag ik oppo toevoegen aan jouw lijstje?
Na jarenlang Xiaomi heel vlot overgestapt naar oppo omdat de reviews op Amazon beter waren dan voor de 10 van Xiaomi. (Heb de oppo 53s)
Oppo heb ik inderdaad ook al bekeken, maar die zijn meestal iets minder tegenover vooral Xiaomi.. (Oneplus bekijk ik vooral omdat ik altijd al Oneplus toestellen gehad heb sinds die bestaan).

Kans is denk ik wel het grootst dat ik gewoon een gsm bestel via Orange, ben toch van plan daar nog jaren te blijven.

Daar twijfel ik nu tussen deze 2:
Samsung S21 voor 99€ (100€ cashback) en dan 25€/m (komt in totaal op 599€)
Xiaomi 11T Pro voor 9€ (+24" scherm twv 130€) en dan 25€/m (komt in totaal op 479€)

Laatst bewerkt:
Onlang eens een escape room bordspel gedaan. Als er daar mooie kortingen rond zijn, ben ik zeker geïnteresseerd.

Heb toevallig deze tv op het oog.
Dit is een externe verkoper die gebruik maakt van het Fnac platform, geen idee ofdat een aankoop via dit kanaal ook in aanmerking komt voor de cashback actie...
Ik wacht alvast nog even af.

Dat is wel een OLED tv, maar je kan beter voor de C reeks gaan.. Deze tv heeft wel het paneel van het grotere broertje, maar ze hebben die tv gewoon software matig slechter gemaakt als het op piekhelderheid(HDR) en nearblack performance aankomt..

Vrijdag zitten zoeken naar ovens, Neff heeft geweldige reviews maar was nu wel boven mijn budget.

Zag ik daarnet dat ze aan 503 euro stonden, verzenden inbegrepen.

3u later:
Neff BCR5522N / B55CR22N0 / CircoTherm Oven, EasyClean, pyrolytisch, slide & hide, 12 bedrijfsmodi https://www.amazon.de/dp/B00QV8BGTY/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_RT4TZEDKWKX8QAH4K075?_encoding=UTF8&psc=1

I love koopjes! 😍
Als je de prijzen op de verschillende Europese amazon site's wilt vergelijken, kan je dit hierop doen.
Uiteraard als het op de andere ook beschikbaar is.

Vrijdag zitten zoeken naar ovens, Neff heeft geweldige reviews maar was nu wel boven mijn budget.

Zag ik daarnet dat ze aan 503 euro stonden, verzenden inbegrepen.

3u later:
Neff BCR5522N / B55CR22N0 / CircoTherm Oven, EasyClean, pyrolytisch, slide & hide, 12 bedrijfsmodi https://www.amazon.de/dp/B00QV8BGTY/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_RT4TZEDKWKX8QAH4K075?_encoding=UTF8&psc=1

I love koopjes! 😍
Ondertussen een mail dat de externe verkoper de bestelling heeft geannuleerd 😭

Als je de prijzen op de verschillende Europese amazon site's wilt vergelijken, kan je dit hierop doen.
Uiteraard als het op de andere ook beschikbaar is.
Die was mij in het verleden ook al aangeraden, maar klopte niet met de producten op Amazon zelf. 🤷🏼

Die was mij in het verleden ook al aangeraden, maar klopte niet met de producten op Amazon zelf. 🤷🏼
Ah, oei. Ik had nog geen problemen van die aard gemerkt.
Edit: nu zie ik er ook een paar. Had eens een galaxy s20fe ingetypt en gaf 469 aan, op de site was hij 500.

Hier op zoek naar een dagrugzak om wandelingen (10-20km) te maken. Plaats om wat eten/drank en eventueel een dunne jas/KW in op te bergen.
Verder een dartsbord + pijltjes.
Eigenlijk niet nodig maar indien ik er met een redelijke korting vind, mountainbikebanden. Racing Ralph & Ray Skinwalls 29*2.25"

@Mulan met reden op amazon? Ik kijk op keukenloods.nl / elektro loeters meestal.
Geen/weinig verzending én heel tevreden over hun klantendienst/retourbeleid én vaak goedkoper dan loeters.
Vandenborre Outlet voor toestellen met een deukje op de zijkant bvb, vind ik ook aan te raden!

Mijn inductiekookplaat van 90cm breed kwam dan wél weer uit Nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan