SomeDude
Banned
Nu of met black friday?Kan iemand op zoek gaan naar een glazen bol voor c-note?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu of met black friday?Kan iemand op zoek gaan naar een glazen bol voor c-note?![]()
Ik zal het je gisteren laten weten.Nu of met black friday?
Moest het nu honderden euro's schelen kan je altijd opnieuw kopen en de 1e order retour sturen?Heeft het nut om te wachten tot vrijdag met een aankoop of blijven de prijzen wat gelijk de hele week?
Deze staat aan €375 en heeft een melkschuimer:Iemand tips waar ik eventueel een espresso machine kan kopen aan een leuk prijsje? Genre DeLonghi of zo.
die ja![]()
Voor de Garmin watch liefhebbers![]()

Als bestaande klant kan je je abonnement precies niet verlengen?Eleven sports: van 160 naar 80eur voor een jaar
Dan stop je dat en neem je ééntje op naam van je partner.Als bestaande klant kan je je abonnement precies niet verlengen?

Ik heb het mijne van vorig jaar stopgezet. Eindigt zaterdag. Ik ga dan zondag op laatste dag van de actie nog eens proberen. En anders nog eens een account aanmaken zoals Mulan zegt.Als bestaande klant kan je je abonnement precies niet verlengen?
Tweakers, maar kan hem dar nu niet op vinden. Lijkt me geen slechte deal!Ik zou een nieuw scheerapparaat moeten hebben, via welke site kon ik deals nu weer vergelijken?
![]()
Ben van zin deze te kopen.
Aha, maar ik heb al een all access jaarpas. Als ik die stopzet krij ik dan een prorata terugberaald?Ik heb het mijne van vorig jaar stopgezet. Eindigt zaterdag. Ik ga dan zondag op laatste dag van de actie nog eens proberen. En anders nog eens een account aanmaken zoals Mulan zegt.
Nee die loopt verder tot het einde van de jaarpas zoals je bv bij Netflix hebt. Ik heb er bij de actie vorig jaar 1 genomen en vorige maand eigenlijk al opgezegd omdat ik weer naar play sports wou overschakelen. Komt dus eigenlijk goed uit voor mij (hoop ik als ik zondag nog wil abonneren) Geen playsports maar voor het prijsverschil nu kan ik de premier league nog wel een jaartje missen.Aha, maar ik heb al een all access jaarpas. Als ik die stopzet krij ik dan een prorata terugberaald?
Maar ik heb er dus niets aanNee die loopt verder tot het einde van de jaarpas zoals je bv bij Netflix hebt. Ik heb er bij de actie vorig jaar 1 genomen en vorige maand eigenlijk al opgezegd omdat ik weer naar play sports wou overschakelen. Komt dus eigenlijk goed uit voor mij (hoop ik als ik zondag nog wil abonneren) Geen playsports maar voor het prijsverschil nu kan ik de premier league nog wel een jaartje missen.

ik krijg van ubisoft wel mails van FAR CRY6 dat ie goedkoper zou zijn 'online deal',
maar ik wil hem op schijfije.
iemand een mooie deal, waar ik een fysieke copy van de PS4 game kan kopen?
thx!