Black Myth: Wukong

jammer dat het digital only is, maar als de reviews mij aanstaan, dan koop ik het toch.
visueel alvast goed, hopelijk ook degelijke audio, combat/feel en gamelength.

Buiten de moeilijkheidsgraad hoop ik dat het niet TE veel van diene magic bracelet/upgrade in shops/verzamel dit en craft dat zal zijn, maar gewoon good old fashioned actie met mooie settings...

Sommige games overdrijven hier echt in, en vaak bij samurai, of Japanse setting van de game. Dit doet mij gewoon afhaken soms. Heb sekiro nog eens opgestart verleden week, ik verstond niks van al die items in die shop of trading points, wat is het...

Upgraden ok maar maak het niet TE met TEVEEL items en powers. Alé dat vind ik toch
Kga eerlijk zijn, toen ik heel in het begin zag dat je hyped was voor deze game, begreep ik niet goed waarom omdat ik het gevoel had dat dit niet echt iets voor jou ging zijn. Met je nu zo te horen praten over Sekiro en dat dat te veel items zijn etc, bevestigd dit gewoon mijn gevoel van toen. De games die jij beschrijft worden amper nog gemaakt, puur actie met een verhaal en minimaal items en upgraden is echt iets van het PS1 en PS2 era. Het had zijn charme, maar ik denk dat de dag van vandaag als je zo iets uit brengt het echt steengoed moet zijn en niet te lang om te slagen anders ga je gewoon een saaie game overhouden.

Kga eerlijk zijn, toen ik heel in het begin zag dat je hyped was voor deze game, begreep ik niet goed waarom omdat ik het gevoel had dat dit niet echt iets voor jou ging zijn. Met je nu zo te horen praten over Sekiro en dat dat te veel items zijn etc, bevestigd dit gewoon mijn gevoel van toen. De games die jij beschrijft worden amper nog gemaakt, puur actie met een verhaal en minimaal items en upgraden is echt iets van het PS1 en PS2 era. Het had zijn charme, maar ik denk dat de dag van vandaag als je zo iets uit brengt het echt steengoed moet zijn en niet te lang om te slagen anders ga je gewoon een saaie game overhouden.
Hou het gewoon een beetje simpel en niet TE

That is all. Al die beschrijvingen gaan lezen van al die items, ik begreep er eerlijk gezegd geen sikkepit van bij sekiro, hoe graag ik die game ook zou willen kunnen

In het begin was ik mee, mss even vers herbeginnen, het zat mss al te ver ofzo

Hou het gewoon een beetje simpel en niet TE

That is all. Al die beschrijvingen gaan lezen van al die items, ik begreep er eerlijk gezegd geen sikkepit van bij sekiro, hoe graag ik die game ook zou willen kunnen

In het begin was ik mee, mss even vers herbeginnen, het zat mss al te ver ofzo
Moet wel zeggen dat ik echt 80% van die items niet gebruikte in dat spel en qua skills bleef ik vaak bij dezelfde ook :p
Sommige games vind ik leuk omwille van de opties andere overbodig en dan negeer ik het gewoon, zelfde deed ik bij Rise of Ronin. Ik heb heel dat spel gespeeld met dezelfde gear, gewoon upgraden en al de rest weg, systeem trok toch op geen ballen en was irritant hoeveel drops er waren.

Wat een trailer, er stond op het einde preorder dus heb dan maar meteen de digital deluxe gekocht, al is het maar om zulke games te ondersteunen...

Die vijanden en creatures en die setting, love it, nu nog afwachten of het voor een doorsnee gebruiker mogelijk zal zijn om mits wat grinding de game uit te spelen.

Ik ga de game wellicht zelf niet spelen maar volg het wel wat en deze trailer ziet er wel legit epic uit. Deze game gaat de lat qua graphics en dergelijk alvast weer een stukje hoger leggen. Ik ben er ook redelijk zeker van dat deze game gemiddeld boven de 9/10 gaat zitten qua scores.

Spijtig dat ze geen demo vrijgeven. Game ziet er prachtig uit en Journey to the west is een episch/klassiek verhaal. Enigste wat me zorgen baart is de feel vd gameplay en moeilijkheidsgraad. Al die flashy moves geven me meestal weinig plezier als er geen deftig gevoel van "impact" is als je vijanden slaat.

Spijtig dat ze geen demo vrijgeven. Game ziet er prachtig uit en Journey to the west is een episch/klassiek verhaal. Enigste wat me zorgen baart is de feel vd gameplay en moeilijkheidsgraad. Al die flashy moves geven me meestal weinig plezier als er geen deftig gevoel van "impact" is als je vijanden slaat.
Da's idd het enige dat me wat schrik baart, het gewicht

Gemis van een demo is idd wel spijtig.
Ik zou er alvast geen geld op zetten dat een Chinese ontwikkelaar ex tencent/mobile ietwat in de buurt van de Japanse grootheden zal komen. En al zeker met een debuut.

Maar de trailer.. zou me zo kunnen wijsmaken dat dit een nieuwe Team Ninja game is.

Maar met iets mindere gfx dan toch wel? :p
Nah deze ziet er toch wel beter uit dan de laatste nieuwe Team Ninja games.. nu trailer zegt natuurlijk niks over het geheel.

Motion blur moves is alvast eikes.. maar voor de rest.. mooi mooi. Enemy en leveldesign zien er ook best origineel uit.
Maar, en ik wou dat het ander klonk, het blijven "maar" Chinezen. En een starter studio :p

Terug
Bovenaan