Black Myth: Wukong

Is dat? Ikke sowieso een 2de ronde, zelfs meerdere pogingen nodig voor die

if the player does well in the first phase of the boss battle, the game will activate the next phase of the fight, in which the enemy gains additional abilities, and thus makes it harder to defeat it.
In turn, if the player, after several attempts, is no closer to victory, the boss fight can be limited to one phase.
Thus, both hardcore players will get what they want, and less prepared gamers will be able to pass Black Myth
Wukong.https://gagadget.com/en/480408-everyone-will-enjoy-black-myth-wukong-game-science-developers-have-implemented-an-adaptive-difficulty-system-in-the-action-game/

if the player does well in the first phase of the boss battle, the game will activate the next phase of the fight, in which the enemy gains additional abilities, and thus makes it harder to defeat it.
In turn, if the player, after several attempts, is no closer to victory, the boss fight can be limited to one phase.
Thus, both hardcore players will get what they want, and less prepared gamers will be able to pass Black Myth
Wukong.https://gagadget.com/en/480408-everyone-will-enjoy-black-myth-wukong-game-science-developers-have-implemented-an-adaptive-difficulty-system-in-the-action-game/
Ik wil hier niks spoilen, maar zit aan een tweede versie van een eerdere baas bezig, en blijft hier 2 rounds hoor, al effe bezig daaraan

Alé, ik moet mij corrigeren, hij krijgt als de helft van zijn leven eraf is terug full HP

Ik sluit af voor vandaag, helemaal nog niet ver, maar moet niks rushen, het is een uitdaging, beter dat dan 123 erdoor. Die ene boss waar ik vastzit heb ik nu beter door, maar voor een andere dag.

Voor de twijfelaars, ik ben blij dat mijn geduld beloond werd ;)

Daarstraks na het werk eerst effe chapter 1 afgewerkt. Is wel een leuke eerste chapter. Tweede chapter lijkt toch al wat beter te worden kwa mobs. Nu hebben ze 2 bars. Shield en daarna health bar. Laat maar komen. Ga nu eens die secret temple doen en dan naar opname gamescom kijken.

Daarstraks na het werk eerst effe chapter 1 afgewerkt. Is wel een leuke eerste chapter. Tweede chapter lijkt toch al wat beter te worden kwa mobs. Nu hebben ze 2 bars. Shield en daarna health bar. Laat maar komen. Ga nu eens die secret temple doen en dan naar opname gamescom kijken.
Kunt ge de game al deftig spelen als hij zo nog aant downloaden is? Of was hij al gans gedownload bij u?

En ja ik heb het gekocht maar zit hier te wachten xD

Ik heb die 1ste boss van de 1ste area afgemaakt maar die dikkop mini boss in die area wilt maar niet lukken :lol:

Kunt ge de game al deftig spelen als hij zo nog aant downloaden is? Of was hij al gans gedownload bij u?

En ja ik heb het gekocht maar zit hier te wachten xD
Heb hem volledig laten downloaden. En dan pas gestart. Maar in het verleden ben ik ook al eens begonnen met een game tijdens de download. En als hij eerst chapter 1 volledig download gade hem normaal niet inhalen :-). 10 bosses in chapter 1.

Ik heb die 1ste boss van de 1ste area afgemaakt maar die dikkop mini boss in die area wilt maar niet lukken :laugh:
Gewoon afstand houden bij zen grote aanval. Niet dodgen geen moeite doen. Gewoon achteruit gaan. Light atack plus heavy combo en hij ligt snel neer. Succes. Gaat wel lukken. :-)

Heb hem volledig laten downloaden. En dan pas gestart. Maar in het verleden ben ik ook al eens begonnen met een game tijdens de download. En als hij eerst chapter 1 volledig download gade hem normaal niet inhalen :). 10 bosses in chapter 1.
Twas enkel de intro en dan wachten, aka 15 min fun en dan 2 uur download remaining xD

Awel na een uur of 7 spelen: Dit is toch wel heel erg goed, overdreven mooi, grappig en polished.
Veel meer dan ik had verwacht. :clap:
Toch wel vreemd hoe de score voor PC van de critics nog is gezakt naar 81. In de user scores zie je gelukkig wel een score die in lijn ligt met wat ik ervaar (game zelf, geen verschillen tss high end pc's), en ik zou het zelf +90 raten, maar daarvoor eerst nog verder spelen om te weten hoeveel in de 90...

Toch wel vreemd hoe de score voor PC van de critics nog is gezakt naar 81. In de user scores zie je gelukkig wel een score die in lijn ligt met wat ik ervaar (game zelf, geen verschillen tss high end pc's), en ik zou het zelf +90 raten, maar daarvoor eerst nog verder spelen om te weten hoeveel in de 90...
Ja, zo lang er nog reviews zijn die niet afgewerkt waren of nog een score moesten krijgen kan dat nog veranderen eh. Nu 81 of 82 is toch gewoon hetzelfde. Het ziet er naar uit dat we kunnen zeggen 8 critic en 8,5 user score. Wat zeer mooi is en in lijn ligt van wat ik er nu ook van verwacht, 9+ games zijn echt al kleppers van formaat die je één keer per jaar ziet of soms zelf niet. Zelf verwacht ik voor mij niet dat Wukong daar gaat terecht komen, maar een 8 is zeker top.

Ik kijk al lang niet meer naar scores, tis al trollerij.
Ik heb veel games die ik heel graag speel en geen goede kritieken krijgen.
Ik hecht daar ook niet vel belang aan, ik kijk vaak wel eens bij een nieuwe release van iets da ik ga spelen, maar tenzij het echt resoluut slecht is ga ik daar nu niet over vallen of het 7, 8 of 9 is. Maar soms is het wel eens leuk te zien wanneer een game het goed doet en je merkt dat niemand een reden heeft gevonden om er massaal over te gaan bitchen zonder reden. (Heel uitzonderlijk dat laatste xD )

Ik hecht daar ook niet vel belang aan, ik kijk vaak wel eens bij een nieuwe release van iets da ik ga spelen, maar tenzij het echt resoluut slecht is ga ik daar nu niet over vallen of het 7, 8 of 9 is. Maar soms is het wel eens leuk te zien wanneer een game het goed doet en je merkt dat niemand een reden heeft gevonden om er massaal over te gaan bitchen zonder reden. (Heel uitzonderlijk dat laatste xD )
In grote lijnen zijn de gemiddelde reviews van games toch wel accuraat vind ik, niet dat het mij tegen gaat houden om een game te spelen die lager scoort dan het gemiddelde.

Maar hier bij wukong zitten ze er ook wel op vind ik rond de 80 is wat het waard is voor mij, en zeker niet de topper die vele dachten dat het ging zijn.

Terug
Bovenaan