Black Myth: Wukong

juuust die blauwe dikkop was inderdaad ook spicy bij mij na veel tries ook gelukt.
Jup, moet wel zeggen dat als ik iets van commentaar heb so far op de game dat het wel op die boss was. Zijn design en moves etc zijn allemaal ok, maar ik vond die wel wat overtuned. Zijn HP was ook niks mis mee, tis niet dat hij veel te tanky en lang was of zo. Maar zijn damage output voelde niet on par met de rest van zijn design. Nuja kijk de bitch ligt neer en het is maar een minor point. Ik had gewoon nooit het gevoel dat die boss echt moeilijk was, enkel dat wanneer hij je had, je meestal gewoon ook meteen dood was en dat vind ik meestal minder leuk..

net chapter 1 uit, die eind boss van chapter 1 was dan weer wel verrassend easy had dien van de eerste keer.

top. Toevallig een idee hoeveel bosses jij bent tegen gekomen ? Heb chapter 1 ondertussen al paar keer door gegaan om te kijken of ik niks heb gemist.

ook gekocht en speelt op zich wel vlot op ps5. camera wel wat vreemd en de framerate heeft precies jitter of hoe moet ik het noemen.

verder gameplay zeer tof en leuke enemies en bosses.

top. Toevallig een idee hoeveel bosses jij bent tegen gekomen ? Heb chapter 1 ondertussen al paar keer door gegaan om te kijken of ik niks heb gemist.
goh ik denk dat ik ze allemaal gehad heb inc die secret boss. ma hoeveel kan ik eigenlijk ni zeggen het waren er toch wel een paar.

10 bosses chapter 1 (inclusief secret temple).
En je kan bijna niet anders dan die allemaal tegen te komen tijdens je playthrough imo, behalve de secret.

Jup, moet wel zeggen dat als ik iets van commentaar heb so far op de game dat het wel op die boss was. Zijn design en moves etc zijn allemaal ok, maar ik vond die wel wat overtuned. Zijn HP was ook niks mis mee, tis niet dat hij veel te tanky en lang was of zo. Maar zijn damage output voelde niet on par met de rest van zijn design. Nuja kijk de bitch ligt neer en het is maar een minor point. Ik had gewoon nooit het gevoel dat die boss echt moeilijk was, enkel dat wanneer hij je had, je meestal gewoon ook meteen dood was en dat vind ik meestal minder leuk..
Ik denk dat de bedoeling is of was, dat je die baas skipte en verder ging en dan later terug kwam als je wat sterker was.

Nu dat ik in chap 2 zit, weet ik ni direct goed waar heen eerst gaan hier heb je pricies meer richtingen tegelijk waar je heen kan.

Ik denk dat de bedoeling is of was, dat je die baas skipte en verder ging en dan later terug kwam als je wat sterker was.
Ja dat denk ik ook, je hoeft zelf niet veel verder te gaan, al je gewoon tot de volgende boss gaat kon je daar armor kopen merkte ik nadien. daarmee alleen al is het waarschijnlijk een pak makkelijker.

Nu dat ik in chap 2 zit, weet ik ni direct goed waar heen eerst gaan hier heb je pricies meer richtingen tegelijk waar je heen kan.
Jup had ik ook in het begin. Een van de vroege baasjes daar “ de rode poes in bloed “ die heeft me wel effe te pieren gehad. Kwam net altijd wat mana tekort om het rond te krijgen. Was een leuke fight. Ale voor mezelf toch.

Kwa moeilijksgraad waar zullen deze zetten ?
Moeilijk te zeggen vind ik, het is niet altijd even consistent. Zeker wel moeilijker dan GoW op normal, maar ook zeker makkelijker dan de gemiddelde FromSoft Souls game. Stellar Blade op normal komt in de buurt, soms is het makkelijker soms iets moeilijker, maar zoals al gezegd, door even die iets moeilijkere fight te skippen en later terug te komen is die fight mss ook makkelijker....

Dusja tis uitdagend, soms easy, maar nooit overdreven :p

Jup had ik ook in het begin. Een van de vroege baasjes daar “ de rode poes in bloed “ die heeft me wel effe te pieren gehad. Kwam net altijd wat mana tekort om het rond te krijgen. Was een leuke fight. Ale voor mezelf toch.
Hoe kan je eigenlijk die mana bijtanken? Is er geen medicine of iets dergelijke daarvoor?

Terug
Bovenaan