Black Ops 6 (code)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/12/2024 22:40
Geen reactie op mijn vraag...

Aan alle kopers, hier een klein weetje.
Tegenwoordig worden veel mensen opgelicht door dat mensen zich aan huis aanbieden als medewerker bank. Overtuigen mensen om hun bankkaart te overhandigen en gebruiken die kaart dan om allerlei zaken te kopen. Het meest gekochte item met deze "gestolen " bankkaart zijn kaarten met ps tegoed in tankstations...

Geen reactie, wegens offtopic. Mijn itrader zegt genoeg. Dus hou je commentaar aub voor uzelf. Geen interesse in een code, reageer dan niet. Zijn legitieme Store-codes verkregen via retail als opkoper, geen accounts of gestolen zaken (hoe kom je er zelfs op?). Dus aub, wat respect.

Geen reactie, wegens offtopic. Mijn itrader zegt genoeg. Dus hou je commentaar aub voor uzelf. Geen interesse in een code, reageer dan niet. Zijn legitieme Store-codes verkregen via retail als opkoper, geen accounts of gestolen zaken (hoe kom je er zelfs op?). Dus aub, wat respect.
Dat is geen offtopic. Er wordt een begrijpelijke vraag gesteld gezien de hoeveelheid aan codes.

En aangezien je de vragen eerder negeerde, is het logisch dat ze terugkwamen.

'paar' codes beschikbaar zijn er dus veel meer dan 2.
We volgen dit verder op volgens onze regels.

Topic mag dicht dan. Ik open wel een nieuw en zal erbij zetten van waar ze komen. Zal ineens ook mijn schoenmaat erbij zetten, wat ik eet als ontbijt en wanneer ik ga kakken. Goed?

Met alle respect maar als ik hier 100 ps5 verkoop voor 100 euro zullen mensen doodcontent zijn en me ook goeie itrader geven...

Is gewoon ongerust als je zegt paar codes maar ondertussen al 20 codes hebt verkocht (alleen hier. Laat staan wat men op marketplace en 2dehands kan verkopen)

Met alle respect maar als ik hier 100 ps5 verkoop voor 100 euro zullen mensen doodcontent zijn en me ook goeie itrader geven...

Is gewoon ongerust als je zegt paar codes maar ondertussen al 20 codes hebt verkocht (alleen hier. Laat staan wat men op marketplace en 2dehands kan verkopen)
Zelfs na 2 jaar? Jezus. Jaloers? Moeial? Je hebt dit topic lekker verpest voor mij en mensen die goedkoper digitaal de game willen kopen. Toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan