Avondland
Well-known member
Kost toch een pak meer om zelf te bouwen, niet?Ik denk dat zulke mensen beter nog wat doorsparen tot ze zelf hun eigen droomwoning kunnen bouwen vanaf 0. Enkel dan kunnen ze voldoen aan hun waslijst van eisen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kost toch een pak meer om zelf te bouwen, niet?Ik denk dat zulke mensen beter nog wat doorsparen tot ze zelf hun eigen droomwoning kunnen bouwen vanaf 0. Enkel dan kunnen ze voldoen aan hun waslijst van eisen.
Het pand was recent en modern ingericht, enkele details waren ook ideaal voor de ergonomie van de vrouw. De geschokte reactie op een "bouwval" die het team meestal aankoopt was dan minder waarschijnlijk.Volgens mij wel de eerste keer dat er koppel meedoet dat al mega happy met de before is.
Die mensen waren inderdaad super dankbaar.
Heb wel mijn twijfels over een traplift, lijkt me daar toch niet evident.
Maar de makers zullen dit (hopelijk) toch wel nagekeken hebben, gezien ze er een stopcontact voor voorzien hadden.
Dit zijn mijn (oude) overburen en ik kwam ze dit weekend toevallig tegen, ze zijn effectief heel erg dankbaar. Ze hebben een 'nieuw' afgewerkt huis. Hun oude huis was effectief oud en had hier en daar wat mankementjes. Hun tuin is nu wel kleiner maar meteen aan de leefruimte voor hun zoontje. Bij hun oude tuin grensde aan de ring van Brugge (lawaai) en was met trappen naar beneden (geen zicht op de zoon).Die mensen waren inderdaad super dankbaar.
Heb wel mijn twijfels over een traplift, lijkt me daar toch niet evident.
Maar de makers zullen dit (hopelijk) toch wel nagekeken hebben, gezien ze er een stopcontact voor voorzien hadden.
Alles terug in wit geschilderd en dan nog slecht gedaan leek me. Overal vegen op de muren en zoals Daan opmerkte slecht afgeplakt.Ik dacht dat het budget 333 K was) en idd daar kun je al iets mee, tuin moet nog heraangelegd worden en we hebben niet alle kamers mogen zien (bijv: garage)Uiteraard bijna 240k budget om te verbouwen.
Het was zeker geen verbetering.Die van BrusselAlles terug in wit geschilderd en dan nog slecht gedaan leek me. Overal vegen op de muren en zoals Daan opmerkte slecht afgeplakt.
Met dak erbij zat je aan verbouwing van 333k neem daar alle gesponsorde technieken/meubels etc bij zit je volgens mij makkelijk aan 400k. Het was 465k voor de aankoop dacht ik. Voor 865k kan je al iets mooi uit je hoed toveren uiteraard.Gisteren laatste aflevering, van dat laatste huis hebben ze wel iets mooi gemaakt, mss wel het mooiste dat ze hebben afgeleverd.
Uiteraard bijna 240k budget om te verbouwen.
Voor mij was dat niet content zijn overduidelijk....'t zal al meer dan 1 keer gezegd zijn sommige mensen hebben onrealistische verwachtingen en willen een huis van 700K voor 350K (wie niet?), zal binnenkort wel te koop staan vermoed ik.In de compilatie aflevering, Armand en zijn moeder niet meer gezien...
Zullen blijkbaar niet zo content geweest zijn![]()
Ofwel doordat dat nog van het vorige seizoen was met de vorige makelaar. En al die bezoekjes was met de nieuwe makelaar.In de compilatie aflevering, Armand en zijn moeder niet meer gezien...
Wat een slechte verbouwing in Vleteren. Zowel opzij als achteraan heel wat ruimte weg door aanbouw af te breken. Van die achteraan zeggen ze niets, enkel dat ze daar een glazen erkertje hebben gezet. Enorm klein huisje en vreemde indeling. Ze was terecht teleurgesteld
Viel me op bij de laatste reveal. Het meubel waar de tv zou op komen te staan, was ook niet echt optimaal gepositioneerd daarvoor.Mensen die op tv komen, kijken zelf nooit tvZet Dorien eigenlijk nooit een tv in haar interieur?Viel me op bij de laatste reveal. Het meubel waar de tv zou op komen te staan, was ook niet echt optimaal gepositioneerd daarvoor.

Ja, is toch gewoon omdat die Olga niet meer voor het programma werkt eh.In de compilatie aflevering, Armand en zijn moeder niet meer gezien...