PoPothamus
New member
Dat koppel uit Gent gaf elkaar niet eens een knuffel als ze hoorden dat ze een huis hadden gevonden 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eerst nog even op TV komen in één of ander programma.
Ja idd dat was ik ook meteen aan't denken. Lijkt me een topkerel. Maakt alleen wat teveel kinderen in 1 keerDieje Samir ziet er mij wel echt nen hele goeie vent uit.

Daar is dan redelijk wat budget naartoe gegaan dat ze misschien hadden kunnen gebruiken om de vloer van die veranda mee te doen, of om die zolder wat meer in het verhaal te betrekken.Same, die stijl was inderdaad saai in mijn ogen. Er sprong niets uit ergens. Alsof je naar een beige vlek keekIk vond dat huis van dat koppel met die drieling maar niks eigenlijk. Allez, het is sowieso een dikke upgrade van waar ze komen, en ik denk dat het ook wel een wereld van verschil voor hun gaat betekenen, dus ik ben wel content want dat zien er lieve mensen uit.
Maar als ik efkes kritisch mag zijn: ik weet niet hoe fijn het is om zo half in die veranda te zetten, ik stel mij sowieso wel wat vragen bij de energie-efficientie en hoe comfortabel dat gaat zijn bij warme/koude dagen.
Verder gewoon veel kleine kottekes, klein wc'ke, zo die extra douchekamer enzo - het is fijn dat ze tegemoet komen aan de wensen van die madam maar ik zie niet in waarom ge een tweede, ongezelligere badkamer voor uzelf wiltDaar is dan redelijk wat budget naartoe gegaan dat ze misschien hadden kunnen gebruiken om de vloer van die veranda mee te doen, of om die zolder wat meer in het verhaal te betrekken.
Kweenie. Op een of andere manier bleef dat gewoon heel klein en onnatuurlijk aanvoelen, ik vond de woonkamer ook gewoon echt niet gezellig, de inrichting en kleuren vond ik het minste van het hele seizoen.

Gedeeltelijk akkoord.Ik vond dat huis van dat koppel met die drieling maar niks eigenlijk. Allez, het is sowieso een dikke upgrade van waar ze komen, en ik denk dat het ook wel een wereld van verschil voor hun gaat betekenen, dus ik ben wel content want dat zien er lieve mensen uit.
Maar als ik efkes kritisch mag zijn: ik weet niet hoe fijn het is om zo half in die veranda te zetten, ik stel mij sowieso wel wat vragen bij de energie-efficientie en hoe comfortabel dat gaat zijn bij warme/koude dagen.
Verder gewoon veel kleine kottekes, klein wc'ke, zo die extra douchekamer enzo - het is fijn dat ze tegemoet komen aan de wensen van die madam maar ik zie niet in waarom ge een tweede, ongezelligere badkamer voor uzelf wiltDaar is dan redelijk wat budget naartoe gegaan dat ze misschien hadden kunnen gebruiken om de vloer van die veranda mee te doen, of om die zolder wat meer in het verhaal te betrekken.
Kweenie. Op een of andere manier bleef dat gewoon heel klein en onnatuurlijk aanvoelen, ik vond de woonkamer ook gewoon echt niet gezellig, de inrichting en kleuren vond ik het minste van het hele seizoen.
Ik vond dat huis van dat koppel met die drieling maar niks eigenlijk. Allez, het is sowieso een dikke upgrade van waar ze komen, en ik denk dat het ook wel een wereld van verschil voor hun gaat betekenen, dus ik ben wel content want dat zien er lieve mensen uit.
Die veranda wordt een broeikas in de zomer. Winter gaat goed meevallen omdat je dan kan bijstoken.