Nrt Well-known member Vandaag om 13:04 #161 Ik zie zo af en toe beelden langskomen van fragmentjes op nieuws sites. Ik word daar gewoon agressief van als ik de eisen van die koppels hoor.
Ik zie zo af en toe beelden langskomen van fragmentjes op nieuws sites. Ik word daar gewoon agressief van als ik de eisen van die koppels hoor.
makila Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 14:07 #162 1KD zei: 25k al ondertussen opgehaald en de grootste bijdrage is 1000€ Klik om te vergroten... Die 1000€ zegt an sich niks. Voor hetzelfde geld zijn het haar ouders die 1000€ gestort hebben. Dan vind ik dat nog erg 'karig'. Is het een wilvreemde dan moet het één of andere rijke suikernonkel zijn. Het totaal bedrag als je het aantal storters ziet, vind ik wel best veel.
1KD zei: 25k al ondertussen opgehaald en de grootste bijdrage is 1000€ Klik om te vergroten... Die 1000€ zegt an sich niks. Voor hetzelfde geld zijn het haar ouders die 1000€ gestort hebben. Dan vind ik dat nog erg 'karig'. Is het een wilvreemde dan moet het één of andere rijke suikernonkel zijn. Het totaal bedrag als je het aantal storters ziet, vind ik wel best veel.