Blind Gekocht

Nu kan Bart wel heel veel doen volgens Bea.
Hij had dacht ik 60 000 € renovatiebudget (waarbij er geen grote werken gedaan moesten worden volgens Bea).
Rekening houden met al de sponsors kan hij wel dat huis qua interieur helemaal binnenste buiten keren.

Dat droomhuis was wel echt fantastisch ingericht (als dat u smaak is natuurlijk).
Maar ik heb wel gemist waarom ze het niet hadden , (was het omdat ze twijfelden (te laat) of omdat ze te weinig geld hadden ? ).

Hij had dacht ik 60 000 € renovatiebudget (waarbij er geen grote werken gedaan moesten worden volgens Bea).
Rekening houden met al de sponsors kan hij wel dat huis qua interieur helemaal binnenste buiten keren.

Dat droomhuis was wel echt fantastisch ingericht (als dat u smaak is natuurlijk).
Maar ik heb wel gemist waarom ze het niet hadden , (was het omdat ze twijfelden (te laat) of omdat ze te weinig geld hadden ? ).
Hebben ze niet echt gezegd denk ik. Bart zei wel iets van dat ze meteen hadden moeten toehappen en niet mochten twijfelen omdat je er zo geen 20 vond, maar dat lag nog 20k onder hun budget dus geen idee waarom ze dan zouden twijfelen. Ik vermoed dat ze een bezichtiging ofzo geregeld hadden en dat de mensen die net voor hun kwamen meteen hadden gekocht. Hebben wij ook al eens voorgehad. Wij waren als eerste gepland normaal gezien, maar makelaar had er toch nog een koppel voor gestoempt. Dus wij staan daar aan de deur, komen ze met da ander koppel open doen, ja sorry tis net verkocht

Kwartier voor dat ze hadden gebeld was er een bod aanvaard.

Ze hadden natuurlijk bij hun bezoek direct kunnen het kopen. Ze zijn wrs nog naar huis gegaan, nog wat zitten nadenken, en op het moment dat ze hun bod wouden doen was het al verkocht.

En dan gaan ze nog op bezoek bij dat koppel die het huis gekocht hebben en die zeggen dat dat ander koppel (die het huis dus niet hebben) sympathieke mensen zijn :ROFLMAO::ROFLMAO:
mes in de wonde en nog wat zout erop !

Ze hadden natuurlijk bij hun bezoek direct kunnen het kopen. Ze zijn wrs nog naar huis gegaan, nog wat zitten nadenken, en op het moment dat ze hun bod wouden doen was het al verkocht.
Wat ook niet abnormaal is, dat is geen lichte beslissing. Een huis kopen is wat anders dan een zak chips die je uit impuls koopt in de supermarkt. Maar het is wel balen, ja. Of opbieden tegen een ander koppel dat meer geld ter beschikking heeft ... Stel je krijgt toch het finale bod en het huis heeft een hoop verborgen gebreken (of gebreken waar je geen zicht op had)?

Man, ik zag een trailer passeren. Is dat concept nu nog altijd onveranderd?

- mensen met onrealistische eisen vinden geen huis
- experten kopen een krot
- eigenaars bleiten als ze het zien
- goedkope sponsoring renovaties en half afgewerkt vaak
- eigenaars blij

En dan gaan ze nog op bezoek bij dat koppel die het huis gekocht hebben en die zeggen dat dat ander koppel (die het huis dus niet hebben) sympathieke mensen zijn :ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik denk dat de mensen erin nog de mensen zijn die het verkopen. Dus het moet heel recent geweest zijn dat dit afgesprongen is.

Man, ik zag een trailer passeren. Is dat concept nu nog altijd onveranderd?

- mensen met onrealistische eisen vinden geen huis
- eigenaars bleiten als ze het zien
- goedkope sponsoring renovaties en half afgewerkt vaak
- eigenaars blij
Yep! Het zou dus interessant zijn om de reacties na een half jaar te zien. Mensen met realistische eisen hebben geen TV-programma nodig om een huis te kopen. Dat zou trouwens ook heel oninteressante televisie opleveren.

De kandidaten hebben deze keer wel minimum 300.000 euro ipv 100.000, dus de af te breken woningen kunnen ze ontwijken. De verbouwingen zijn zo wel minder spectaculair en meer gericht op de binnenkant opsmukken. Het is mss beter dan ruwbouwmankementen verbergen achter een lik verf.

In aflevering 3 zag je eigenlijk weinig, denk dat de resultaten dan volgende aflevering komen en dan aflevering 6 enzovoorts. Er zit veel vulling tussen.

Maxime mag mss wel niet zo zijn in het echt maar voor de camera zegt hij toch wel die dingen + hij spreekt heel graag in haar naam.
Feit dat hij er zelfs niet aan dacht om vroeger te stoppen met gamen zodanig dat z'n vriendin kon slapen zegt ook al heel veel.
Exact dit.
Ze kunnen wel selectief monteren, maar ze kunnen natuurlijk alleen maar kiezen tussen momenten die gebeurd zijn.
Zelfde als deelnemers van Temptation(of andere reality) die erna klagen dat ze fout worden weergegeven....als ge ni vreemd gaat, kunnen ze dat ook niet tonen hé.

De kandidaten hebben deze keer wel minimum 300.000 euro ipv 100.000, dus de af te breken woningen kunnen ze ontwijken. De verbouwingen zijn zo wel minder spectaculair en meer gericht op de binnenkant opsmukken. Het is mss beter dan ruwbouwmankementen verbergen achter een lik verf.

In aflevering 3 zag je eigenlijk weinig, denk dat de resultaten dan volgende aflevering komen en dan aflevering 6 enzovoorts. Er zit veel vulling tussen.
die ene kandidate van vorig jaar had maar 150.000€ en dat was toch ook geen krot dat ze daar gekocht hebben.
en dan had je dat koppel met 750.000€ dat iets kreeg wat helemaal hetgeen was dat ze niét wilden, en waar ze dan een nieuw dak moesten steken omdat er asbest in zat....

die ene kandidate van vorig jaar had maar 150.000€ en dat was toch ook geen krot dat ze daar gekocht hebben.
en dan had je dat koppel met 750.000€ dat iets kreeg wat helemaal hetgeen was dat ze niét wilden, en waar ze dan een nieuw dak moesten steken omdat er asbest in zat....
Asbest was niet vermeld in de verkoop dacht ik + de gemeente was keiduur om te kopen.

ja, het was vooral op de suggestie dat er door de "hogere budgetten" dit seizoen minder krotten moesten gekocht worden, waarbij ze minder naar de buitenkant kunnen kijken voor de renovatie.

ik heb eigenlijk nog niet echt het gevoel gehad dat ze echt een krot gekocht hebben. vaak is het budget ook maar genoeg voor enkel kamers, maar niet alle, te renoveren. dus de basis van een goed huis moet er wel zijn.

Ik denk dat de mensen erin nog de mensen zijn die het verkopen. Dus het moet heel recent geweest zijn dat dit afgesprongen is.
Inderdaad, die vrouw die opendeed zei dat het huis nog ging beschreven worden (in oktober of zo). En ze kende ook het koppel. Het lijkt me sterk dat de kopers het koppel ook zouden kennen.

Lelijk in 1 deel? Tis juist het feit dat het 2 delen zijn dat het zo lelijk als de straat maakt. Van een ouderwets huis kunt ge nog gaan houden. Een Frankenstein daarentegen...

een hoeve bestaat toch meestal uit 1 gebouw met meerdere bijgebouwen?
Dat deze bijgebouw aan de straatkant niet zo mooi is gedaan heeft toch geen invloed hoe de andere bijgebouwen zijn?

Nu ik was ook geen fan van dit huis voor deze koppel maar op zich moet er iets dat dat dit huis heeft dat de moeite waard is.

Dat was de verkoper :unsure:
Het moest nog beschreven worden zei ze ...

Ik wacht nog altijd (zoals bij huizenjagers) op de miljoenenweek.

Terug
Bovenaan