Blind Gekocht

Bon uit dit topic heb ik vooral geleerd dat mensen precies nogal hard identificeren met hun keuze van Badkamerinrichting :unsure:

en zo creëert ge gen z
Overdrijf anders eens...
Ik ben akkoord dat een bad niet echt nodig is, maar het is wel heel handig. Dat een kind liever in bad zit dan onder de douche staat is toch perfect begrijpbaar?
Dat een kind duidelijk maakt wat hij wilt en dit laat horen is toch niet verkeerd? Dat je hier af en toe in meegaat toch ook niet?

Of ben jij zelf zo een meegaand type die alles doet, ook al doe je het liever niet. Of ben jij ook als eens wat recalcitrant?

Uiteindelijk blijkt het eclectische koppel makkelijk een wow-gevoel aan te smeren door patronen op de muur te zetten en slim de bestaande meubelen erin te zetten. Hier en daar een retro-toets en een geslaagd resultaat van Bart.

Persoonlijk heb ik het niet op die roze badkamertegels van weleer en een roze keuken, maar het koppel is dolgelukkig!

Uiteindelijk blijkt het eclectische koppel makkelijk een wow-gevoel aan te smeren door patronen op de muur te zetten en slim de bestaande meubelen erin te zetten. Hier en daar een retro-toets en een geslaagd resultaat van Bart.

Persoonlijk heb ik het niet op die roze badkamertegels van weleer en een roze keuken, maar het koppel is dolgelukkig!
Amai waar het uiteindelijk allemaal om draaide was kitch meubels en een grote raam naar de tuin 🤣🤣

Overdrijf anders eens...
Ik ben akkoord dat een grote break niet echt nodig is, maar het is wel heel handig. Dat je een kind en toebehoren liever in een grote wagen vervoert dan compromissen moet maken met een kleinere wagen is toch perfect begrijpbaar?

:unsure::biglaugh:

Amai waar het uiteindelijk allemaal om draaide was kitch meubels en een grote raam naar de tuin 🤣🤣

Ik was toch ook serieus verrast van het over-the-top hyperpositieve dat die twee ineens hadden hoor. Nu is het echt wel zo dat die woning een volledig andere look & feel had gekregen, maar het is niet dat dat nu de "once in a lifetime" woonst was die ze voor ogen hadden... Je kan dan best wel veel woningen gaan aanpakken zodat ze aan hun verwachtingen gaan voldoen imo.

Soit, ze zijn duidelijk tevreden, en dat is wel het doel van het programma. Dus... top gedaan dan zeker?

Ik was toch ook serieus verrast van het over-the-top hyperpositieve dat die twee ineens hadden hoor. Nu is het echt wel zo dat die woning een volledig andere look & feel had gekregen, maar het is niet dat dat nu de "once in a lifetime" woonst was die ze voor ogen hadden... Je kan dan best wel veel woningen gaan aanpakken zodat ze aan hun verwachtingen gaan voldoen imo.

Soit, ze zijn duidelijk tevreden, en dat is wel het doel van het programma. Dus... top gedaan dan zeker?
Ze hadden geen unieke woonst, maar het interieur en indeling was wel heel doordacht aangepakt. Zo zie je maar dat je een woning een ziel kan geven op die manier. Zo kan je zelfs een hypermoderne blokkendoos aantrekkelijk maken voor oude zielen, al denk ik dat die nog altijd liefst een oude hoeve of pastorij betrekken.

het was wel idd een beetje raar dat die woning vooral van "niet ons ding" naar "dit doet onze droomwoning vergeten" gaat door hun eigen meubelen, maar uiteindelijk heb ik toch liever dit koppel dan die van Blankenberge

het was wel idd een beetje raar dat die woning vooral van "niet ons ding" naar "dit doet onze droomwoning vergeten" gaat door hun eigen meubelen, maar uiteindelijk heb ik toch liever dit koppel dan die van Blankenberge
Die droomwoning was duidelijk een verblindende fixatie. 😉

Het leek me voor deze 2 woningen dat de koppels gewoon een binnenhuisarchitect nodig hadden die het idee konden vertalen zonder rechtstreekse bemoeienis van de koppels.

De volgende 2 woningen zitten meer in het "we hebben niet genoeg geld" segment, want hun wensen zijn eerder bescheiden (iets groter en geen badkamer achter de keuken).

De volgende 2 woningen zitten meer in het "we hebben niet genoeg geld" segment, want hun wensen zijn eerder bescheiden (iets groter en geen badkamer achter de keuken).

Ik vind dat eerlijk gezegd wat belachelijk.

Zeker wat betreft die twee vrouwen= ze stellen vast dat hetgeen ze willen, ze niet kunnen betalen (grotendeels omwille van de gewenste regio) en proberen het dan maar via blind gekocht :crazy:.

Ik vind dat eerlijk gezegd wat belachelijk.

Zeker wat betreft die twee vrouwen= ze stellen vast dat hetgeen ze willen, ze niet kunnen betalen (grotendeels omwille van de gewenste regio) en proberen het dan maar via blind gekocht :crazy:.
Gezien je daarmee een verbouwing voor een fractie van de prijs hebt, snap ik dat wel ze.

Gezien je daarmee een verbouwing voor een fractie van de prijs hebt, snap ik dat wel ze.
Inderdaad, ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel korting men geniet bij de sponsors. Praktisch iedere voorstelling van de keuken tonen ze wel duidelijk genoeg het Dovy logo'tje binnenin de keukenkasten.

Terug
Bovenaan