Blind Getrouwd 2023

Ja man ik eet ook liever elke avond haute cuisine ma mijn vrouw maakt steevast droge bloemkool met patatten. Wordt mss tijd om een ander te zoeken.

Als uw vrouw verknocht is aan haar droge bloemkool met patatten en ze dat liever met haar vriendinnen doet (en dat ook duidelijk maakt) komt gij dan ook de hautaine pé spelen met uw kaviaar en oesterkes? En dan ook een beetje het signaal geven dat uw madam dat hare dagelijkse kost eigenlijk strontemarginaal is, want het mag ook eens iets anders zijn?

Als uw vrouw verknocht is aan haar droge bloemkool met patatten en ze dat liever met haar vriendinnen doet (en dat ook duidelijk maakt) komt gij dan ook de hautaine pé spelen met uw kaviaar en oesterkes? En dan ook een beetje het signaal geven dat uw madam dat hare dagelijkse kost eigenlijk strontemarginaal is, want het mag ook eens iets anders zijn?
Als ge gasten voor de eerste keer uitnodigt dan wilt ge een goeie gastheer zijn en daar hoort wat moeite doen bij. T waren niet allemaal maten van de scouts die leven op fastfood maar ook een gezin met baby. Die apprecieren vast en zeker ook de geste die gedaan werd. Iets wat Mathieuke blijkbaar niet kon.

Anyway, ik ken de context ook niet. Het was blijkbaar een lange dag en iedereen was moe, dan zijn bier en frieten idd wat makkelijker. Maar commentaar hebben op iemand die extra moeite doet is echt zum k*tsen

Als ge gasten voor de eerste keer uitnodigt dan wilt ge een goeie gastheer zijn en daar hoort wat moeite doen bij. T waren niet allemaal maten van de scouts die leven op fastfood maar ook een gezin met baby. Die apprecieren vast en zeker ook de geste die gedaan werd. Iets wat Mathieuke blijkbaar niet kon.

Anyway, ik ken de context ook niet. Het was blijkbaar een lange dag en iedereen was moe, dan zijn bier en frieten idd wat makkelijker. Maar commentaar hebben op iemand die extra moeite doet is echt zum k*tsen
En dan nog. Kaas en wijn. Het is niet dat ge dan een 3 gangen menu bij mekaar moet koken. Da’s letterlijk kaas uit een verpakking halen en op een plank leggen. Als dat al te veel moeite is.

En dan nog. Kaas en wijn. Het is niet dat ge dan een 3 gangen menu bij mekaar moet koken. Da’s letterlijk kaas uit een verpakking halen en op een plank leggen. Als dat al te veel moeite is.
Ik vraag me dan altijd af of ze zo'n kaas en wijnavond ook daarbuiten af en toe es doen of is da nu gewoon omdat het Blind Getrouwd is en da da leuker overkomt? Een kaas en wijnavond klinkt natuurlijk sjieker dan gewoon frieten gaan halen.

Persoonlijk heb ik ook de leukste avonden als da gewoon me maten wat bier drinken is en pizza erbij eten. Hoe informeler hoe beter.

Maar denk dat die kaas- en wijnavond hier ni echt de issue is. Matthieu zit in een situatie dat alles hem begint te irriteren en dan maakt da bijna ni uit wat het is. Was met momenten idd best wel awkward. Zeker dan nog met bezoek die daarop zit te zien ^^

Precies of een kaas en wijn avond zo sjiek is.
Moest het nu alleen met zijn maten zijn snap ik, maar met partners en petit comite doe je toch iets anders als een bak bier en pizza. Of toch zeker als je die bij u thuis uitnodigt, ale iedereen zijn standaard is misschien anders maar toch.

Jolien en Brecht leuk om te zien!
Van Alexander en Fleur jammer dat er geen vonk is, ze passen wel goed samen en pakken tof op beeld.

Mathieu en Isabelle, zo pijnlijk om te zien. Hij stoort zich echt aan haar terwijl zij nog enthousiast alles zit te geven.

Als je dit ziet snap je wel hoe moeilijk en lastig daten is eh. Je mag nog zo goed op papier bij elkaar passen, er nog zo goed uit zien, als de gevoelens er niet zijn werkt het niet. Is niet dat die mensen niet commited zijn om een duurzame relatie uit te bouwen, de gevoelens zijn er simpelweg niet.
Die 2 passen totaal niet samen:unsure:

Da gelach van die Isabelle is zo vermoeiend om naar te kijken, laat staan om mee samen te leven. Ik ben zelf iemand die veel lacht, maar het voelt zo geforceerd van haar. Bedoel, ne stofzuiger in de badkamer voor het scheren was nu ook niet zo grappig :unsure:
Is juist het moment dat je wel eens kan lachen natuurlijk. Weet niet in welke leefwereld jij je begeeft maar zo met de stofzuiger nr de badkamer gaan is toch niet alledaags en zou ook bij mij een glimlach op mn gezicht toveren. Dat je dat zoo uitbundig moet doen is een andere vraag natuurlijk.

Jolien en Brecht leuk om te zien!
Van Alexander en Fleur jammer dat er geen vonk is, ze passen wel goed samen en pakken tof op beeld.
Die 2 da past perfect samen, geef die een paar weken samen zonder de camera's en de druk van hun omgeving en dat komt goed. Misschien niet op lange termijn (das moeilijker te voorspellen, meer andere factoren etc...) maar op zen minst een zeer solide basis om op zen minst te kijken waar het op een aantal maanden naartoe gaat.

Maar nee, de vonken moeten er precies van het eerste moment afspringen :unsure: . Tzal aan mij liggen maar ik snap dat toch allemaal niet goed... is iedereen hier dan ooit in waren coup de foudre stijl van hun sokken geblazen door hun partner de eerste keer dat ze die zagen? :unsure:

Sowieso is heel het concept waanzin: direct een mega trouwfeest, dan een week op elkaars dak zitten en alsof dat alles niet genoeg is gaan de meeste van de koppels dan ook nog langs bij de ouders, hebben ze nen hoop vrienden over de vloer en noem maar op... :help: hoe kan je nu op een deftig manier aan elkaar 'wennen' en op een normale manier de goeie en minder goeie kanten van u partner leren kennen? :unsure:

Meestal zijn de vrouwen kritisch in blind getrouwd maar dit jaar zijn het eerder de mannen. Ne plottwist. :tongue:
In vorige seizoenen waren de twijfelgevallen waar het uiteindelijk misliep heel vaak gemakkelijk in de schoenen van de vrouwen te schuiven maar dat kan je dit jaar inderdaad totaal niet zeggen. Mathieu spant echter wel de kroon, wat een attitude. En die vraagt zich af waarom hij nog single is... "oh teacher, me ME!" :sarcastic:

Kaas en wijn of frieten en pinten, hoe dan ook, stel u niet zo aan kerel. Zeker als ge met volk zit, doe eens normaal zeg.

't Zelfde met die oorring. 'Ik ben teleurgesteld in mezelf'. Ja, kerel, ja, 't is goed.

En in plaats van 'amai, hebt gij serieus nog nooit in een tent geslapen?' kan je ook 'ik zal u eens meepakken met de tent!' als reactie geven als je dat zo belangrijk vindt.

't Is precies constant ne kleinen die z'n gedacht niet krijgt. Blijft dan alleen en doe niet mee met dergelijk programma.

Ja, want dat zal volledig haar bedoeling geweest zijn. Hautain doen met kaas en wijn t.o.v. frieten. Zo is ze wel. De trut.

't Is precies constant ne kleinen die z'n gedacht niet krijgt. Blijft dan alleen en doe niet mee met dergelijk programma.
Wat hij eigenlijk wil is iemand die net zo vrijgevochten is als hijzelf... probleem met die strategie is: die "ideale vrouw" is ook niet bereid tot compromissen omdat ze haar vrijheid niet wil afgeven...

Den Emile komt meer en meer over als ne droogstoppel. Allé ja zo is hij in het echt waarschijnlijk niet maar zo komt het wel over op den TV.
Hij lijkt dit ook te beseffen dat hij niet goed overkomt als ik het korte voorstukje zag van volgende week. Den Emile is aan het bleiten bij Emma die hem troost. :support:

Dat is natuurlijk de enorm druk hé - die camera's zijn niet te onderschatten- dat hebben we vorig jaar ook gezien met Florence.

Die 2 da past perfect samen, geef die een paar weken samen zonder de camera's en de druk van hun omgeving en dat komt goed.
Als ik die twee was zou ik het sowieso nog proberen zonder de camera's en toch gewoon 'ja' zeggen. Effe zonder de camera's en lukt het niet? Pech!

Straks gewoon meteen "neen" zeggen zou een vergissing zijn naar mijn mening. MAAR het is natuurlijk hun beslissing.

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat die eerder een vrouwelijke maat met benefits zoekt dan een vrouw. Want hij wil daar eigenlijk, buiten de benefits, exact hetzelfde mee doen dan met zijn kameraden: bier zuipen, pizza fretten, festivals doen en op een modderplein in een tent slapen.

Lol ne foto die Christophe (ex deelnemer) gepost heeft nadat hij blind getrouwd aan het bekijken was
Zalig toch! :rofl:De max.

F9tsX28XsAAM43Y

Ik vind Fleur en Alexander echt een leuk koppel. Zou heel jammer zijn als ze niet uit de friend-zone geraken.

Mathieu wil precies zijn vrijgezellen leven nog niet opgeven.

Is juist het moment dat je wel eens kan lachen natuurlijk. Weet niet in welke leefwereld jij je begeeft maar zo met de stofzuiger nr de badkamer gaan is toch niet alledaags en zou ook bij mij een glimlach op mn gezicht toveren. Dat je dat zoo uitbundig moet doen is een andere vraag natuurlijk.
Ik doe dat ook wanneer ik mij ga scheren, moet ik niet letten op waar dat allemaal vliegt :unsure:

Mijn vrouw en ik vonden het stofzuiger-moment ook wel hilarisch. Snap de kritiek van haar lachen erop niet zo goed.

Het is precies ook de traditie hier, om elk seizoen bij 1 iemand alles uit te vergroten, om die persoon zo te kunnen neer zetten als onuitstaanbaar irritant :unsure: .

Terug
Bovenaan