Blind Getrouwd 2024

Alle Australische producties zijn veel te lang (zoals The Block, My Kitchen Rules etc). De overheid heeft daar bedacht dat er minimaal 55% verse Australische content op tv moet verschijnen maar da's natuurlijk een dure affaire. En dat moet dan nog kijkers blijven lokken, dus acteerwerk en ensceneren is de oplossing. De andere helft van de aflevering kan idd gevuld worden met herhalingen, previews, reacties, interviews.

Dan mag je nog blij zijn dat wij hier dan nog de "edited" versie krijgen want in Australië duurt dat dubbel zo lang omdat ze een recap doen van alle vorige afleveringen en dan duurt een seizoen tegenwoordig 40 episodes. Het is een kijkmarathon.

Blind getrouwd het vijfde huwelijk..hoe komt het dat niet alle kandidaten gematcht worden?
Ooit eens met één van die kandidates gedate. Ik was benieuwd naar het verloop ha

Ja ik respecteer dat ook maar mensen mogen wel weten dat ze nog samen (en gelukkig) zijn. ;)
Dat is geen echt geheim. Ik denk niet dat ik iets verkeerd doe als ik dat hier even meld.

Voor het overige: "None of my / our Business".
Ik respecteeer je privacy makila. Maar ben je nu nog getrouwd, en hoeveel verdien je nu al weer en hoeveel keer heb je op je Chinese buurvrouw gezeten? :s

Ik weet niet waarover je het hebt. Ik heb (oprecht) nog nooit een Chinese als buurvrouw gehad. Je mixt nu verschillende vrouwen door elkaar.

Zolang mensen mijn naam en addres niet open en bloot ergens posten (zoals op BG) maal ik er niet om.
Ik zou het pas echt vervelend vinden als vreemde mensen mij zouden aanklampen op straat, mijn social media zouden spammen, mij non stop zouden opbellen enzovoorts ..
Zolang je niet effectief lastig gevallen wordt, maakt het eerlijksheidshalve allemaal niet uit.
Je geeft aan dat ze weldegelijk recht hebben op privacy.
Om daarna zelf te definiëren voor hen wat die privacy is en vast te leggen wat mensen eigenlijk van hen mogen weten.

Jouw kijk op privacy is niet hun kijk op privacy. Ik vind het dan ook enorm vreemd dat jij hier dingen komt posten over hun privé-leven ook al geven ze zelf aan niets te willen laten uitlekken.

Terug
Bovenaan