Blind getrouwd 2025

Dan moet je wel toegeven vtm go+ te hebben. We judge....
Schuldig!

Heeft maar 1 reden, en dat zijn de Pfaffs.
Ik vind dat echt ontspannende tv. Eens ik ze allemaal heb gezien vliegt het wel weer buiten. ;)
De docu van Bart De Pauw en geen lange reclames bij blind getrouwd wel mooi meegenomen. :)

Ian werkt toch wel serieus op de zenuwen. Heel veel noten op zijne zang. :) Ook veel te fel. “Da gaan we nie doen”. Gelukkig laat Maite haar niet doen. Heeft hem duidelijk op zijn plek gezet na dat wandelingetje met de hond die wel heel bizar urineert. :)

Paulien ook, met haar drama omdat er niet na 10 seconden antwoord krijgt op haar sms’en.
In het vervolg zetten we spoilers! Deze is nog gratis, de volgende niet meer.

Ian heeft een trauma overgehouden aan die beet en met zijn persoonlijkheid erbij is het echt wel nodig dat hij hier met iemand over kan praten om dat op te lossen voor zichzelf. En niet zo'n prulexpert...

Ian heeft een trauma overgehouden aan die beet en met zijn persoonlijkheid erbij is het echt wel nodig dat hij hier met iemand over kan praten om dat op te lossen voor zichzelf. En niet zo'n prulexpert...
Yes, ik denk dat een trollend forumlid hier hem heel goed zou kunnen helpen :-D

Wat zegt die Ian nu?!?

Ik dacht dat het slim zou zijn van Ian om op dat weekend de belangrijkste zaken te bespreken zodat niemand met vragen en twijfels zou blijven zitten.
...en dan komt hem met zoiets af.
Ik begrijp zelf niet wat hij wou zeggen. Was er nu echt niets waarin ze als koppel gegroeid zijn?
Ik hoop dat Maite nee zegt. Die gast is hopeloos.

Die Ian is altijd de alfa op scherm, maar buiten de camera’s is hij zo bèta als hij groot is. Iedere keer “dat gaan we niet doen” “die hond komt er niet in” en dan het volgende beeld van de dag erna: “ we gaan Bailey eens mee nemen naar zee” :wallbash::laugh:

Tegen dat je haar geduld op krijgt moet je echt al ferm je best doen denk ik en maar goed ook dat ze niet over haar laat lopen, ik denk dat hij buiten beeld eens goed op zijn plek gezet wordt door haar.

Laatst bewerkt:
Die Ian is altijd de alpha op scherm, maar buiten de camera’s is hij zo bèta als hij groot is. Iedere keer “dat gaan we niet doen” “die hond komt er niet in” en dan het volgende beeld van de dag erna: “ we gaan Bailey eens mee nemen naar zee”
Het is een militair, hij moet het beeld van alfa-mannetje hoog houden voor zijn collega's in het leger.

Die Paulien heeft er dus echt een therapeut bij gevraagd omdat Kim niet snel genoeg op haar sms'en antwoord terwijl ze aan het werken is. Uw verlangens en gevoelens communiceren is ongetwijfeld nuttig, maar er komt ook een punt waarop dat navelstaren een toxisch gehalte krijgt.

Pronostiek:
Ian en Maité: getrouwd blijven
Vooral omdat ik oprecht denk dat de makers het met opzet laten lijken alsof er veel twijfel is. Maité heeft het geduld van een heilige en toch zelf ook van die rare kantjes net als Ian. Hij aan de andere kant vindt dat net leuk aan haar omdat hij zich niet alleen raar voelt over zichzelf. Ook denk ik dat Maité hem echt wel graag ziet net omwille van die rare quirks van hem. Logisch dat het wel eens op en af gaat maar hoe ze aan het wandelen waren op strand leek het alsof ze al jaren getrouwd zijn.

Leander en Ellen: Uit elkaar maar wel daten om mss later opnieuw te proberen
Zij kan moeilijk om met z'n enthousiasme en energie. Hij aan de andere kant beseft soms niet dat hij dat ook voor een stuk moet proberen te temperen. Omgekeerd, zij stelt zich niet open tegenover hem en heeft ook niet echt de intentie daarvoor getoond dus sluit ze zich te veel af. Hij zal blijven duwen, zij zal blijven wegtrekken dus wat meer casual zal hen misschien goed doen.

Paulien en Kim: Uit elkaar
Die Paulien heeft waaayyy too many issues. Hoezo berichten en ik verwacht instant een reactie terug? Je speelt dan een spelletje waarbij je je partner iets laat uitvoeren omdat je "gewonnen" hebt en dan stop je instant juist omdat je "gewonnen" hebt. Dat was echt niet ok. Als je een spelletje wil spelen dan gaat dat in beide richtingen. Kim stond erbij als een geslagen hond die gewoon wat wou spelen en Paulien blokte dat volledig af.

De laatste afleveringen hebben een iets ander schema:
- maandag 22 december: beslissingsmoment Paulien en Kim
- maandag 29 december: beslissingsmoment Ian en Maité en Leander en Ellen

Het is wat lastig inschatten hoe het zit tussen de koppels omdat VTM de momenten toont die de kijker het meest juicy zou vinden. Ikzelf geef de 3 koppels een kans maar ze willen allemaal werken aan hun issues (of wat VTM wat heeft uitvergroot als issue).

Ian toch een volslagen idioot.
Profileerde zich als een onzeker ventje maar is volgens mij er zeer dominante partner als je niet oppast.

Ian toch een volslagen idioot.
Profileerde zich als een onzeker ventje maar is volgens mij er zeer dominante partner als je niet oppast.
Veel dominante partners zijn zeer onzeker. Door zich dominant op te stellen naar de partner proberen ze hun onzekerheid te verbergen of te compenseren. Maité zal sterk in haar schoenen moeten staan en hem op tijd op zijn plaats zetten. Partners die zich in zo'n relaties te hard laten doen lopen het risico om op termijn regelmatig met hun hoofd tegen de deur te lopen.

Sluit me daarbij aan. Hij wordt overal nu door het slijk gehaald, vooral in comment secties op fb, maar ik zou liever hem als partner hebben dan een Paulien in manvorm. Hij draait altijd wel bij uiteindelijk, ook al is het met veel tamtam, en hij drukt zich soms heel onhandig uit zoals gisteren.... Maar uiteindelijk weet je bij zo iemand beter wat je eraan hebt en zeker als je hem de ruimte geeft om efkes na te denken en het te laten bekoelen, dan bij iemand die continu zit te gaslighten.

Terug
Bovenaan