Blind getrouwd 2025

Ian & Maïté: amai, dat zit daar helemaal goed. Zij is heel attent om hem af en toe wat complimenten te geven over zijn uiterlijk waar hij zo onzeker over is en hij heeft het moeilijk om zijn GSM af te geven omdat hij voor zijn werk doorgaans bereikbaar is maar hij doet het dan alsnog voor Maïté. Communicatie lijkt me daar ook goed te zitten.
Verrassing van de eeuw dit. Toen we die gast zagen aan het eind van de aflevering, was het eerste idee 'o nee'. Gecombineerd met het feit dat zij er dan nog wel ok uit zag.

Maar hij blijkt een vrij vlotte warme gast te zijn, en zij lijkt direct onder de indruk van zijn helicopter en leger toestanden.
Dus dat kan hopelijk wel leuk uitdraaien voor beiden 🙂

Verrassing van de eeuw dit. Toen we die gast zagen aan het eind van de aflevering, was het eerste idee 'o nee'. Gecombineerd met het feit dat zij er dan nog wel ok uit zag.

Maar hij blijkt een vrij vlotte warme gast te zijn, en zij lijkt direct onder de indruk van zijn helicopter en leger toestanden.
Dus dat kan hopelijk wel leuk uitdraaien voor beiden 🙂
Maité wil echt ne vent he. Ze is er (in tegenstelling tot Sien) helemaal klaar voor. En Ian lijkt mij zo ne echte teddy knuffelbeer. Allé ja zo komt hij toch over. Hij ziet er uit als ne stoere bink met een klein hartje.

Wat nog niet wil zeggen dat het zal lukken maar het kan wel ..

Verrassing van de eeuw dit.
Ik krijg er Stijn en Nuria vibes van ..

Maïté gooit er ook gewoon alles uit. Al haar gevoelens en zorgen. Direct bespreekbaar.
Dat helpt wel op gebied van communicatie als je die remmingen niet hebt.

Dat van Leander en zijn ex vond ik wat geframed door de productie. Ik geloof niet dat Ellen daar nadien nog iets van gemaakt heeft.
Wat is nu ook het verschil tussen 5 jaar met iemand samen wonen of 5 jaar getrouwd zijn? Er zijn geen kinderen.
Ze zijn zelf blind getrouwd...
Ik zou het eerder erg vinden als je de voorbije 5 jaar met 10 vrouwen hebt samengewoond.

Vond dat ook. Ze had zelf aan dat het wel binnen kwam, maar dat het haar verder eigenlijk niks uitmaakte. Maar ja, ze moeten met iets het programma gevuld krijgen :unsure:

Aan zowat alles wat hij daar zei en de manier waarop, voelde je direct dat dat waarschijnlijk nogal een simpelaar was.
En ik vermoed dat zij dat ook vreesde, en heel snel bevestigd zag tijdens de volgende ontmoetingen.

Maar je moet toch toegeven dat Sien het wel heel snel liet afweten als je tijdens een geblinddoekte eerste kennismaking al zo koel reageert?
Je hebt elkaar nog niet eens gezien en trekt al conclusies. Dat is ieders recht natuurlijk, maar wel heel flauw als je meedoet met een programma als blind getrouwd.

Ik vind Ziggy in wat hij zegt net heel verstandig en matuur en ook emotioneel intelligent overkomen. Wat ne kerel.
Zij vindt hem duidelijk te plattekes, terwijl die gast meer diepgang heeft dan haar.

Sien moet geen relatie hoe ze aan het vertellen is. Lijkt me iemand die de druk voelt van de maatschappelijke verwachtingen als in gesettled zijn op uw 30ste.

Ik vind Ziggy in wat hij zegt net heel verstandig en matuur en ook emotioneel intelligent overkomen. Wat ne kerel.
Wel ja, smaken verschillen zeker 😄

Maité en Ziggy zouden misschien beter passen.
Al is die Ian wss wel een juistere keuze voor haar. Ze moet er natuurlijk wel seks mee hebben ook...

Ziggy is trouwens blijkbaar een nickname voor Siegfried of Sigmund.
Nu, als 1 van zijn ouders Duitse roots heeft, dan is dat toch al een pluspunt.
Want uw zoon zonder reden Ziggy noemen is anders wel redelijk strafbaar.

Aan zowat alles wat hij daar zei en de manier waarop, voelde je direct dat dat waarschijnlijk nogal een simpelaar was.
Sien is anders ook niet bepaald het grootste licht. Die straalt één en al schone schijn, leegheid en "ik ben hier om socials-volgers te sprokkelen" uit.
Zij vindt hem duidelijk te plattekes, terwijl die gast meer diepgang heeft dan haar.
Tis duidelijk niet de vent van de diepgaande gesprekken maar hij lijkt idd emotioneel intelligenter dan haar en doet tenminste wel een poging om heel dat experiment te doen slagen.

Maité en Ziggy zouden misschien beter passen.
Al is die Ian wss wel een juistere keuze voor haar. Ze moet er natuurlijk wel seks mee hebben ook...
Als ik het voorstukje van volgende week bekijk komt dat laatste wel in orde tussen die twee hoor.

Ian: Ik zou heel graag uit bed komen, maar ik zit met een mannendingske’, klinkt het tegen de cameraploeg. :rofl:
Dat is toch echt ne zalige pé.

In tegenstelling tot iemand als blonde jonge slanke hete Sien die weet dat ze op elk uur van de dag wel een date kan vinden.
Zeker waar maar waarom schrijft ze zich in voor zo'n programma? Ziggy maakt geen schijn van kans bij Sien, zijn kans om iemand te vinden is er ook aan.

Sien is anders ook niet bepaald het grootste licht. Die straalt één en al schone schijn, leegheid en "ik ben hier om socials-volgers te sprokkelen" uit.
Maar dat is irrelevant want Ziggy vond dat duidelijk niet? Aangezien hij wel geïnteresseerd was in meer lichamelijk contact, beter leren kennen etc.
Waarom is hij trouwens emotioneel intelligenter? 🙂
Zeker waar maar waarom schrijft ze zich in voor zo'n programma? Ziggy maakt geen schijn van kans bij Sien, zijn kans om iemand te vinden is er ook aan.
Het is toch haar schuld niet dat ze haar iemand voorschotelen die haar blijkbaar langs geen kanten ligt?

Als ik het voorstukje van volgende week bekijk komt dat laatste wel in orde tussen die twee hoor.

Ian: Ik zou heel graag uit bed komen, maar ik zit met een mannendingske’, klinkt het tegen de cameraploeg. :rofl:
Dat is toch echt ne zalige pé.
Gezonde knaap, dat is duidelijk. Nu goed, morning wood is een normale zaak hé. Alleen een beetje gênant om daarmee op TV te komen.

Die volgers dat weet ik niet, maar straalt een beetje een stereotyp schminkdoos beeld uit vind ik. Veel uiterlijk vertoon lijkt me (allez een week geen "mails doen" dat gaat niet in de verkoop van graafmachines omdat je zo belangrijk bent?).Nog wat uitspraken genre "work hard play hard" en het is compleet.

Nu, als dat geen probleem is, is ze mits misschien wat meer enthousiasme een aantrekkelijke vrouw uiteindelijk, het zal gewoon geen ideale match zijn. Ik kan me inbeelden dat met zo'n instelling een "simpele" staalarbeider misschien wat tegenvalt, terwijl een persoon met een sales-functie en wat meer vertoon meer haar ding is.

Laatst bewerkt:
nee (quasi) niemand is onmisbaar/onvervangbaar, maar ze geeft wel een beetje de indruk dat ze zélf denkt van wel. Het verstand komt met de jaren zeker..?

Terug
Bovenaan