Blind getrouwd 2025

ilgonwe

Well-known member
10 jaar Blind Getrouwd, dat noemen ze een tinnen huwelijk! VTM viert dit jubileumseizoen met een hoop nieuwigheden en twists. Voor het eerst zien de bruiden en bruidegoms-to-be elkaar al vóór hun trouwdag. Geblinddoekt weliswaar. Een vraag stellen, voelen of ruiken: het mag. Maar wel maar voor héél even. Na hun jawoord wisselen de deelnemers ervaringen en gossip uit tijdens enkele dinner parties. En daarna duiken de koppels niet het bed, maar de sofa in, voor een follow-up gesprek met de andere koppels front row. Het recept voor happily ever after? Of voor een scheiding na 6 weken?

Die gimmick met de blinddoek is er enkel om er nog meer afleveringen uit te puren. Er waren toch enkele slaapverwekkende afleveringen bij terwijl ze met de voeten zaten te slepen vorig seizoen om hun zendschema op te vullen.

Lol. Dinner parties. Volgieten met drank en smullen van drama? Ze proberen hier vanalles wat om er een nieuwe draai aan te geven, dat is toch mijn indruk.

MAFS Australia is uiteraard spannender maar tegelijk ook véél en véél te lang uitgesponnen. Ik denk dat ze met gemak de helft van de afleveringen (of méér?) kunnen wegsnijden.

Ik denk dat de eerste aflevering pas later in september op het scherm komt, als alle andere herfstprogrammering gestart is kunnen ze meer aandacht krijgen met interviews in HLN, Humo, Dag Allemaal, Flair, Libelle.

Ik denk dat de eerste aflevering pas later in september op het scherm komt
Morgen aldus.

In dat voorstukje ivm Sien: Ik gokte op het eerste zicht dat ze iets in de modewereld zou doen.
Schijn bedriegt. Ze is verkoopster van graafmachines. :tongue:

Ze gaan er ook in "sneltempo" door, het zijn nu 2 afleveringen per week op maandag en woensdag zodat ze tegen het kerstseizoen zouden eindigen.

Ik denk dat ze de snedige opmerkingen van Goedele Liekens in de verf zullen zetten om het vergetelijke zweverige van Ingeborg te vervangen maar of dat de bruidstaart van 10 jaar oud spice zal brengen, we zullen het zien.

Het oude team is gedumpt voor 3 nieuwe experts waaronder Goedele. Frances Lefebure vervangt Ingeborg. Ik betwijfel dat dat de oplossing is om terug 1 miljoen kijkers te gaan halen, het tv-publiek is gewoon anders (en vooral kleiner).

Ik vermoed dat de kandidaten zich bij de dinnerparties niet volgooien met bier en wijn om dan ambras te maken aan tafel, zoals dat gebeurt in Australië (en waarvoor iedereen kijkt, geef maar toe).

Ik vermoed dat de kandidaten zich bij de dinnerparties niet volgooien met bier en wijn om dan ambras te maken aan tafel, zoals dat gebeurt in Australië (en waarvoor iedereen kijkt, geef maar toe).
Dan zijn ze mij wel kwijt, als ze er van die waardeloze sensatie tv van maken.

Alvast sceptisch over de nieuwe format. Gaat het programma niet ten goede komen imo.

Als ik de korte beschrijvingen in de tv-gids bekijk trouwt er dit seizoen maar 1 koppel per aflevering, dus we zijn daarmee 4 afleveringen (en twee weken) zoet. Mss denkt VTM dat de kijkers het liefst het trouwmoment zien.

Ik verwacht weinig van die dinner parties, de vorige seizoenen hebben ze de koppels ook al dichter bij elkaar gezet en daar kwam enkel wat small talk uit. Ik vrees dat het vooral een manier is om flashbacks erin te zetten zodat ze geen nieuw materiaal moeten draaien om de zendtijd op te vullen. Vorig seizoen waren er momenten dat je ze in de zetel zag zitten en er gebeurde gewoon niks, dat kunnen ze met die dinner parties wat oplossen door de actievere momenten nog eens te herhalen (als kijker heb je er weinig aan als het al de week erna is, dat ben je nog niet vergeten).

Als ik de korte beschrijvingen in de tv-gids bekijk trouwt er dit seizoen maar 1 koppel per aflevering, dus we zijn daarmee 4 afleveringen (en twee weken) zoet. Mss denkt VTM dat de kijkers het liefst het trouwmoment zien.

Ik verwacht weinig van die dinner parties, de vorige seizoenen hebben ze de koppels ook al dichter bij elkaar gezet en daar kwam enkel wat small talk uit. Ik vrees dat het vooral een manier is om flashbacks erin te zetten zodat ze geen nieuw materiaal moeten draaien om de zendtijd op te vullen. Vorig seizoen waren er momenten dat je ze in de zetel zag zitten en er gebeurde gewoon niks, dat kunnen ze met die dinner parties wat oplossen door de actievere momenten nog eens te herhalen (als kijker heb je er weinig aan als het al de week erna is, dat ben je nog niet vergeten).
Het trouwmoment tot daar aan toe, maar heel die aansleep tot het trouwmoment mogen ze toch wel inkorten. Al snap ik wel dat ze wat introductietijd nodig hebben om de koppels voor te stellen.

"Maak kennis met de familie" is volledig geschrapt met dat blinddoekmoment. Zou leuk geweest zijn om de toekomstige gaandeweg te ontdekken.

Het trouwen is precies even "lang" als andere seizoenen maar gewoon verdeeld over de afleveringen (te zien via VTM Go waar je niet het extra uur reclame erbij moet pakken van de zender).

Ziggy wat een zalige kerel. Sterke persoonlijkheid, en toch is t nu al omzeep met zijn blonde. Die gaat het nooit een kans geven. Zo koud en hard maat, e-mail sturen 5 minuten voor haar trouwfeest. Voor het altaar leek het ook eerder op een ondervraging.
Ziggy gaat de vrouwen na dit seizoen voor het uitkiezen hebben.

Laatst bewerkt:
Paardrijmeisje gonna paardrijmeisje. Zonde voor Ziggy want dat is een prima kerel op basis van wat we zien.

Niet dat die Sien een slechte is, maar lijkt me een zeer sterk karakter die wel haar zin moet hebben.

Terug
Bovenaan