GETHEZ
Well-known member
Er was nog een hondje in beeld. Een trend in the making?Ja, smijt dienen hond maar opzij![]()

Wel muziek van Ennio Morricone. Kan wat mij betreft alvast niet stuk gaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was nog een hondje in beeld. Een trend in the making?Ja, smijt dienen hond maar opzij![]()

You jinxed it! Besluit: Ze zijn vandaag de dag aldus nog steeds een koppelZiggy wat een zalige kerel. Sterke persoonlijkheid, en toch is t nu al omzeep met zijn blonde. Die gaat het nooit een kans geven.

Slechte relatie achter de rug waardoor ze haar muren fel omhoog heeft getrokken. Ik hoop dat Ziggy een sloophamer heeft. Ik snap wel dat mensen muren bouwen maar er moet ook een besef zijn dat je pas een relatie kan starten als je die ook wil afbouwen.Sien die op weg naar de trouw nog rap ne mail voor het werk stuurt...euhm?!
Dat ge dat zelfs maar meeneemt naar uw trouw.
Wel een mega afstandelijke in die eerste aflevering

Ze was toch erg positief over hare Ziggy hé? Het is ook niet zo dat ze hem asap afkeurde of ze kritiek had op hem (in tegendeel) Het zal er inderdaad op aankomen of ze zich gaat durven opstellen of niet en hoe Ziggy hier mee omgaat.Zal vooral afhangen van hoeveel tijd ze de komende weken samen wil spenderen. Als dat wél positief is, dan is die opgetrokken muur niet per sé een groot probleem.

Mijn beste vriend is van Itegem en zijn vrouw is van Ursel. Beiden hadden ook gewoon werk. Hij is uiteindelijk naar daar verhuisd en is van job veranderd. En dat is verder dan de afstand van Tremelo naar Ertvelde.Die Sien is van Tremelo en Ziggy van Ertvelde.
Sien heeft paarden en is daar zot van.
1 + 1 = no fucking way dat er iets van komt tenzij dat Ziggy zich bekeert tot het cowboyhood en naar daar verhuist.
Naar mijn mening zou er een harde voorwaarde moeten zijn dat je enkel koppelt als ze aan dezelfde kant van Brussel wonen.
Het is al moeilijk genoeg zonder die afstand.

Stichting Stal Ziggytenzij dat Ziggy zich bekeert tot het cowboyhood en naar daar verhuist.
Het is een kutverbinding, want je moet via de ring van Antwerpen. Gegarandeerd 2u onderweg, enkele rit. Langeafstandsrelaties kunnen wel werken en vroeg of laat zal de ene verhuizen (en ik twijfel dat het Sien wordt aangezien die paarden heeft). Dus dat is echt wel een ingrijpende aanpassing, zeker in België waar iedereen nogal honkvast is en liever urenlang in de file staat dan te verhuizen.Die Sien is van Tremelo en Ziggy van Ertvelde.
Sien heeft paarden en is daar zot van.
1 + 1 = no fucking way dat er iets van komt tenzij dat Ziggy zich bekeert tot het cowboyhood en naar daar verhuist.
Naar mijn mening zou er een harde voorwaarde moeten zijn dat je enkel koppelt als ze aan dezelfde kant van Brussel wonen.
Het is al moeilijk genoeg zonder die afstand.
Paarden zijn een rode vlag als je niet in paardenkringen zit. Paardenmensen zijn ... speciaal. Er bestaan wel uitzonderingen, maar als Ziggy niet even fanatiek into paarden wordt als Sien is dat mogelijk een grotere uitdaging dan de ring van Antwerpen.Wat is dat met het oordelen op basis van paarden?
Alles is mogelijk maar het is weer 1 extra drempel die er niet moet zijn.Mijn beste vriend is van Heist en zijn vrouw is van Ursel. Beiden hadden ook gewoon werk. Hij is uiteindelijk naar daar verhuisd en is van job veranderd.
En in blind getrouwd? Thomas en Karlien. Vroeg of laat gaat 1 van die 2 ook dan zijn of haar job moeten inruilen hé.
Als je het echt wil dan kan er veel. Maar inderdaad als de afstand echt groot is dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Het zijn een hoop stereotypen op een hoop maar ja, het zijn stereotypen voor een reden zeker. Ik weet nog hoe een goede vriend eens aan het zuchten was tegen mij want een van zijn vrienden van het middelbaar ging naar de kanten van Leuven verhuizen (van Noord-Westrand Brussel). Dat was wel 35 min rijden hé, hij ging die nooit meer zien...Het is een kutverbinding, want je moet via de ring van Antwerpen. Gegarandeerd 2u onderweg, enkele rit. Langeafstandsrelaties kunnen wel werken en vroeg of laat zal de ene verhuizen (en ik twijfel dat het Sien wordt aangezien die paarden heeft). Dus dat is echt wel een ingrijpende aanpassing, zeker in België waar iedereen nogal honkvast is en liever urenlang in de file staat dan te verhuizen.
Paarden zijn een rode vlag als je niet in paardenkringen zit. Paardenmensen zijn ... speciaal. Er bestaan wel uitzonderingen, maar als Ziggy niet even fanatiek into paarden wordt als Sien is dat mogelijk een grotere uitdaging dan de ring van Antwerpen.
Maar uitdagingen zijn er om gechallenged te worden. Wie weet wordt dat nog een sprookjeshuwelijk.
Goh, ik ken twee "paardenmeisjes" en een is getrouwd met een "paardenjongen", er stond een paard op de huwelijksfoto, ze kweken paarden, enz. Paarden zijn zowat hun leven dus. Een ander koppel, daar is de man zowat geconverteerd en gaat die mee op stap naar al de wedstrijden en events. Het is doorgaans ook wel niet zo eenvoudig de zorg voor een (groot) dier te combineren met flexibiliteit natuurlijk.Ik ken héél veel paardenmensen met allemaal een normale relatie en een normaal leven. Waar partners ook niet helemaal into paarden moeten zijn. Zoals bij mezelf toevallig.
Zo kan je ook stellen dat een relatie met een BG-er een rode vlag is, hier zit ook nogal speciaal volk he... Maar het is nergens op gebaseerd, behalve losse indrukken hier en daar. Je kan het ook omdraaien en misschien als conclusie trekken dat de mannen die er niet in slagen om een relatie te behouden met een "paardenmeisje" te controlerend zijn en niet kunnen hebben dat hun partner een eigen leven heeft...?
Ik geef toe dat ik me schuldig maak aan hyperbolisch denken wat paardenmensen betreft. Deels ingegeven door mijn vrouw die tot hiertoe enkel slechte ervaringen heeft met "paardenmensen".Maar zo zijn er toch nog dingen? Is een partner die al kinderen heeft ook bijvoorbeeld een red flag? Er zijn ook mensen die een zeer veeleisende job hebben bijvoorbeeld. Is dat dan ook een red flag?
Dat het misschien wat extra denkwerk vraagt, die paarden, kan ik aannemen, maar het een red flag noemen is gewoon overdreven. Dan link je het eerder aan de persoonlijkheid van de dame in kwestie.