Blind getrouwd 2025

Klopt, maar voor even kan je dat er wel voor over hebben.
Mijn vriendin en ik zijn 6 jaar samen. Zij van de kust, ik van de Kempen.
Na 2,5 jaar zijn we gaan samenwonen in West-Vlaanderen. Als het écht goed zit in je relatie speelt afstand geen rol maar je moet er wel iets voor over hebben.
Ik ken Ellen en ze heeft een uitgebreide vriendengroep geworteld in Turnhout/Ravels. Ze hecht veel belang aan blijvend contact met hen. Ik zie ze nog wel richting Antwerpen verhuizen.

Ik ken Ellen en ze heeft een uitgebreide vriendengroep geworteld in Turnhout/Ravels. Ze hecht veel belang aan blijvend contact met hen. Ik zie ze nog wel richting Antwerpen verhuizen.
Als ze verhuizen naar de rechterkant van Antwerpen (Ranst ofzo) valt die afstand nog wel te doen (halfuurtje naar Oud-Turnhout), al is die tunnel richting Oost-Vlaanderen echt geen cadeau als ze later een gezin zouden stichten en oma & opa Lochristi willen eens op de kleine passen ... wie weet zijn de verkeersproblemen tegen dan een stuk verbeterd maar daar vrees ik wat voor.

Ik meen me te herinneren uit een vorig seizoen dat de kandidaten in de vragenlijst sowieso de vraag krijgen of ze bereid zouden zijn te verhuizen voor hun partner. Dus allicht ziet hij dat wel zitten voor de juiste persoon.
In de eerste aflevering waren er flarden van de vragenlijsten en daar stond een omcirkeld deel in van vlaanderen.
Dus sowieso iets dat ze zelf kunnen aangeven tot welke regio ze willen gaan.

Gisteren pas gezien was dit een herhaling van de aflevering op maandag?
Anyway de 2 vrouwen konden niet van elkaar afblijven, wat een verschil tussen de andere (hetero)koppels.
Die Sien snap niet waarom die meedoeg. Ik zie echt 0 interesse in haar noch voor haar man noch voor het huwelijk krijg echt een 0 interesse van haar.

Anyway de 2 vrouwen konden niet van elkaar afblijven, wat een verschil tussen de andere (hetero)koppels.
Die Sien snap niet waarom die meedoeg. Ik zie echt 0 interesse in haar noch voor haar man noch voor het huwelijk krijg echt een 0 interesse van haar.
Nope, nieuwe aflevering dus twee keer per week.

Die Ellen en Leander zijn kei tof. Ik hoop dat het lukt.
Kim en Paulien. Gevaarlijk. We hebben nog zo een koppel gehad dat te snel ging.

Aflevering 3 reeds gezien via VTM Go+ en Leander geeft aan bereid te zijn om te verhuizen indien het goed zit. Als freelance IT consultant zal dat mogelijk makkelijker zijn dan in een andere job.

Dat zijn wel twee uitersten. Niet iedereen staat te springen om zich meteen bloot te stellen en de andere binnen te draaien vanaf de eerste seconde en als je een slechte relatie achter de rug hebt is het niet onbegrijpelijk dat je je niet meteen wil openstellen. Ze komt me wel over als een stijve hark en Ziggy zal nog moeite mogen doen om door dat pantser heen te geraken. Je zou van haar kant wel kunnen hopen op een eerlijke deelname, want je komt tweemaal per week op TV voor honderdduizenden mensen en je hebt ook nog eens een partner aan wie je gekoppeld bent.

Die Ellen en Leander zijn kei tof. Ik hoop dat het lukt.
Kim en Paulien. Gevaarlijk. We hebben nog zo een koppel gehad dat te snel ging.
Een gokje

* Kim en Paulien = Ze blijven misschien in eerste instantie wel samen maar niet voor eeuwig
* Leander verhuist en trekt in bij Ellen, ze blijven samen. Voor Leander (zijn job is ideaal daarvoor) is het inderdaad niet zo moeilijk om te verhuizen en 1:15 is NIET onoverkomelijk om nog dikwijls uw familie te zien hé. Dat is gewoon buiten de 'spits' naar daar rijden.

* Ian en Maité = Dat is de nieuwe Stijn en Nuria. Maar of dat het deze keer lukt? Neen.
* Sien en Jiggy = Elk spierreke in mijn lichaam zegt dat dit NOOIT kan lukken, maar het blijft TV, dus ik denk in praktijk eerder 50/50.

Op het einde van die fotoshoot had ziggy er ook echt wel genoeg van als je zijn gezicht bekeek, en groot gelijk.
Dat je niet moet staan muilen zoals de meisjes tot daar toe, maar eens wat dichter bij elkaar of elkaar in de ogen kijken, als dat al niet kan.
Maar blijven zagen dat het niets voor haar is met een gezicht tot op de grond.
Ik had in ziggy zijn plaats ook al bijna de moed verloren.

Op het einde van die fotoshoot had ziggy er ook echt wel genoeg van als je zijn gezicht bekeek, en groot gelijk.
Dat je niet moet staan muilen zoals de meisjes tot daar toe, maar eens wat dichter bij elkaar of elkaar in de ogen kijken, als dat al niet kan.
Maar blijven zagen dat het niets voor haar is met een gezicht tot op de grond.
Ik had in ziggy zijn plaats ook al bijna de moed verloren.
Die fotograaf verdient sowieso opslag als je daar iets deftigs van kan maken als trouwfoto. Je hebt nog meer tijd om een bliksem te fotograferen dan de miliseconde dat zij een lach op haar gezicht had.

Deel 2 aan het kijken, en de 2 minetten verliezen alvast geen tijd met het consumeren vh huwelijk
Dat ziet er ook zo een koppel uit dat hadden ze elkaar buiten dit programma toevallig ergens op café leren kennen, die hadden ook gewoon liggen smossen en (tijdelijk?) een koppel geweest.

Lees: dat wil nog niet zeggen dat ze samenblijven hé. Maar de chemie is er wel.

Die fotograaf verdient sowieso opslag als je daar iets deftigs van kan maken als trouwfoto. Je hebt nog meer tijd om een bliksem te fotograferen dan de miliseconde dat zij een lach op haar gezicht had.
Lang leve de burstmodus van een camera, waarmee je zelfs de meest verstijfde plank op een onbewaakt moment fraai kan vastleggen.

De lgbtq vijver is natuurlijk significant kleiner.
Als je dan gekoppeld wordt aan iemand waar je fysiek en emotioneel direct een connectie hebt zijn de drempels snel de grond in gestampt.
In tegenstelling tot iemand als blonde jonge slanke hete Sien die weet dat ze op elk uur van de dag wel een date kan vinden. Dan ga je sneller denken "maar wie kom ik morgen misschien wel tegen ".

Bevestiging van het cliché dat LGBTQ'ers promiscuër zijn dan hetero's.
Neen. Gewoon al hoe ze waren in de vorige aflevering, een paar seizoenen geleden waren toch die candice en merijn ook op hun huwelijksreis bezig aan de consumatie van het huwelijk.

Wel sloebers, die blind getrouwd makers, om er een paardenmeisje in te steken. Lezen die hier stiekem mee in het datingtopic?
"Ik ben al heel lang alleen, al zeker anderhalf jaar" :ROFLMAO: You know nothing misses. Met haar checklijstje zal anderhalf jaar peanuts zijn.

Terug
Bovenaan