Blind getrouwd 2025

Ik zal vrouwen als Ellen niet begrijpen. Ze was samen met Metejoor en was dat dan een alfaman?

Oké, soms is dát er niet terwijl alle criteria wel aangevinkt kunnen worden. Verliefdheid is iets wat we allemaal willen voelen, maar het lijkt me dat niet iedereen het zal ervaren en zich settelt met een compromis of echt levenslang vrijgezel :unsure:.

Ze zegt dat ja, maar er is letterlijk niets in al die uitzendingen waaruit blijkt dat ze hem effectief een faire kans heeft gegeven of zich heeft opengesteld.

Alleszins wel een ENORM verschil qua persoonlijkheden tussen 2 vrouwen in deze reeks, namelijk Maité en Sien. De ene supervolwassen, heel veel EQ en enorm mooi persoon, en de ander enkel maar met zichzelf bezig.

Er wordt vaak gezegd dat in realityreeksen er enkel maar gebasht wordt op de vrouwen, maar deze jaargang heeft toch aangetoond dat je er als vrouw ook gewoon fantastisch positief kan uitkomen. Elke aflevering met open mond gekeken naar wat een mooi persoon die Maité toch wel is!
behalve dan dat ze er mee naar bed is geweest, na het programma terug is gaan samenwonen en dat ze lachte om al zijn domme grappen, dat ze meermaals door de Kennedytunnel reed en dat ze zijn hond adoreerde deed ze inderdaad geen moeite

behalve dan dat ze er mee naar bed is geweest, na het programma terug is gaan samenwonen en dat ze lachte om al zijn domme grappen, dat ze meermaals door de Kennedytunnel reed en dat ze zijn hond adoreerde deed ze inderdaad geen moeite
Ik denk dat je wat namen door elkaar haalt. Jii hebt het over Ellen, het is Sien die niet al te veel moeite deed.

Ellen zou vast liever Andrew Tate naast zich hebben. We hebben onlangs gezien hoe alfa die is.

Leander lijkt in niets (buiten dat hij niet gewoon toegeeft verliefd te zijn) een onzeker persoon. De kerel wil iets en is vaak gewoon content en heeft brede interesses. Ellen lijkt gewoon wat issues te hebben zoals bv rond dat missen, alsof ze gevoelens niet wegduwt door een low key trauma.

Ellen wilt dus liever een Alfaman met losse handjes die haar bij de keel grijpt. Een soort Jelle Van Damme dus?

Ik zal vrouwen als Ellen niet begrijpen. Ze was samen met Metejoor en was dat dan een alfaman?

Oké, soms is dát er niet terwijl alle criteria wel aangevinkt kunnen worden. Verliefdheid is iets wat we allemaal willen voelen, maar het lijkt me dat niet iedereen het zal ervaren en zich settelt met een compromis of echt levenslang vrijgezel :unsure:.

Het lijkt me nu niet dat Metejoor het meest alfamannetje is van België..
Ben benieuwd naar die roddelblaadjes binnen X aantal maanden voor verhalen van Ellen en Ziggy :P

Ian was zo grappig, is gegaan van “da gaan we nie doen.” naar een andere job, hond in de zetel en kleren die passen bij een man met zo een hondje 😂. Aja en weggaan uit Lille gingen we ook niet doen maar je voelt de bui al hangen.

Ian was zo grappig, is gegaan van “da gaan we nie doen.” naar een andere job, hond in de zetel en kleren die passen bij een man met zo een hondje 😂. Aja en weggaan uit Lille gingen we ook niet doen maar je voelt de bui al hangen.
Ge ziet wat een vrouw met een man kan doen hé.

Ellen zou vast liever Andrew Tate naast zich hebben. We hebben onlangs gezien hoe alfa die is.

Leander lijkt in niets (buiten dat hij niet gewoon toegeeft verliefd te zijn) een onzeker persoon. De kerel wil iets en is vaak gewoon content en heeft brede interesses. Ellen lijkt gewoon wat issues te hebben zoals bv rond dat missen, alsof ze gevoelens niet wegduwt door een low key trauma.
Hechtingsproblematiek met mannen doordat de vader in haar jeugd vaak op missie was gedurende 4-5-6 maanden. Verder moet je niet zoeken. In haar leefwereld is dat normaal. In de onze niet.

🤷🏻‍♂️
Dit gaat hem volgens mij beter af dan soldaat spelen :D

Volgens mij had Ian volgende post gelezen op dit forum
Wat een fucking bende mietjes.
Die soldaten hebben getekend voor een job waarbij hun leven bedreigd kan worden, maar nu zouden we ze niet inzetten omwille van de pr? Natuurlijk zullen er slachtoffers vallen maar mocht Europa zich moeien is dat conflict wel gedaan in een kwestie van weken.
... en heeft hij snel voor de kesttrui gekozen :)

Laatst bewerkt:
Dit gaat hem volgens mij beter af dan soldaat spelen :D

Volgens mij had Ian volgende post gelezen op dit forum

... en heeft hij snel voor de kesttrui gekozen :)
Als ik het laatste interview van hem lees dan is den Ian ne echte BG'er en zit hij hier mee te lezen :p

En tsja, als ik persoonlijk moet kiezen tussen BG'ing en andere social media kanalen = dan kies ik sowieso voor het eerste.

Zo te zien is dit programma ook een goede springplank om het te maken als influencer. Of dat nu positief is laat ik in het midden.

Terug
Bovenaan