Blind getrouwd 2025

Gisteren even meegekeken naar de tweede dinner party. Hebben die vrouwen een mentale leeftijd van 14 jaar ofzo?

De lagere school speelplaats is er niets tegen. De helft van die vrouwen hun lippen zijn meer opgeblazen dan een zwembandje. Ik snap niet hoe die mannen daarvoor kunnen vallen.

En dan de zogenaamde experts, ze stellen af en toe een goeie vraag. Maar grotendeels verzinnen ze opdrachten, vragen, organiseren ze zaken puur om te stoken, drama te creëren met als resultaat cringe TV.

Twee deelnemers Britse versie van ‘Blind getrouwd’ beschuldigd van verkrachting door hun kersverse echtgenote​

Twee deelnemers Britse versie van ‘Blind getrouwd’ beschuldigd van verkrachting door hun kersverse echtgenote​

Eigenaardig en vraagtekens bij .....
Gisteren derde commitment en eerder dinner party 3, lost volledig de verwachtingen in . . . . ik heb er al zien passeren (Brooke) wat is dat voor een verknipte persoon ??

Ik ben ook weer aan het kijken naar MAFS Australia.
Kan me toch weer niet van de indruk ontdoen dat al die deelnemers wannebe celebrities zijn, of influencers etc.
Daar zit eigenlijk maar 1 "gewoon" koppel tussen. De rest van die vrouwen zijn bewerkt of te veel bezig met hun uiterlijk. En die mannen hun armen zijn allemaal dikker dan mijn onderbenen.

Nee, onze Blind Getrouwd is veel meer naturel.
Kan me enkel nog Jolien en Brecht voor ogen halen van een "knap" koppel, en het ironische is dat die 2 net wel een echt succes werden.

De afleveringen zijn ondertussen ook weggehaald van VTM Go+. Ik veronderstel dat Channel 4 pro-actief buitenlandse zenders benadert om het zo snel mogelijk wereldwijd te verwijderen.

Terug
Bovenaan