Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ik moet vrijdag op stage naar de politiezone waar die Davy werkt. Ben eens benieuwd of ik hem ga zien.

Vlaamse versie is gewoon veel te braaf, pomp daar wat sensatie in zoals in de Aussie variant zodat kijkers hooked blijven, boeien of het scripted is of niet, nu is het het equivalent van verf te zien drogen op een muur.

Nu zitte met die 2 oudere waar de fut al uit is, en eigenlijk nog 2 koppels die even boeiend zijn als de laatste stuiptrekkingen van een stervende rat, enkel die candice en whatever his name zijn goe bezig maar zo een programma trek je niet met maar 1 half boeiend koppel.

Different strokes voor different folks, Vlaamse variant heb ik vandaag na het 1ste deel af gezet.
Geef het nog wel een kans als het samenwonen begint maar heb weinig hoop voor deze cast op nog boeiende televisie.

Dit is nog een verdiep lager qua vermaak dan Tatiana Non en Laura We Zullen Wel Zien He van vorig seizoen.
Ale ze kunnen wel als ze willen want 2 jaar terug was het redelijk boeiend, zullen het dan maar steken op 2 jaar op rij een miscast ipv op de Vlaamse variant er uit te persen.

Ik zei het van int begin al: slechte keuzes.
Dat mee Candice was ook voorspelbaar dat ze al zouden wippen haha.

Wat Sven betreft: het ligt toch niet alleen aan hem vind ik. Zij gedraagt zich ook maar truttig, die kerel kan niks goeds doen maar wat zij doet is dan maar allemaal oke zoals die kat aan tafel brengen vorige keer.

Die andere 2 venten , blijf erbij: ik vind die raar overkomen.
En die vrouwen: de 1 die steeds zit te reutelen hele dag door is ook niks voor mij, als ik eet dan geniet ik daar echt van, niet nodig om constant te gaan tetteren.
En diebandere dame daar zit weinig in, kieskeurig lijkt me, alst madam zo haar goeste niet is ist ook van weg weg, zo komt dat maar bij mij over.

Der is niet 1 vrouw waar ik op zou vallen in blind getrouwd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zei het van int begin al: slechte keuzes.
Dat mee Candice was ook voorspelbaar dat ze a-l zouden wippen haha.
Ze zijn niet het enige koppel dat al seks hadden na de eerste dagen, in vorige blind getrouwd seizoenen waren er ook een paar.
Maar ze zijn wel het eerste koppel dat het voor de camera rechtstreeks toegeeft ;)

Een constante bij heel wat deelnemers van dit programma is dat ze sociaal gehandicapt zijn en gewoon geen takt hebben. Daarnaast zijn er heel wat die eeuwig single zullen blijven omdat ze enkel een relatie willen uit de films met een Brad Pitt of Beyoncé.

-volledig bezweet iemand tegen u trekken
-antwoorden op vragen en nooit een vraag stellen
-staren naar de andere persoon alsof je al jaren verliefd bent
-geen normaal gesprek kunnen voeren
-houterig bewegen
-complimenten en slijmen op de verkeerde momenten
-niet kwetsbaar durven opstellen
-enkel aan zichzelf denken
- ...
De grootste cringe blijft wel Dennis. Zijn speech was hilarisch slecht, dscht dat hij dat voor te lachen deed maar niet dus. Pakt zijn vrouw vast helemaal bezweet en trekt haar tegen zich terwijl haar gezicht en lichaamstaal boekdelen spreekt. Nadien in zijn interview praat hij dan en zie je hem zeggen dat ze meer naar elkaar toegroeien.

Dude wtf? Hoe kan je zo sociaal incapabel zijn, jezus!

Dat fragment dat ze gingen duiken was echt hilarisch. Tijdens de preview vorige week dacht ik dat hij zijn trouwring ging kwijt zijn of iets ernstig gebeurd ofzo... Nee, meneer ligt te blijten omdat hij niet kan duiken 😁

Hoewel Sven ook niet mijn type persoon is, vind ik het wel wat zielig voor hem. Hoe vaak kan je in één aflevering zeggen “dat je het ééécht niet voelt”...

Wat ne vreselijken bleiter is dien Dennis zeg
idd, daar een ganse dag (zo leek het toch) beeld zonder klank geven na dat plakgedoe van die wandeltocht.
Met dat duiken deed hij er dan nog een schepje bovenop.
In het begin leek me dat nog een sympathieke maar nu ...

Ik vond het wel grappig dat Marijn daar toegaf dat er iets bewoog onder water, dat zag je al aankomen :p
Dat lijken me de enige 2 die daar met open blik aan begonnen.

Van Davy zie ik het wel iets beteren nu hij uitlegde dat praten zo’n probleem is, al zit het precies wel diep.

Ik heb de indruk dat ze dit keer teveel gematcht hebben met het oog op kijkcijfers, ofwel zijn die experts stekeblind.

@ Australische versie: als je opgefokte gasten en Barbies wil zien met bijhorend drama kijk je maar naar Temptation zeker.

Een constante bij heel wat deelnemers van dit programma is dat ze sociaal gehandicapt zijn en gewoon geen takt hebben. Daarnaast zijn er heel wat die eeuwig single zullen blijven omdat ze enkel een relatie willen uit de films met een Brad Pitt of Beyoncé.

-volledig bezweet iemand tegen u trekken
-antwoorden op vragen en nooit een vraag stellen
-staren naar de andere persoon alsof je al jaren verliefd bent
-geen normaal gesprek kunnen voeren
-houterig bewegen
-complimenten en slijmen op de verkeerde momenten
-niet kwetsbaar durven opstellen
-enkel aan zichzelf denken
- ...
De grootste cringe blijft wel Dennis. Zijn speech was hilarisch slecht, dscht dat hij dat voor te lachen deed maar niet dus. Pakt zijn vrouw vast helemaal bezweet en trekt haar tegen zich terwijl haar gezicht en lichaamstaal boekdelen spreekt. Nadien in zijn interview praat hij dan en zie je hem zeggen dat ze meer naar elkaar toegroeien.

Dude wtf? Hoe kan je zo sociaal incapabel zijn, jezus!
Ja maar dat is die winnaarsmentaliteit hé

Ik heb het gevoel dat de koppels louter om deze redenen zijn samengezet:

Nathalie & Dennis: alle 2 groot. Liefde voor auto's.
Sven & Veerle: alle 2 rond de 50 met kinderen. Voor de rest geen raakvlakken.
Hanne & Davy: zij had in het verleden angst om voor publiek te spreken en zou Davy daarmee kunnen helpen.
Candice & Marijn: hechten beiden veel belang aan uiterlijk.

Ik zie geen 1 van de 4 koppels het halen.

Ik zie geen 1 van de 4 koppels het halen.

Idem, al zou ik wel een joker houden voor Candice en Marijn. Fysieke aantrekking zit sowieso al goed en selectief camerawerk kan er ook nog wel voor zorgen dat we nu allemaal denken dat het louter over het fysieke gaat en dat er bvb. geen deftige gesprekken gehouden worden of iets dergelijk.

Davy, damn. Het zit wel diep bij hem en ik kan daar veel begrip voor opbrengen, alleen vrees ik dat je in een beginnende relatie de andere kant daar heel snel mee kan afschrikken.

Davy, damn. Het zit wel diep bij hem en ik kan daar veel begrip voor opbrengen, alleen vrees ik dat je in een beginnende relatie de andere kant daar heel snel mee kan afschrikken.
Ik word steeds meer fan van Hanne tbh, zeker na deze aflevering. Ze kan serieus praten, maar het ook een positieve wending geven zodat alles niet te zwaar wordt. Ze lijkt er ook goed mee overweg te kunnen.

Dien Dennis, amai die haalt de sfeer ook constant naar beneden zeg.
Ipv t eens ne keer te proberen dat duiken, en als ie dan ziet dat het niet gaat gewoon te zeggen van, seg ... t gaat me hier niet lukken. Amuseert gij u maar efkes, ik ga e baantje zwemmen, wat snorkelen (al zal dat mss ook wel een probleem zijn voor hem), of e beetje met me gat op t strand zitten. Ma nee, zitten mokken gelijk ne kleine die aan de kassa geen kinder bueno krijgt.

Terug
Bovenaan