Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Nog mensen die het idee hadden dat Dennis naar zijn blokhut in het bos reed om Nathalie te gaan vermoorden? Met dat brilleke krijg ik echt de creeps van die gast :D Serieuze psycho looks.
En ik hoop dat Marijn beseft dat Candice haar "grapjes" allemaal serieus bedoeld zijn en hij daar voor de rest van z'n leven mee zit? Leuk voor in't begin, maar dat moet toch echt tegensteken na pakweg een half jaar (of al sneller?)

:wtf: kunt ge mij dan uitleggen waarom hij volgens u 7/7 diepvriesmaaltijden zou moeten eten als hij samen zou blijven met haar? Ge insinueert daar niet dat zij elke dag zou moeten 'koken' maar dat hij opeens niet meer zelf zou willen/kunnen/mogen koken dan :thinking:
Ik denk dat ge veel over Candice kunt zeggen maar niet dat ze mensen elke dag van de week zal dwingen om diepvriesmaaltijden te eten, of rijst met ketchup.
Nee, misschien niet elke dag van de week. Dat klopt. Maar 3 van de 7 zou mij toch ook al snel tegen steken. :unsure:

Hanne : '' IK KAN DAT DUS NIET PLAATSEN HE, GEEFT MY DAN CONTEXT ''
'' WAT BEDOEL JE NU EIGENLIJK, JAMA LEGT DAT DAN EENS UIT HE''
'' WAAROM DIT, WAAROM DAT , WAAROM HE HE ''

Doe dat maal 100 keer en je hebt het zowat opgesomt 😂

Ik denk dat er nu wel een markt voor zou zijn voor t-shirts met opdruk 'Geef mij eens context!"

Ze doet wel haar best en probeert er toch nog iets van te maken ... niet de indruk dat hij zijn best doet eigenlijk

Dat vind ik echt een rare zienswijze. Zij is alles kapot aan het zagen en aan het doorbomen op de kleinste onnozele details. Why the fuck moet je uw partner onderwerpen aan een (verwijtend) kruisverhoor omdat hij zijn vrouw met de auto laat rijden? Om maar het frappantste voorbeeld te noemen.

Die kerel is gewoon volledig verlamd aan het geraken van de angst om iets verkeerd te doen, of zelfs maar iets verkeerd te zeggen. Hoe je dat kunt beschouwen als "hij doet zijn best niet"...

Denk dat die nu in een soort vicieuze cirkel zitten. Kerel laat het maar wat op zijn beloop kabbelen en zij moet zich 'uit gewoonte' altijd herhalen

Ze doet wel haar best en probeert er toch nog iets van te maken ... niet de indruk dat hij zijn best doet eigenlijk
Ze doet inderdaad haar best, maar ze zou beter eens haar eigen manier van communiceren in vraag stellen. Ze stelt die vragen meestal ook veel te laat, in plaats van die onmiddellijk te stellen.

Nee, misschien niet elke dag van de week. Dat klopt. Maar 3 van de 7 zou mij toch ook al snel tegen steken. :unsure:
Ge vergeet dat ze soms ook nog slaatjes... euhm "maakt" :unsure:
Ik denk dat er nu wel een markt voor zou zijn voor t-shirts met opdruk 'Geef mij eens context!"
acb.jpg

Ze doet inderdaad haar best, maar ze zou beter eens haar eigen manier van communiceren in vraag stellen. Ze stelt die vragen meestal ook veel te laat, in plaats van die onmiddellijk te stellen.
Ik denk dat het duidelijk is waarom ze allebei nog single zijn -> zij babbelt veel te veel en zit overdreven door te bomen over vanalles en nog wat, hij is veel te stil.

In een logische redenering zou je rekenen op de professionele expertise van de psychologen om hun handje vast te nemen en beiden uit te leggen dat ze allebei wat moeten aanpassen... maar ja, daarvoor was er geen budget blijkbaar.

Dat de communicatie niet goed verloopt is voor alle 2 duidelijk, en hij heeft misschien schrik om iets te zeggen omdat zij direct commentaar geeft, maar om dan maar dicht te klappen en niks meer te zeggen, tja, ... dan gaat ge moeilijk aan een vrouw geraken hé :cool:

Hij blokkeert gewoon helemaal op haar gedrag. Hij komt haar appartement binnen en zegt dat het vol giraffen staat, en zij antwoordt dat dit helemaal niet waar is om daarna hem te verwijten dat hij niks persoonlijks meer zegt.

Het viel me trouwens op dat de kandidaten op bezoek bij de psychologen op een zetel zaten die uit 2 delen bestond. Creëert dit onbewust geen afstand?

Hij blokkeert gewoon helemaal op haar gedrag. Hij komt haar appartement binnen en zegt dat het vol giraffen staat, en zij antwoordt dat dit helemaal niet waar is om daarna hem te verwijten dat hij niks persoonlijks meer zegt.
ja ... maar hopelijk is dat toch geen reden om het dan maar op te geven??

again, ze hebben allebei hun fouten, op basis van de beelden lijkt het mij toch dat zij zich daar veel meer bewust van is, en probeert tot een oplossing te komen. Ik vermoed dat ze 2 minuten na haar opmerking ivm die giraffen al wel door had dat ze fout zat, maar ik krijg wel het gevoel dat ze blijft proberen ...

hij zit meer in een soort slachtofferrol, zo van "ik durf niks meer zeggen, dus voila, ik zwijg en that's it" ... en da's jammer, want als hij wat meer zijn best zou doen zou het misschien toch nog wel goed kunnen komen.

Maar zwijgen na een conflict lost toch zelden iets op hé?

Die Hanne haar gezichtsuitdrukking alleen al, dat is een type vrouw waar ik echt niet mee overweg kan. Ik zeg niet dat Dave geen fouten maakt he, maar hoe vaak kunt ge vragen om uitleg, context of wat dan ook. Hoe meer die er bovenop zit, hoe meer die gast zichzelf gaat verstoppen.
Als Dave dan eens iets zegt (over die giraffen bv.) dan reageert die daar DIRECT op een manier op waardoor hij terug in z'n schulp kruipt.

Die Veerle zegt al chance zelf dat ze een bitch is, want dat is ze toch ook :unsure:. Speciaal naar haar eigen huis rijden elke dag om thuis te gaan werken. Ze kan toch minstens is een dagske of 2 pakken om Sven tegemoet te komen en van daar werken zodat ze 's morgens wat meer tijd hebben om te babbelen.
In plaats van een klein bedankje ook gewoon afsnauwen omdat hij ontbijt voor haar maakt :rofl:.

Hoe het verder evolueert tussen Marijn en Candice, geen idee, dat kan echt nog alle kanten op. Als ze allebei het echt een match vinden gaat die afstand ook 0,0 uitmaken zou ik denken.

Het meeste kans op slagen maken Dennis en Nathalie denk ik. Hij is misschien wat TE aanwezig soms, maar ge ziet wel dat ze beiden met de juiste mindset aan dat experiment begonnen zijn.

Het meeste kans op slagen maken Dennis en Nathalie denk ik. Hij is misschien wat TE aanwezig soms, maar ge ziet wel dat ze beiden met de juiste mindset aan dat experiment begonnen zijn.
Ik zie geen enkele vonk of aantrekkingskracht tussen die 2 ... die Nathalie gaat hem op het einde gewoon vriendelijk bedanken, maar zij gaat wel met gemak "van 't straat" geraken na dit programma lijkt me.

Ik zie geen enkele vonk of aantrekkingskracht tussen die 2 ... die Nathalie gaat hem op het einde gewoon vriendelijk bedanken, maar zij gaat wel met gemak "van 't straat" geraken na dit programma lijkt me.
Die kans bestaat natuurlijk ook.
't Is moeilijk in te schatten he, wat gebeurt er al die andere uren dat de camera er niet opstaat...

Lijkt me ook, dit. Gewoon een lieve vrouw die hem niet probeert te kwetsen, waardoor hij wel nog wat probeert aan te modderen maar finaal is de aantrekkingskracht er voor haar niet en zal het zo ook eindigen.

Meeste kans van slagen toch gewoon bij Candice en Marijn. Indien die ook op een serieus niveau met elkaar kunnen praten (dat is er nu nog niet veel of de camera toont het niet) dan kan dat perfect lukken. Het lijkt alleszins op een relatie die ook op de "normale" manier had kunnen ontstaan met 2 mensen die elkaar fysiek serieus zien zitten en dan ontdekken of het op een dieper niveau ook werkt.

Maar enkel op uiterlijkheden afgaan, is toch ook maar oppervlakkig. Akkoord, er moet fysieke aantrekkingskracht zijn maar alleen dat is op de lange termijn toch niet voldoende. De tijd heeft op iedereen invloed, hoe dik de laag schmink ook is. Het is niet voor niets dat het gezegde "Van een schoon bord kan je niet eten" bestaat.

Terug
Bovenaan