Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Nu ja, ik moet eerlijk toegeven, dat mijn kookkunsten ook echt NIHIL waren, toen ik pas gehuwd was. OK ik ben een man maar dan nog.
Er werd mij hier net duidelijk gemaakt dat er helemaal niet verwacht wordt dat vrouwen kunnen koken/elke avond koken, dus waarom moet dat tweede zinnetje erbij? :thinking:

(Nu, ik kan ook wel niet koken maar een ei tot tegen het plafond krijgen daar moet ge toch een specialeke voor doen)

De sponsors (trouwkleding, feestzaal, B&B voor laatste nacht alleen, touroperator, .....) die willen er ook wel beter van worden he. Als dat allemaal positief verloopt, dan kijkt er geen kat naar. Geef toe, we kijken toch voor de ruzies, voor Dennis die zich geen houding weet te geven, voor Hanne (waarop ze nu weer commentaar zal leveren), voor alles wat negatief of pikant is.
Allez, jullie karakter is misschien beter dan het mijne, maar ik kijk daar toch voor.
Ik kijk eerlijk gezegd ook graag om te zien dat het goed gaat of verbetert 🤷‍♀️. Er zitten vaak ook gewoon toffe mensen in om bezig te zien. Die waar het na de huwelijksnacht slecht gaat en blijft gaan is ook niet tof om te zien.

Ik begin meer en meer te denken dat ze Dave beter aan Nathalie hadden gekoppeld. Zij gaat wel beter om met die stiltes en zou ook van Dave meer ruimte krijgen dan dat ze van Dennis krijgt.

Het zou geen ideale match zijn, maar ze lijken me toch beter bij elkaar te passen dan met de partner waar ze nu mee zitten...

Ik begin meer en meer te denken dat ze Dave beter aan Nathalie hadden gekoppeld. Zij gaat wel beter om met die stiltes en zou ook van Dave meer ruimte krijgen dan dat ze van Dennis krijgt.

Het zou geen ideale match zijn, maar ze lijken me toch beter bij elkaar te passen dan met de partner waar ze nu mee zitten...
Dat zou nog de plottwist zijn: de experts die komende zondag een partnerruil voorstellen.

Blind geswingd.

Gisteren ook gekeken, ik ben volledig up-to-date!

Wat heb ik geleerd:
Hanne praat te veel.
Dave is te stil.
Veerle is een omhoog gevallen pretentieuze trut en ze beseft het dan nog ook. Eerst zo'n drama over een plant, nu zo'n drama over een shortje.
Sven was heel opdringerig tijdens de fotoshoot in het begin, daarna valt die mens heel goed mee. Hij slooft zich echt uit en respecteert haar. En nog is 't niet genoeg. Ik heb er mee te doen, met den Sven.
Nathalie is intelligent, heel vlot en aangenaam.
Dennis is cringefest 3.0. Die eindigt alleen.
Marijn is een toffe kerel.
Candice is dom. Wat nu plezant is, zal veranderen in ergernis.

Veerle is een omhoog gevallen pretentieuze trut en ze beseft het dan nog ook. Eerst zo'n drama over een plant, nu zo'n drama over een shortje.

Maar zoals ik al eerder zei: ook Sven krijgt geen free pass ivm dat shortje hoor. Die verkoopt ook gewoon drama over het feit dat die niet met een shortje in de auto tot daar wil :p

Maar zoals ik al eerder zei: ook Sven krijgt geen free pass ivm dat shortje hoor. Die verkoopt ook gewoon drama over het feit dat die niet met een shortje in de auto tot daar wil :p
Ik zou ook geen uur in een short gaan zitten op weg naar ne fitness ze, en daarna zeker een uur terug in die zweetshort ?
Het enige verwijt dat ge Sven kunt geven is dat em zo zot is dat em een uur meegereden is.
Dik tegen de goesting van Veerle dan waarschijnlijk, want waarom zou ge een uur gaan rijden om wat oefeningen te doen die ge thuis ook makkelijk kunt doen (al dan niet met assistentie van een youtube filmke). Das alleen maar om weg te zijn (van Sven).

Gisteren in Gazet van Antwerpen gelezen (of mag ik dat niet zeggen, moet ge constant op BeyondGaming zitten ☺️?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.
De venten (zelfs met ook irritant gedrag) ontspringen die dans blijkbaar. Ze sleurden daar zelfs de loonkloof bij!

Gisteren in Gazet van Antwerpen gelezen (of mag ik dat niet zeggen, moet ge constant op BeyondGaming zitten ☺️?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.
De venten (zelfs met ook irritant gedrag) ontspringen die dans blijkbaar. Ze sleurden daar zelfs de loonkloof bij!
Het is daarentegen ook wel een constante dat over het algemeen de mannen wel de moeite doen.

Niet alleen in Blind Getrouwd, maar in zowat ieder programma ontspringen mannen vaker de dans dan vrouwen. Op bepaalde vlakken worden vrouwen gewoon harder beoordeeld dan mannen. Een vrouw die mannen verleidt wordt sneller een slet genoemd dan een man die vrouwen verleidt.

Terug
Bovenaan