Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk eerder naar huis gestuurd!Nathalie is de mol. Dien Dennis gaat e serieus slagske van de hamer krijgen op t eind denk k
Ik krijg echt geen diepte meer van u hoorStel u voor dat die 2 ooit aan sex toekomen. Die Hanne gaat dan met haar benen openliggen en zegt dan tegen Dave: "allez, vertel nu eens wat er in u omgaat... ALLEEEEEZZZZ"![]()

Er werd mij hier net duidelijk gemaakt dat er helemaal niet verwacht wordt dat vrouwen kunnen koken/elke avond koken, dus waarom moet dat tweede zinnetje erbij?Nu ja, ik moet eerlijk toegeven, dat mijn kookkunsten ook echt NIHIL waren, toen ik pas gehuwd was. OK ik ben een man maar dan nog.
Ik kijk eerlijk gezegd ook graag om te zien dat het goed gaat of verbetertDe sponsors (trouwkleding, feestzaal, B&B voor laatste nacht alleen, touroperator, .....) die willen er ook wel beter van worden he. Als dat allemaal positief verloopt, dan kijkt er geen kat naar. Geef toe, we kijken toch voor de ruzies, voor Dennis die zich geen houding weet te geven, voor Hanne (waarop ze nu weer commentaar zal leveren), voor alles wat negatief of pikant is.
Allez, jullie karakter is misschien beter dan het mijne, maar ik kijk daar toch voor.
. Er zitten vaak ook gewoon toffe mensen in om bezig te zien. Die waar het na de huwelijksnacht slecht gaat en blijft gaan is ook niet tof om te zien.Welke nieuwe man heeft een pak rammel nodig?Er werd mij hier net duidelijk gemaakt dat er helemaal niet verwacht wordt dat vrouwen kunnen koken/elke avond koken,
Dat zou nog de plottwist zijn: de experts die komende zondag een partnerruil voorstellen.Ik begin meer en meer te denken dat ze Dave beter aan Nathalie hadden gekoppeld. Zij gaat wel beter om met die stiltes en zou ook van Dave meer ruimte krijgen dan dat ze van Dennis krijgt.
Het zou geen ideale match zijn, maar ze lijken me toch beter bij elkaar te passen dan met de partner waar ze nu mee zitten...
In de Australische versie is dat dagelijkse kost!Dat zou nog de plottwist zijn: de experts die komende zondag een partnerruil voorstellen.
Blind geswingd.
Marijn, want Sven zal wel meteen de juiste foto's van Candice kunnen trekken zonder aanwijzingen.Maar welke arme sukkelaar zet je dan bij cougar Veerle?
Veerle is een omhoog gevallen pretentieuze trut en ze beseft het dan nog ook. Eerst zo'n drama over een plant, nu zo'n drama over een shortje.

Ik zou ook geen uur in een short gaan zitten op weg naar ne fitness ze, en daarna zeker een uur terug in die zweetshort ?Maar zoals ik al eerder zei: ook Sven krijgt geen free pass ivm dat shortje hoor. Die verkoopt ook gewoon drama over het feit dat die niet met een shortje in de auto tot daar wil![]()
Che-welll-diggggggggggggggg zou Eddy Wally zaliger zeggen!Dat zou nog de plottwist zijn: de experts die komende zondag een partnerruil voorstellen.
Blind geswingd.
?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.Het is daarentegen ook wel een constante dat over het algemeen de mannen wel de moeite doen.Gisteren in Gazet van Antwerpen gelezen (of mag ik dat niet zeggen, moet ge constant op BeyondGaming zitten?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.
De venten (zelfs met ook irritant gedrag) ontspringen die dans blijkbaar. Ze sleurden daar zelfs de loonkloof bij!
Niet alleen in Blind Getrouwd, maar in zowat ieder programma ontspringen mannen vaker de dans dan vrouwen. Op bepaalde vlakken worden vrouwen gewoon harder beoordeeld dan mannen. Een vrouw die mannen verleidt wordt sneller een slet genoemd dan een man die vrouwen verleidt.Gisteren in Gazet van Antwerpen gelezen (of mag ik dat niet zeggen, moet ge constant op BeyondGaming zitten?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.
De venten (zelfs met ook irritant gedrag) ontspringen die dans blijkbaar. Ze sleurden daar zelfs de loonkloof bij!
Is op zich ook gewoon een weerspiegeling van de maatschappij hè. De man is meestal de vragende partij en het is de vrouw die dan AYE of NAY zegt.Het is daarentegen ook wel een constante dat over het algemeen de mannen wel de moeite doen.