Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ik bedoel eerder halsoverkop verliefd worden. Ik denk dat echt de verwachting van sommige is om de deur te openen in het stadhuis en vanaf dan in een soort van romantische film te zitten waar alles perfect loopt.
Hehe ik herinner de woorden nog van een ex: "Het leven is géén sprookje klootzak! Jij denkt nog dat er ooit een prinses op jou gaat staan wachten terwijl jij als prins op het witte paard voorbij komt. Wordt wakker. Dat zal nooit gebeuren! :tongue: "

Een kleine hint, dat Candice gewoon intrekt bij Marijn té Binkom. Ergens misschien wel te verwachten? Ze kan niet koken (en wenst dit niet te doen), plus ze heeft net als Marijn véél dieren, in Binkom is daar véél meer plaats en ruimte voor. In Beveren, waar gaan ze al die dieren steken ??? :tongue:

Marijn heeft wel wat geld (vermoed ik, zeker zijn ouders), dus misschien kan ze dan opteren van iets minder te gaan werken (want dat laatste is voor haar dan moeilijker) waarmee Marijn zal toestemmen (en dan de grootste kostwinner wordt) zolang ze maar naar zijn Binkom komt hé.

Zowiezo lijkt het erop dat ze wel gaan samenblijven.

Vandaag beslissen Dave en Hanne. Volgens mij gaan die dus gewoon uiteen als vrienden. Het zou een verrassing zijn als ze zouden verder gaan met elkaar. Let us wait and see.

Zou er hier ook zo hard op gefocust worden als het Marijn was die niet kon koken? Om dat nu al aan te halen als argument waarom Candice maar moet verhuizen is toch wel compleet van de pot gerukt.

Ik bedoel eerder halsoverkop verliefd worden. Ik denk dat echt de verwachting van sommige is om de deur te openen in het stadhuis en vanaf dan in een soort van romantische film te zitten waar alles perfect loopt. En laat net dat in de situatie van de succesvolle koppels niet altijd gebeurd zijn. Eerder aftasten maar ook gewoon mee gaan met de flow.. En niet de ice-king of queen spelen.
Inderdaad, van alle franchises die ik heb gezien kan ik me 1 koppel herinneren (in Australië: Jules & Cam) waarbij het én liefde op het eerste zicht was, én ze nu nog steeds samen zijn. Bij de andere koppels waarbij meteen de vonken op elkaar oversloegen kwam telkens tamelijk snel de ontnuchtering: die ongelofelijk aantrekkelijke partner bleek qua persoonlijkheid toch niet zo compatibel te zijn.

Misschien worden Marijn & Candice de tweede uitzondering. Ik dacht eerst dat ze mekaar snel beu zouden worden omdat ze heel oppervlakkig blijven in hun gesprekken (althans op camera), maar misschien hebben ze daar alle 2 ook gewoon geen nood aan. Marijn lijkt beter te passen bij Candice dan ik aanvankelijk dacht.

Een kleine hint, dat Candice gewoon intrekt bij Marijn té Binkom. Ergens misschien wel te verwachten? Ze kan niet koken (en wenst dit niet te doen), plus ze heeft net als Marijn véél dieren, in Binkom is daar véél meer plaats en ruimte voor. In Beveren, waar gaan ze al die dieren steken ??? :tongue:

Marijn heeft wel wat geld (vermoed ik, zeker zijn ouders), dus misschien kan ze dan opteren van iets minder te gaan werken (want dat laatste is voor haar dan moeilijker) waarmee Marijn zal toestemmen (en dan de grootste kostwinner wordt) zolang ze maar naar zijn Binkom komt hé.

Zowiezo lijkt het erop dat ze wel gaan samenblijven.

Vandaag beslissen Dave en Hanne. Volgens mij gaan die dus gewoon uiteen als vrienden. Het zou een verrassing zijn als ze zouden verder gaan met elkaar. Let us wait and see.
Ik kan me niet voorstellen dat zij haar school zo eenvoudig gaat opgeven. Als leerkracht zomaar even van school veranderen is toch veel minder evident dan voor hem als projectleider een andere startlocatie te hebben.

Ik kan me niet voorstellen dat zij haar school zo eenvoudig gaat opgeven. Als leerkracht zomaar even van school veranderen is toch veel minder evident dan voor hem als projectleider een andere startlocatie te hebben.
Ik meen ergens gelezen te hebben, dat ze niet kan koken omdat ze DRIE jobs heeft en daardoor géén tijd heeft daarvoor. Als ze eens begint met alleen nog les te geven en die andere twee jobs (whatever they are) te minderen of op te geven is het ook goed zeker? :tongue:

(Vandaar dat ik ook schreef: wat minderen met werken <> stoppen hé ;))

Zou er hier ook zo hard op gefocust worden als het Marijn was die niet kon koken? Om dat nu al aan te halen als argument waarom Candice maar moet verhuizen is toch wel compleet van de pot gerukt.
Ja neen, ik bedoel eerder: ze moeten allebei water in de wijn doen. Dat van koken is gewoon een (banaal?) voorbeeld. Maar je kan niet zeggen ik geef niks op en de andere geeft alles op.

Ik meen ergens gelezen te hebben, dat ze niet kan koken omdat ze DRIE jobs heeft en daardoor géén tijd heeft daarvoor. Als ze eens begint met alleen nog les te geven en die andere twee jobs (whatever they are) te minderen of op te geven is het ook goed zeker? :tongue:

(Vandaar dat ik ook schreef: wat minderen met werken <> stoppen hé ;))

Ja neen, ik bedoel eerder: ze moeten allebei water in de wijn doen. Dat van koken is gewoon een (banaal?) voorbeeld. Maar je kan niet zeggen ik geef niks op en de andere geeft alles op.

Maar ge zegt dat zij minder moet gaan werken, dat zij moet leren koken en dat zij moet verhuizen.
En waar moet hij dan net water in de wijn doen? Door te accepteren dat ze niet het vrouwtje aan de haard is, maar dat ze ook nog een beetje mag blijven werken?

Maar ge zegt dat zij minder moet gaan werken, dat zij moet leren koken en dat zij moet verhuizen.
En waar moet hij dan net water in de wijn doen? Door te accepteren dat ze niet het vrouwtje aan de haard is, maar dat ze ook nog een beetje mag blijven werken?
No idea, dat is iets tussen Marijn en Candice hé. Ik gaf maar wat voorbeeldjes, uiteindelijk moet ik niet water bij de wijn doen sé, dat doen zij wél ;)

Hij laat zich omscholen tot officiële boyfriendofinstagram®.

Schuld ligt bij allebei maar op een ander manier.
Hij kan niet communiceren en zij moet altijd de teugels in handen hebben ( zat zelfs een stukje in waar ze praten en ze was bezig over controle hebben etc ) dat sloeg ook over in het begin toen hier nog jokes werden gemaakt dat ze bij alles uitleg en context moest hebben, die moet over elke minuut van hare hele dag voelen alsof ze over alles controle heeft.

Ook haar opmerkingen, ik zou er ook niet langer dan een paar weken willen bij zitten, laat staan jaren getrouwd mee blijven.

Zoals bij dat verlaten van die flat en de toon waarop ze zei toen ze wou goodbye huggen van '' ja ge kunt ook die doos neerzetten weet ge '' ja als ge nie awkward zijt zoude vanzelf die doos neerzetten als ge afscheid neemt en daaraan ziede ook dat hij nog steeds awkward was in dat huwelijk, maar of het dan weer meteen op zo ne toon moest alsof ge den andere ''simpel'' vind, dunno.
Best dat ze inderdaad niet verder gingen, ik gaf dat nog 4-8 weken tot het waarschijnlijk gewoon toxic ging worden.

Vond Dave zijn speech wel niet echt fair: beetje de schuld bij haar leggen, pfff (n)

Ach ja, is wel niet meer dan logisch dat die 2 niet verder samen gaan, was fysiek ook absoluut geen klik

Het lag voor minstens 70% aan hem.
Ik zei het al snel en ook dien andere kerel den basketter: dat zijn 2 spasten, die zijn niet 100% normaal.

Zij tettert teveel akkoord maar dien Dave tja... je kon er evengoed een borstel zetten. Zijn rare kwieten.

Nathalie en Dennis: Ondanks dat de krant zegt 5%, denk ik dat ze in eerste instantie géén neen gaan zeggen.
Dat zijn de nieuwe Lieve en Aljosja. Allé denk ik hé. T'is moeilijk voorspelbaar wat die twee gaan doen.

En ja Dave en Hanne. Dat wisten we allemaal al wel zeker? Over en uit.

Schuld ligt bij allebei maar op een ander manier.
Hij kan niet communiceren en zij moet altijd de teugels in handen hebben ( zat zelfs een stukje in waar ze praten en ze was bezig over controle hebben etc ) dat sloeg ook over in het begin toen hier nog jokes werden gemaakt dat ze bij alles uitleg en context moest hebben, die moet over elke minuut van hare hele dag voelen alsof ze over alles controle heeft.

Ook haar opmerkingen, ik zou er ook niet langer dan een paar weken willen bij zitten, laat staan jaren getrouwd mee blijven.

Zoals bij dat verlaten van die flat en de toon waarop ze zei toen ze wou goodbye huggen van '' ja ge kunt ook die doos neerzetten weet ge '' ja als ge nie awkward zijt zoude vanzelf die doos neerzetten als ge afscheid neemt en daaraan ziede ook dat hij nog steeds awkward was in dat huwelijk, maar of het dan weer meteen op zo ne toon moest alsof ge den andere ''simpel'' vind, dunno.
Best dat ze inderdaad niet verder gingen, ik gaf dat nog 4-8 weken tot het waarschijnlijk gewoon toxic ging worden.
geen van beide zijn perfect (anders doe je ook niet mee natuurlijk), maar daar waar zij een zeer mooie en respectvolle speech schreef, probeert hij zich goed te praten en de schuld bij haar te leggen. kan zijn dat jij ook niet met haar zou matchen maar ik vind dat je haar in dit verhaal heel weinig kan kwalijk nemen: haar karakter is wat het is, maar ze is wel eerlijk en respectvol, dat kan je van Dave niet zeggen

Ik bedoel eerder halsoverkop verliefd worden. Ik denk dat echt de verwachting van sommige is om de deur te openen in het stadhuis en vanaf dan in een soort van romantische film te zitten waar alles perfect loopt. En laat net dat in de situatie van de succesvolle koppels niet altijd gebeurd zijn. Eerder aftasten maar ook gewoon mee gaan met de flow.. En niet de ice-king of queen spelen.
Dat lijkt wel in elk programma tegenwoordig (uit de kleren, blijven slapen, first dates etc), ze geven meteen op met excuus dat ‘de vonk’ ontbreekt en bij diegene die wel verdergaan blijkt dat het contact later gewoon verwaterd is. Of men durft gewoon niet openlijk toegeven waarop men afknapt. Ik vind dat vree raar dat je onmiddellijk een vonk verwacht bij een persoon die je totaal niet kent. Leer elkaar kennen en oordeel dan.

Hij "hoopte" van niet verliefd te worden [zegt hij letterlijk], waarom doe je dan mee ??!!

[Ik denk dat hij nog uit de kast moet komen]

En "DE KLIK" ik vind dat ook zo'n zever. Dat de fysieke aantrekking er is, ok.
Maar voor de rest, leer elkaar inderdaad eerst beter kennen.

Terug
Bovenaan