Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ze echt zo of speelt ze het? Tis er soms zo over...Dienen kerel is te slim voor die Candice.
En dat flapuit gedoe zal vroeg of laat wel eens gaan tegen steken.
Is ze echt zo of speelt ze het? Tis er soms zo over...
.Maar laten we eerlijk zijn. Als iedereen zijn gedachtenstroom luidop zou delen zou daar ook veel bagger tussenzitten, ongeacht je intelligentie. De meeste mensen hebben gewoon een natuurlijke filter door eerst even na te denken voor je het luidop zegt. Dus ik zou het flapuitgedrag nu niet direct associëren met domheid of zo.Wat die er zit uit te kramen, ja, die is dus zo.
Ik zeg niet dat ze daarom dom is , ik noem het liever "minder slim" zijn..
Die kerel is veel slimmer als haar.
Is echt onder zijn niveau.
Idd, mijn vrouw is eigenlijk net hetzelfde. Maar met ouder worden is dat nu wel gebeterd.Maar laten we eerlijk zijn. Als iedereen zijn gedachtenstroom luidop zou delen zou daar ook veel bagger tussenzitten, ongeacht je intelligentie. De meeste mensen hebben gewoon een natuurlijke filter door eerst even na te denken voor je het luidop zegt. Dus ik zou het flapuitgedrag nu niet direct associëren met domheid of zo.
Maar tis voor de rest een supervrouw en moeder dus als het dan dat maar is.Dit zijn zo van die dingen die soms tijd nodig hebben, die er hier niet is. Ben zelf eerder introvert en mijn vrouw moest mij in het begin ook nogal aanporren tot praten. Is helemaal goed gekomen en denk zelfs dat ze daar soms met heimwee aan terug denkt als ik nu iets te veel zeg.Zet de juiste persoon bij Dave en die zal zich wel op zijn gemak voelen en losjes kunnen praten, maar met Hanne werkt dat gewoon niet. Als introvert persoon continu onder uw voeten krijgen van "communiceer eens wat beter!", "jij zegt nooit niets" werkt volledig averechts en daar klapt zo'n persoon helemaal van dicht.
Al denk ik ook wel dat camera's een negatief effect hebben op Dave. Laat mij een gesprek voeren met mijn lief wat gefilmd wordt en wetende dat er een miljoen mensen naar gaan kijken, ik zou ook geen deftige zin meer kunnen uitbrengen wss.
Idd, mijn vrouw is eigenlijk ..... voor de rest een supervrouw en moeder dus als het dan dat maar is.

I wish.. Direct plus punten. Kzou al een paar keer zat mogen thuis komen daarmee.Ohhhhhhhhhh, ik smelt in haar plaats! Ze leest toch wat je over haar schrijft hé?![]()

Hanne? Zij behandelt hem soms als een klein kind, en je laat uw kind toch niet rijden? Gewoon 1 laag hoor.ik snap ook niet goed waarom ze persé meer moet zoeken achter het feit dat zij mag rijden.
niet alles heeft tien lagen betekenis.
Het voornaamste doel van TV makers is kijkcijfers halen. Met die incompatibele paren, haal je dat wel natuurlijk.Die experts bevestigen wel consequent elk seizoen hun totale gebrek aan meerwaarde. Behoorlijke anti-reclame voor hun eigen.

Die doet mij dan veel meer denken aan Gilles De Coster van den Aldi. Maar da's eigenlijk niet correct want De Coster ziét er al uit alsof hij van den Aldi komt (met wallen van de Lidl) dus is Marijn eigenlijk een soort upgrade van Gilles De CosterMarijn doet mij echt denken aan:
Is zo ne kerel die er vanuit elke hoek op elk moment van het jaar hetzelfde=goed uitziet.

Sèèèèèèèg!!!Die doet mij dan veel meer denken aan Gilles De Coster van den Aldi. Maar da's eigenlijk niet correct want De Coster ziét er al uit alsof hij van den Aldi komt (met wallen van de Lidl) dus is Marijn eigenlijk een soort upgrade van Gilles De Coster![]()