Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ik heb de indruk dat Nathalie en Dennis achter de schermen een goed gesprek hebben gehad en op dezelfde lijn zitten. Rustig elkaar leren kennen en elkaars tempo respecteren.
Zoals ze op de zetel zaten en hij vroeg van mag ik mijn arm achter u leggen. Het kan nog wel goed komen tussen die twee, denk ik, want de communicatie is er al.
Indien Blind Getrouwd beschikbaar zou zijn op Unibet, zwier ik al mijn geld op 'Dennis zal het volgende aflevering weer naar de kloten helpen'.

Spijtig genoeg zou er niet veel geld mee te verdienen zijn. De quoteringen zullen aan 1.02 staan ofzo.

Nuria moest ook eerst echt niet van Stijn weten, dat is doorheen de reeks ook gedraaid en nu zijn die al jaren samen met kinderen...
Dat was gewoon fake met wat knip en plakwerk, want ze hebben nadien toch gezegd -in de boekskes- dat ze de dag van de trouw al lagen te (tong)zoenen in de coulissen.

De allereerste indruk aan het altaar (van Nuria) was niet goed, maar diezelfde dag nog, was ze al van gedacht veranderd.

Je ziet op Tv niet alles wat er in praktijk gebeurd hé. ;)

Ik heb het om de één of andere reden wel voor Dave en Hanne hoor. Die moeten gewoon nog op het juiste niveau komen qua communicatie, maar ik vind eigenlijk dat ze precies op de goede weg zijn. Soms zit het plagen en teasen er wat in, en zo kunnen de gevoelens misschien komen.

Voor de rest... Dennis is een gigantische klungel en Candice is echt gat, maar dan ook gat achterlijk.

Candice is echt gat, maar dan ook gat achterlijk.
Ik zou daar niet mee kunnen samenleven, en vind dat eigenlijk ook echt geen knappe (niet mijn type), maar hoe langer ik die bezig zie, hoe sympathieker die wordt. Beetje kuren met die "fotoshoot", maar voor de rest is daar toch weinig van te zeggen. De slimste zal het nooit worden natuurlijk. :unsure:

Ik zou daar niet mee kunnen samenleven, en vind dat eigenlijk ook echt geen knappe (niet mijn type), maar hoe langer ik die bezig zie, hoe sympathieker die wordt. Beetje kuren met die "fotoshoot", maar voor de rest is daar toch weinig van te zeggen. De slimste zal het nooit worden natuurlijk. :unsure:
Er zijn vrouwen die nog véél dommer zijn hoor (correctie MANNEN OOK :D). Ik zag gisteren de Engelse show "Tenable".

Daar was een vrouw en ze moest voetbalclubs opnoemen uit Italië. Ik kan best begrijpen dat je géén voetbalfan bent maar ze kwam dan af met Real Madrid en Barcelona. :sarcastic: En wat later moest ze landen uit Zuid Amerika opnoemen en ze zei: Hongarije. :sop:

OK dat je géén aardrijkskunde fan bent, maar als je bovenstaande antwoorden geeft, dan kan je beter helemaal niet antwoorden.

en Candice is echt gat, maar dan ook gat achterlijk.
Zeg da wel. Als ge u afvraagt hoe het komt dat mensen precies dommer worden... dit is de leerkracht van de volgende generatie. Geen greintje professionalisme, en zo achterlijk als iets.
En heel lacherig enz als het haar goesting is, maar ze heeft al laten zien hoe dat kon keren, toen nog maar de suggestie kwam van misschien aan zijn kanten te gaan wonen. Wohooow.

Die 2 gaan trouwens nooit samen blijven. Die zien elkaar als een kut en fluit op poten en doen geen enkele poging om elkaar echt te leren kennen. Een reisje op kosten van de tf, een goeie FWB er bij en dat is het.

Voor de rest staan Dennis en Nathalie voor mij stip op nummer 1. Die 2 zitten op dezelfde golflengte, respecteren elkaars grenzen, en beginnen toch al wat flirterig te doen. Da komt sowieso goed. Hij heeft natuurlijk ook massa's punten gescoord door bij haar te blijven als Bompa Rots nie goe werd. Al vond ik dat een stukje dat uit de aflevering mocht gelaten worden.Over Hanne en Dave twijfel ik nog, en Veerle en Sven, da's nu al zo dood als een pier, tenzijVeerle stopt met zagen en hem eens een kans biedt.

En heel lacherig enz als het haar goesting is, maar ze heeft al laten zien hoe dat kon keren, toen nog maar de suggestie kwam van misschien aan zijn kanten te gaan wonen.

Hij stond toch ook helemaal niet open om zelfs de optie maar te overwegen van naar haar kanten te verhuizen?

Candice zegt misschien wat rare dingen, maar ik vind dat een vrolijke flapuit waarmee je een stapje in de wereld kan zetten. Liever dat dan een overanalyserende droogstoppel die op alles begint te zagen.

Candice zegt misschien wat rare dingen, maar ik vind dat een vrolijke flapuit waarmee je een stapje in de wereld kan zetten. Liever dat dan een overanalyserende droogstoppel die op alles begint te zagen.
Ik denk dat veel mannen daarmee kunnen leven hoor. Één van mijn dichte vrienden is met een vergelijkbaar iemand samen. Hij beseft dat ook ten volle. Zegt zelf dat hij soms wat van haar looks zou willen inleveren voor wat meer brains, maar ze zijn zeker gelukkig samen. Een partnerquiz zullen ze waarschijnlijk niet winnen :unsure:

Ik denk dat veel mannen daarmee kunnen leven hoor. Één van mijn dichte vrienden is met een vergelijkbaar iemand samen. Hij beseft dat ook ten volle. Zegt zelf dat hij soms wat van haar looks zou willen inleveren voor wat meer brains, maar ze zijn zeker gelukkig samen. Een partnerquiz zullen ze waarschijnlijk niet winnen :unsure:
Het voordeel van zulke vrouwen (alleja die van mij toch) is dat die niet dat typisch gezaag hebben dat het merendeel wel heeft.
Integendeel, die kan totaal niet tegen gezaag. Als ik zou beginnen zagen dan weet ik het rap 😁

Als ik soms bij maten ben en dan zie hoe hun vrouw soms kan zagen over van die prullen en hen sommige dingen verbieden.. Als we de zondag gaan fietsen is de helft vies gezind de eerste 10 minuten omdat hun vrouw zitten zagen heeft dat ze heel de voormiddag weg zijn.
Moest ik zo 1 hebben ik ben weg na een kleine maand.

Met candice wil ik toch wel eens gaan pokemon vangen hoor . 😁
Dennis is volgens mij niet meer samen. Collega die in de app gebouw woontheeft ze al van vorig jaar nimeer gezien. Opnames waren in september ergens .

Met candice wil ik toch wel eens gaan pokemon vangen hoor . 😁
Dennis is volgens mij niet meer samen. Collega die in de app gebouw woontheeft ze al van vorig jaar nimeer gezien. Opnames waren in september ergens .
Da's flauw om dit al te gaan broebbelen!
Pretbederver.

Is ook niet officieel. Mens is natuurlijk ook niet altijd thuis e. Dus wie weet wanneer die afspreken 😉. En als ge naar serie zelf kijkt ziet ge dit toch zelf dat dit niet goed komt.

Is het niet zo dat ze slechts 4 weken ofzo dat appartement op een nieuwe locatie krijgen van de productie?
Op een moment is het dan de bedoeling zelf verder te gaan en dus bij een van de 2 te gaan wonen of gaan huren ofzo...

Ik vind dat precies toch een pijnlijke uitspraak :unsure:

Terug
Bovenaan