Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Die ‘experte’ zat er ook weer voor spek en bonen bij.
Uiteindelijk was het zoals gezegd werd: Sven te hevig tijdens die fotoshoot en het was direct boeken toe.

Dat al niet meer de eerste keer dat 1 van de 2 zich niet voldoende openstelt, dat weet je toch voor je meedoet (ofwel is dat de drang naar kijkcijfers die teveel begint door te wegen op het matchen).
de experten komen dit jaar opvallend weinig in beeld. Doet die Deense professor eigenlijk nog mee ?

ik vraag me ook af hoe die psychologen niet gewoon geschorst worden, die maken hun beroep toch gewoon belachelijk ?

de experten komen dit jaar opvallend weinig in beeld. Doet die Deense professor eigenlijk nog mee ?

ik vraag me ook af hoe die psychologen niet gewoon geschorst worden, die maken hun beroep toch gewoon belachelijk ?
Die Deen was toch altijd maar enkel in het begin dacht ik?

Corona zal er misschien wel voor iets tussen zitten, maar als we dan die experts eens zien stellen ze idd niet veel voor.

Gelijk bij Candice en Marijn weer de standaardvraag: hoe is het met de intimiteit :p

Ik moest wel lachen wat Dennis en Nathalie enkele keren zegden nav het feit dat Dennis door hun bed gezakt was: het is ni wat ge denkt he! Precies een aanhouderskoppel dat door één van de echtgenoten betrapt wordt; het is ni wat ge denkt. En dan onbedaarlijk lachen. Waarom zouden wij iets moeten denken? Ze zijn toch getrouwd, die mogen doen wat ze willen.

Ik blijf bij Dennis en Nathalie toch een ongemakkelijk gevoel houden: hij dartelt rond haar als een speelse puppy die blij is het vrouwke te zien en zij doet eigenlijk niet meer dan wat lachen, weliswaar vriendelijk maar toch. Ik krijg bij haar het beeld van een ijskoningin. Ook toen ze die bloemen van hem aanpakte! Was toch eens de gelegenheid om hem op de mond te kussen, neen, heel zedig op zijn wang.

En hij op een bepaald ogenblik; dan voel ik dat ik ne gezonde jongen ben. (y)

Maar de trailer voor volgende week wees voor mij precies ook op problemen voor Nathalie en Dennis.

Aan Veerle maak ik geen woord meer vuil en met Sven had ik compassie. Want die mens had het goed voor.

Ik had het gevoel dat die Hanne & Nathalie wat jaloers zijn op die Candice en graag in haar plaats hadden gezeten en veel liever zelf met die Marijn wilden gekoppeld worden haha.

Ma die gast heeft wel alles en als ze die Marijn dan vergelijken met hun partner, gaan die Hanne & Nathalie nog meer zoiets hebben van 'nee, dees is hem ni'.

Dienen Dave wat een spast.

Dat zegt weer bijna geen woord, begint weer mee diene muziek en denkt dat andere mensen zo met elkaar/hem communiceren? Wtf gast, doe normaal.
Zware kosten aan.
Kan me niet voorstellen dat die met zo ene heel haar leven wil samen blijven.
Die gast heeft volgens mij nog nooit een relatie gehad en weet niet hoe met een vrouw om te gaan.

En dan nog die Veerle, rete irritante persoon. Chi chi madam.

Laatst bewerkt door een moderator:

Merendeel van alle psychologen zijn volledig onbekwaam. Doen alsof ze je van de eerste minuut al doorgrond hebben terwijl ze totaal de mist in gaan.

Toen ik studeerde voor opvoeder kregen we ook les van psychologen en als je daar een vraag aan stelde kenden die precies hun eigen vak niet. En van de eerste dag al doen alsof ze je al lang door hebben. Ik heb daar echt een dégoût op gedaan van psychologen.

En waarom bestaan die eigenlijk ook? Als je echt psychische problemen en medicatie nodig hebt moet je toch naar een psychiater.

De psycholoog is dan eigenlijk gewoon de nutteloze domme versie van een psychiater?

Ik moest wel lachen wat Dennis en Nathalie enkele keren zegden nav het feit dat Dennis door hun bed gezakt was: het is ni wat ge denkt he! Precies een aanhouderskoppel dat door één van de echtgenoten betrapt wordt; het is ni wat ge denkt. En dan onbedaarlijk lachen. Waarom zouden wij iets moeten denken? Ze zijn toch getrouwd, die mogen doen wat ze willen.

Ik blijf bij Dennis en Nathalie toch een ongemakkelijk gevoel houden: hij dartelt rond haar als een speelse puppy die blij is het vrouwke te zien en zij doet eigenlijk niet meer dan wat lachen, weliswaar vriendelijk maar toch. Ik krijg bij haar het beeld van een ijskoningin. Ook toen ze die bloemen van hem aanpakte! Was toch eens de gelegenheid om hem op de mond te kussen, neen, heel zedig op zijn wang.

En hij op een bepaald ogenblik; dan voel ik dat ik ne gezonde jongen ben. (y)

Maar de trailer voor volgende week wees voor mij precies ook op problemen voor Nathalie en Dennis.

Aan Veerle maak ik geen woord meer vuil en met Sven had ik compassie. Want die mens had het goed voor.
Dennis zit in de friendzone geparkeerd meer is dat niet.

Merendeel van alle psychologen zijn volledig onbekwaam. Doen alsof ze je van de eerste minuut al doorgrond hebben terwijl ze totaal de mist in gaan.

Toen ik studeerde voor opvoeder kregen we ook les van psychologen en als je daar een vraag aan stelde kenden die precies hun eigen vak niet. En van de eerste dag al doen alsof ze je al lang door hebben. Ik heb daar echt een dégoût op gedaan van psychologen.

En waarom bestaan die eigenlijk ook? Als je echt psychische problemen en medicatie nodig hebt moet je toch naar een psychiater.

De psycholoog is dan eigenlijk gewoon de nutteloze domme versie van een psychiater?
Omdat ge ook psychologische problemen kunt hebben die op te lossen zijn zonder medicatie mss?:unsure:

Redelijk kort door de bocht. Door zelf een depressie mee te hebben gemaakt, heb ik met eigen ogen gezien dat een psycholoog allesbehalve nutteloos is en voor zowat 50% van de bevolking nuttig zou zijn 😉

Toch een pak meer begrip voor Hanne gekregen in deze aflevering, al vind ik haar manier van communiceren ook niet correct. Dat Dave daar met die kleine als een zak patatten bij zit en opnieuw via muziek wil communiceren ...

Dave is een muzikale meerwaardezoeker en stelt muziek centraal in zijn leven, Hanne is dat niet. Die denkt op een totaal ander niveau over muziek, maar hij kan daar niet mee om. Hij lijkt er ook geen fuck om te geven dat het maar blijft voortkabbelen.

Redelijk kort door de bocht. Door zelf een depressie mee te hebben gemaakt, heb ik met eigen ogen gezien dat een psycholoog allesbehalve nutteloos is en voor zowat 50% van de bevolking nuttig zou zijn 😉
Dan vraag ik me af of het dan echt de psycholoog is die je geholpen heeft of dat het meer is dat je eens bij iemand terecht kon om erover te praten. En de stap is kleiner dan bij een kennis je problemen op tafel te gooien. Op dat vlak heb je dan weer gelijk dat het helpt.

Want uiteindelijk ben jij het uiteindelijk wel zelf die je eruit geholpen heeft.

Heb ik mee gemaakt op mijn vorig werk. We hadden daar allerlei sérieuse problemen en konden bij niemand terecht tot er een psycholoog langs geweest is. Iedereen voelde zich beter, maar dan meer omdat er eens ons ei kwijt waren en het gevoel hadden dat iemand geluisterd heeft naar ons.

Toch een pak meer begrip voor Hanne gekregen in deze aflevering, al vind ik haar manier van communiceren ook niet correct. Dat Dave daar met die kleine als een zak patatten bij zit en opnieuw via muziek wil communiceren ...

Dave is een muzikale meerwaardezoeker en stelt muziek centraal in zijn leven, Hanne is dat niet. Die denkt op een totaal ander niveau over muziek, maar hij kan daar niet mee om. Hij lijkt er ook geen fuck om te geven dat het maar blijft voortkabbelen.
idd zelfde gevoel na deze aflevering.. rare snuiter met zijn sjalleke en dat vreemd gecommuniceer met muziek.
Die opdrachten die ze als koppels nu gaan moeten uitvoeren, is echt tenenkrommend, hoog het eiland gevoel..

Want dat kan een psychiater niet? :unsure:
Ge gaat ook ni naar nen dokter voor pijn aan uw rug..daar bestaan kiné's voor.
Een psychiater die als arts + psycholoog heeft gestudeerd gaat liever de zware gevallen willen aanpakken.
En in uw renedering zou de maatschappij jarenlange wachtrijen hebben, gezien de zeer lange studies die psychiaters hebben

Waarom die Hanne zo een haat over haar heen krijgt snap ik niet. Die kerel met zijn muziek is gewoon hatelijk en die 'experten' hebben die 2 expres gekoppeld voor de show.

Ma echt, die Veerle. :puke:
Dat ze voor het einde van het programma de stekker uit het huwelijk trekt vind ik eigenlijk de beste beslissing van haar, die ze op dit moment nog kon nemen. Ze was gewoon een bitch tov Sven toe. Dus waarom hem nog nodeloos laten afzien?

Maar dan vraag ik me inderdaad af: Waarom deed ze in de eerste plaats mee aan dit programma als je je partner nooit enige kans gegeven hebt?

Hanne en Dave zijn zo verschrikkelijk saai dat ze er nog amper beeldmateriaal van vinden precies. Die zitten precies gewoon in stilte nu. Dave is toch ook geen cadeau om aan gekoppeld te worden amai.

Denk persoonlijk dat het stotteren van Dave nog altijd een enorm probleem is voor hem en dat hij op de een of andere manier is dichtgeklapt bij Hanne, en dat komt nogal onsympathiek over. Hanne is een spraakwaterval, maar 'k vind haar zeker niet onsympathiek.

Veerle is een zelfingenomen persoon. Sven vond ik er nogal wat hard invliegen van in het begin, maar die man heeft geen slechte bedoelingen en hij meent het goed Als je meeeoet aan zo'n programma moet je er toch proberen iets van te maken.

Dennis zit sowieso in de friends-zone en het kalf is daar volgens mij al verdronken.

Candice en Marijn, geen idee wat ik er van moet denken. Moet natuurlijk op meerdere vlakken klikken dan enkel het fysieke aspect.

Laatst bewerkt:
Toch wel een dikke knuffel voor Hanne. Ze heeft er alles aan gedaan om iets los te krijgen bij Dave, tot op zagen toe. Maar initiatief moet van beide kanten komen en de communicatie niet voornamelijk via muziek. Ik denk dat ze het heeft opgegeven.

Dennis is zo friendzoned, hopelijk raakt Nathalie nog uit frigo-modus. Uit de vooruitblik naar volgende week lijkt het alvast dat hij een onzachte landing heeft moeten maken.

Terug
Bovenaan